Fitness Seller

Ongelooflijke vreetkick door wiet

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt gezond icm bodybuilding, je word er lam en sloom van en steeds luier :D

Ken ook wel jongens die een snuifje nemen voor het trainen gaan omdat ze dan sterker zijn en meer energie hebben :roflol:

arme stakkers

Hahaha, denk dat het idd maar beter is geen coke te nemen. Maar het blowen zal dan maa niet meer gebeuren, heb geen keus denk ik.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 20:32 ----------

edit: 80

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 20:28 ----------

Jij bent ook epic

Danku, danku. Voel me vereerd!
 
ik denk niet dat blowen heeeeel veel invloed zal hebben op je gains. Ik ken mensen die iedere dag smoken en die ook gewoon ontiegelijk buffed zijn
 
Ga jij nou meer weer in de supermarkt verder met werken.
Oja we zullen zien waar ik in 2 jaarsta en waar jij in 2 jaar staat.

BWAha, jij bent 16, dus ookal doe je vwo, dan nog ga jij over 2 jaar geen hogere diploma hebben. Doe je een lager niveau, dan zit ik over 2 jaar een stuk beter dan jij want ik doe wel een fatsoenlijke studie. Je leert trouwens ook zelfreflectie op HBO/Uni, dus goed je best doen knuppeltje, dan kan je nog een boel leren.
 
Oke oke, het spijt me, ik had jullie niet zo mogen beledigen :(
 
En sinds wanneer mag jij van je mama om 21:18 uur nog wakker zijn ?
 
Oke oke, het spijt me, ik had jullie niet zo mogen beledigen :(
15zktir.gif
 
Volgens mij gain je er inderdaad niks minder door. Liever een jointje op zijn tijd als een avond tanken.
Oh ja, water drinken en leren over te geven aan het gevoel. Extra anandamide zorgt voor het honger gevoel, nu je dit weer kun je er misschien beter tegen:)
 
Blowen verdoete toch je test levels? Of maakte meer oest idk? Zoiets

En wat een praatjes zeg vent, tering..
 
No shit mongool, kom je daar nu pas achter? Jij bent trouwens ook ecto kijk maar hoe smalle taille je hebt.

Dat lijkt omdat het bovenlijf ontwikkeld is. Goed trainen, misschien wordt jij dan ook ooit zo.
 
Dat lijkt omdat het bovenlijf ontwikkeld is. Goed trainen, misschien wordt jij dan ook ooit zo.

Nee hij lijkt minder ecto omdat het bovenlijf ontwikkeld is, kijk maar op zijn foto's waar hij nog niet zo gespierd is als hij nu is.
 
Pas 4 dagen in het nieuwe jaar, moet verdomme niet gekker worden.
Dalijk begint ie nog over blokjes krijgen
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
No shit mongool, kom je daar nu pas achter? Jij bent trouwens ook ecto kijk maar hoe smalle taille je hebt.

Ik heb een neefje van twaalf, misschien kan ik je koppelen, denk wel dat ie valt op lichamen van een meisje van 11
 
Moet ik nou met iemand, die toen hij 1 jaar was, dus nog zijn luiers onderscheet, ik al begon met trainen, discussieren over lichaamsbouw ? 2 jaar voordat jij geboren was duwde ik je moeder aan en dank God dat ik dat niet 9 maanden voor je geboorte heb gedaan.

Embryo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven