MuscleMeat

Ongelooflijk mager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Triples

Novice
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
51kg
Hallo iedereen,

Ik ben dus een jongen van 18 jaar.
Ik ben 1.76 m en weeg rond de 50 kg. (ik heb nog nooit boven de 55 kg gewogen)

Ik ben dus graatmager. Het enige wat me wat "voller" maakt zijn mijn kleine spieropbouw van te werken. (ik hef ongeveer 200 a 300 kg op een werkdag van 6 uur)

Ik wil dus bijkomen, liefst niet al te veel vet maar gewoon spiermassa, bredere armen, breeder postuur, enz....

Men heeft me al verteld dat ik best ga trainen en daarbij veel eitwitten toevoeg, ik heb al wat opgezocht en kwam op deze dingen : http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain

Ik weet echter niet wat ik moet nemen...

Weten jullie een goed supplement voor bij mijn training ?

Alvast bedankt :cool:

Grtz
 
Lees eerst de voedingssticky's GOED door en stel dan ZELF een GOED voedingsschema samen. Daarna kun je een topic openen in de voedingssectie en het goed laten keuren. Als je geen goed voedingsschema hebt zijn die supplementen zo goed als weggegooid geld. Het zijn toevoegingen, GEEN vervangingen.
 
Schrijf op wat je nu eet, zoek uit hoeveel kcal je binnenkrijgt en reken uit wat je nodig hebt om te groeien. Je zult zien dat je het miss wel moet verdubbelen. Dat lijkt nu veel, maar went. Dat moet je opbouwen. Lees de voedingssticky's en succes!

Edit: O ja, supplementen zijn voor jou totaal niet aan de orde.
 
als je niet aankomt > meer eten.
 
ga inderdaad eerst maar eens een voedingsschemaopstellen

daar zul je de eerste weken tot maand wel druk genoeg mee zijn om dat vol te kunnen houden.

zodra dat een gewoonte word, dat vele eten, kun je altijd als TOEVOEGING nog een whey nemen en/of een weightgainer zoals je noemt.

beide zijn goed, maar zonder degelijk eetschema, zoals gezegd, jammer geld...
 
als je niet aankomt > meer eten.

Ik eet ontzettend veel. Echt constant als ik thuis kom. Ik probeer echt alles. Ice cream, koeken, fruit... Van niks word ik vetter of dikker.

Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend goed verbrand. Als ik ga lopen (ongeveer 15 km) ben ik de dag erna minstens 750 gr. tot 1 kg vermagerd.


Maar ik dacht met van die eiwitten, als ik dat dan samen in neem en train worden deze spieren en krijg ik wat meer massa...
 
Ik eet ontzettend veel. Echt constant als ik thuis kom. Ik probeer echt alles. Ice cream, koeken, fruit... Van niks word ik vetter of dikker.

Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend goed verbrand. Als ik ga lopen (ongeveer 15 km) ben ik de dag erna minstens 750 gr. tot 1 kg vermagerd.


Maar ik dacht met van die eiwitten, als ik dat dan samen in neem en train worden deze spieren en krijg ik wat meer massa...

Gast, je hebt je duidelijk totaal niet ingelezen. Wat verwacht je van die eiwitten? In een shake zitten net zoveel eiwitten in als een kipfilet. Denk je dat als je gaat trainen en je eet 1 kipfilet dat je een beest wordt? Ga je inlezen en goed eten.

Dit soort shit wat jij nu zegt, dat zegt iedereen die begint. De meerderheid hier komt ook moeilijk aan, dus moet er veel gegeten worden.

Dus smeer een paar broodjes en ga de stickies lezen. NU!
 
Op een weekdag.

'S morgens (5 uur) : 2 sneden suikerbrood met goed veel boter opgesmeerd + 3 pannekoeken met bruine suiker. Ik weet niet of het van belang is maar daar drink ik een busje van een halve liter aardbeien drinkyohurt bij.
(in de auto op weg naar werk nog een pakje koeken met van die vezels)

Eenmaal op het werk dan om 9 uur pauze : 2 ontbijtkoeken met van die gele cream

Middagpauze 12 uur : warme maaltijd, verschilt van dag tot dag wat het is.

Pauze s namiddags : een stuk frangipannetaart.

s avonds thuis : terug een warme maaltijd die ook altijd verschilt (wat pot schaft).
Vlak daarachter 3 gold kiwi's (sla ik nooit over)

daarachter nu met dit warme weer zijn dit 3 bollen vanille roomijs. In de winter is dit volle yohurt met suiker.

Als ik niet moet werken en thuis ben, staat er meestal een doos koeken bij me, want ik heb altijd zin om te eten.

Ik probeer echt zoveel mogelijk van de vettigste of andere dikmakers te eten maar niets met goed resultaat. Ik gebruik altijd ontzettend veel boter enzo op mijn broodjes of boterhammen maar dat wil ook niet werken.
 
En heb je al eens bekeken hoeveel je daar mee binnen krijgt?
Nee?
Dacht ik al.
 
Ik ben nog aan het lezen...

Ik wou hem alleen al een antwoord geven.
 
HOE MOEILIJK IS HET NOU OM AAN TE KOMEN??????????????????
Vreten totdat je niks op kan, vreet vreet vreet vreet !!!!!!!!
 
Op een weekdag.

'S morgens (5 uur) : 2 sneden suikerbrood met goed veel boter opgesmeerd + 3 pannekoeken met bruine suiker. Ik weet niet of het van belang is maar daar drink ik een busje van een halve liter aardbeien drinkyohurt bij.
(in de auto op weg naar werk nog een pakje koeken met van die vezels)

Eenmaal op het werk dan om 9 uur pauze : 2 ontbijtkoeken met van die gele cream

Middagpauze 12 uur : warme maaltijd, verschilt van dag tot dag wat het is.

Pauze s namiddags : een stuk frangipannetaart.

s avonds thuis : terug een warme maaltijd die ook altijd verschilt (wat pot schaft).
Vlak daarachter 3 gold kiwi's (sla ik nooit over)

daarachter nu met dit warme weer zijn dit 3 bollen vanille roomijs. In de winter is dit volle yohurt met suiker.

Als ik niet moet werken en thuis ben, staat er meestal een doos koeken bij me, want ik heb altijd zin om te eten.

Ik probeer echt zoveel mogelijk van de vettigste of andere dikmakers te eten maar niets met goed resultaat. Ik gebruik altijd ontzettend veel boter enzo op mijn broodjes of boterhammen maar dat wil ook niet werken.
Dit is toch niet veel!! Hahaha
En je hebt duidelijk de stickies niet gelezen, want dit eetpatroon is op zn zachts gezegd niet heel erg goed.
Stickies lezen, goed voedingsschema opstellen met het aantal kcal wat je binnen zou moeten krijgen, hier posten ter beoordeling, je daar een tijd aanhouden en dan nog meer eten mocht je nog steeds niet aankomen...yes it's that simple.
 
Voor iemand die normale verbranding heeft ja, maar bij mij is het echt extreem anders zou ik zeker al meer dan 80 kg wegen met al die vettige dingen die ik eet.

Dus wat ik gelezen heb, ik moet dus een groot aantal kcal binnen nemen op een dag.
Ik ga is alles ongeveer samen tellen aan hoeveel ik kom. Natuurlijk voor de 2 warme maaltijden weet ik niet voor hoeveel ik dat moet rekenen...

Ik wil geen "beest" worden. Gewoon een normale lichaamsbouw opbouwen en daarna deze proberen aanhouden of beter maken.
 
Voor iemand die normale verbranding heeft ja, maar bij mij is het echt extreem anders zou ik zeker al meer dan 80 kg wegen met al die vettige dingen die ik eet.

Dus wat ik gelezen heb, ik moet dus een groot aantal kcal binnen nemen op een dag.
Ik ga is alles ongeveer samen tellen aan hoeveel ik kom. Natuurlijk voor de 2 warme maaltijden weet ik niet voor hoeveel ik dat moet rekenen...

Ik wil geen "beest" worden. Gewoon een normale lichaamsbouw opbouwen en daarna deze proberen aanhouden of beter maken.
Een 'beest' wordt je niet zomaar hoor, wees niet bang!
En de warme maaltijden kun je toch makkelijk wegen, hoeveel aardappels/rijst/vlees/groente je neemt...kcal kun je overal op internet wel vinden
 
Vervang dan iig de taart , ijs etc voor nuttige gerechten. Zijn toch geen producten om kwalitatief op te groeien.

En verder wat Naomi al zegt, gewoon een normaal eetschema boven je behoefte opstellen en je er goed aan houden. it is not rocket sience, tis een kwestie van gewoon doen
 
100 gram pinda's per dag erij nemen.
 
Stel een schema op met producten als havermout, brinta, kip, eieren, kwark, vis, groentes, rijst, tonijn, brood, pindakaas, noten etc....de suikertroep achterwegen laten, hard trainen en je zult zien dat je zult gaan groeien.
 
Ok bedankt voor de tips.
Wat bedoel je met nuttige gerechten (het is dan wel avond)? Daarachter ga ik wel slapen want moet er uit om half 5.

Maar ik dacht hoe ongezonder hoe vettiger ik zou worden.

Jullie zullen me vast wel "dom" ofzo vinden daarvoor maar ik wist er niks van af dus ik kan er ook niet aan doen. Ik heb hier nu veel bijgeleerd. (dank daarvoor)

Ik zal wat veranderen en is nadenken voor zo'n schema die past bij me...

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 20:53 ----------

Stel een schema op met producten als havermout, brinta, kip, eieren, kwark, vis, groentes, rijst, tonijn, brood, pindakaas, noten etc....de suikertroep achterwegen laten, hard trainen en je zult zien dat je zult gaan groeien.

Bedankt voor de tip.

Op het eerste zicht lijkt het mij allemaal gezond wat hier staat :D . Maarja als ik er van verdik is het goed.

En voor het gene dat ik zo snel verbrand kan ik daar iets tegen doen ? Wat zou daar goed voor zijn?
 
Back
Naar boven