Fitness Seller

Ongelofelijk: Zwijgende pianoman wellicht nooit geïdentificeerd

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Hoe kan dit? Zo iemand heeft toch een verleden, mensen die hem kennen al zijn eht er maar 5 of 10? Zo iemand heeft dik 25-30 achter de rug!

LONDEN - De zwijgende pianovirtuoos die in april met een drijfnat pak op het strand van Kent werd aangetroffen, zal wellicht nooit worden geïdentificeerd. Dit meldde de Britse krant The Independent maandag op basis van uitspraken van de psychiaters die de man onderzoeken.

Er zijn al honderden tips binnengekomen over de identiteit van de blonde pianist, die door de media 'pianoman' gedoopt is, maar die leverden vooralsnog niks op. De pianoman zelf kan bij die zoektocht niet helpen, want hij heeft sinds hij werd gevonden nog niks gezegd.

Artsen van de psychiatrische inrichting in Dartford in het zuiden van Engeland, waar de pianoman verblijft, dachten eerst dat hij leed aan een posttraumatisch stress-syndroom. Mogelijk is de man echter een autistisch genie, wat zou verklaren waarom hij niet communiceert, maar wel briljant piano speelt.

De psychiaters in Dartford blijven hopen dat de pianoman zijn mond open zal doen om het mysterie rond zijn persoon op te lossen. Tot die tijd moeten ze het doen met zijn prachtige pianospel.

Nu.nl

Absolutely

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2002
Lengte
1m82
Massa
97kg
Vetpercentage
17%
Pff... lijkt me geweldig ! Al dat gezeik niet meer.. Beetje piano spelen.. Zonder zorgen enz.

soms is het leven zooooo oneerlijk ;)

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
Geef hem gewoon de naam : John Doe, doen ze in Amerika altijd als ze geen idee hebben hoe hij heet.
Wel lijp inderdaad dat ze het nog steeds niet weten. :rolleyes:

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
Riekt naar een idiot savant idd. Misschien familie die allang blij is dat ze van hem af zijn, zijn immers lastige mensen om mee samen te leven. Zo zie je maar he ouwe, van je familie moet je het hebben. :rolleyes:

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Ben toch wel benieuwd waar hij vandaan komt en hoe hij heet etc...

Vind het eigenlijk best jammer als 'ie nooit wordt geïdentificeerd.

roel26

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2005
Misschien dan toch echt iemand van een andere planeet.....die gast is zoveel in de media geweest dat het naar mijn idee niet mogelijk is dat niemand hem herkend.!

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
roel26 zei:
Misschien dan toch echt iemand van een andere planeet.....die gast is zoveel in de media geweest dat het naar mijn idee niet mogelijk is dat niemand hem herkend.!
Veel mensen beweren hem te kennen maar hebben geen bewijs. Op Hart van Nederland waren ook een paar mensen.

roel26

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2005
Er zullen dan toch wel ergens foto´s van hem zijn....

Laatst bewerkt:

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Hardstikke fijn lijkt me dat.

partysander

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2004
Of hij heeft zijn kleine kring van familie, bekenden, etc. op brute wijze vermoord.

Het is een autist he. Misschien heeft hij ook wel psychoses.
Een combinatie van autisme en psychoses kan tot plotseling opwellende agressie leiden. Deze agressie kan even snel als het gekomen is, weer verdwijnen.

psycho_b

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Wel leuk maar tegelijkertijd ook eng om te lezen vind ik. Hoe zal 'the pianoman' zichzelf voelen?

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
psycho_b zei:
Wel leuk maar tegelijkertijd ook eng om te lezen vind ik. Hoe zal 'the pianoman' zichzelf voelen?

Heerlijk

psycho_b

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
pat21 zei:
Wie weet, ik voel me vaak ook helemaal geweldig als ik alleen ben en niemand om me heen heb die zit te zeiken.

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
wel best jammer er moet toch iemand zijn die hem kent

alhoewel , een weeskind , iemand die van kindsbeen is weggelopen van huis alles is mogelijk .

en waarom die kerel dan lastig vallen

hij leeft voor het pianospelen geef het dan gewoon die naam zaak opgelost

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Ik denk dat het een ordinaire marketingtruuk is.

Let maar op, over een paar weken spoelt er in Engeland op een strand een R&B boyband aan waarvan niemand de geschiedenis kent :Rolleyes:
:D

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Wibi Soerjadi had zijn haar toch geblondeerd? :D

huckfinn

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jul 2004
Is het niet gewoon Ralph Inbar met een nieuwe foptruuk voor het nieuwe seizoen van bananensplit? O nee, wacht... Ralph Inbar is al dood.. WHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
huckfinn zei:
Ralph Inbar is al dood..
Nee joh, dat is gewoon en erg lang lopende verborgen camera grap.
Over 10 jaar komt hij uit zijn graf en kan heel Nederand meelachen als we zien hoe nabestaanden met open ogen in de grap tuinden. :D

willem 2

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 sep 2004
Het is voor de pianoman te hopen dat zij hem met rust laten, de man is net zo blij met zijn piano als wij met onze halters, als de man zijn id wel bekend wordt gaat dit waarschijnlijk veel problemen voor hem opleveren.
willem 2.

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
wibi soerjadi en jan vayne zullen iig blij zijn dat ie nooit wordt geindentificeerd:D

Naar boven