Fitness Seller

Ongelooflijke vreetkick door wiet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals ik al eerder poste, ik blow nauwelijks en is idd soms leuk om te doen, niet zoals andere leeftijdsgenoten van mij zich elk weekend bezatten met alchohol. Ik eet sowieso gezond en zo te zien vergeten jullie op alles behalve mijn vraag te beantwoorden haha. namelijk: Hoe kan ik deze overdreven eetlust bedwingen want ik eet al genoeg en kom sowieso aan wiet of geen wiet.


discipline.
 
Zie het zo, jij bent 34 en bent nu pas op 81 kg met 14%. Ik ben pas 16 en kom al aardig in de buurt van wat jij tot nu bereikt hebt als je kijkt naar totale vetvrije massa en ga als een speer vooruit. Je vermijd compleet de vraag je denkt dat ik veel blow, maar goed jij zal wel vroeger een zeer braaf jongetje geweest zijn!
Jij bent een stuk langer dan hem.
 
Hopeloos dit. Jij gaat vast veel leren........van jongetjes van jouw leeftijd.
 
Je kan een ander moeilijk beoordelen hoe hij er bij zou staan zonder een foto te hebben gezien. Stats zeggen ook niet alles.

Stop gewoon met die zooi, en ga eten als een malle. Zorg er gewoon voor dat je vp% rond de 10 blijft.
 
Hopeloos dit. Jij gaat vast veel leren........van jongetjes van jouw leeftijd.

Haha, kan je gewoon niet tegen het feit dat je zelf er ook niks van bakt? Aangezien ik jong ben en nu goed ga behalve dat ik nu zo'n vreetkick heb kan ik veel meer bereikt hebben dan jij nu voor elkaar hebt.
 
Je denkt nu werkelijk dat je buff bent? Die reacties van jou zijn behoorlijk zielig.
 
Je denkt nu werkelijk dat je buff bent? Die reacties van jou zijn behoorlijk zielig.

Hahaha, wat is er zielig aan? Ik heb nooit gedacht dat ik buff ben en dat ben ik dus zeker ook niet, daarom doe ik ook aan BB om gespierder te worden.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:14 ----------

Mag ik nu de popcorn pakken ?

Als je niks beters te doen hebt in je leven behalve op dit forum zitten....
 
Hahaha, wat is er zielig aan? Ik heb nooit gedacht dat ik buff ben en dat ben ik dus zeker ook niet, daarom doe ik ook aan BB om gespierder te worden.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 16:14 ----------



Als je niks beters te doen hebt in je leven behalve op dit forum zitten....

Trainen en DBB is de shit !
 
Zoals ik al eerder poste, ik blow nauwelijks en is idd soms leuk om te doen, niet zoals andere leeftijdsgenoten van mij zich elk weekend bezatten met alchohol. Ik eet sowieso gezond en zo te zien vergeten jullie op alles behalve mijn vraag te beantwoorden haha. Namelijk: Hoe kan ik deze overdreven eetlust bedwingen want ik eet al genoeg en kom sowieso aan wiet of geen wiet.
Ja vroeg het omdat ik vroeger best veel rookte maar nu heel HEEL af en toe , eigenlijk alleen op oud en nieuw ,
en ik was toch stront stoned, ik ben nog nooit zo achtelijk stoned geweest :o:joint:

O ja ik zou ook water gaan drinken man,
werkt persoonlijk bij mij ook , dat vreten was een jokje ;)

Succes , Ray.....
 
Zie het zo, jij bent 34 en bent nu pas op 81 kg met 14%. Ik ben pas 16 en kom al aardig in de buurt van wat jij tot nu bereikt hebt als je kijkt naar totale vetvrije massa en ga als een speer vooruit. Je vermijd compleet de vraag je denkt dat ik veel blow, maar goed jij zal wel vroeger een zeer braaf jongetje geweest zijn!

Wat heeft leeftijd er mee te maken? Hij is 34, maar daar kan je toch niet uit afleiden hoe lang hij al bezig is?

En eum, hoe gaat het gezegde ook al weer... Abs on a skinny guy is like tits on a fat girl?
1m91 en 75 kg... Vorig jaar rond deze tijd was ik ook 1.84 met een gewicht van 69 kg en onder de 10% VP. Maar ik moet zeggen dat ik al heel wat tevredener ben (hoewel het bijlange nog niet genoeg is) met 82 kg @ 11%. Met een t-shirt aan zie jij er gewoon uit als een uitgerekte garnaal.
 
Hahaha, wat is er zielig aan? Ik heb nooit gedacht dat ik buff ben en dat ben ik dus zeker ook niet, daarom doe ik ook aan BB om gespierder te worden.

Je zegt dat je nu al meer hebt bereikt.. Je komt pas net om de hoek kijken :o Grote ego bereik je niks mee in de sport.. Veel succes met je doelen en met wat je al hebt bereikt.
 
Haha, kan je gewoon niet tegen het feit dat je zelf er ook niks van bakt? Aangezien ik jong ben en nu goed ga behalve dat ik nu zo'n vreetkick heb kan ik veel meer bereikt hebben dan jij nu voor elkaar hebt.

ga niet stoer doen want je hebt niets om over op te scheppen en daar bereik je niet heel veel mee in het leven

en als je wil blowen en een ere vreetkick krijgt gewoon net als anders dingen eten waar weinig Kcal in zitten maar toch goed vullen. denk hierbij aan:

-soep
-groenten/fruit
-veel water

niet blowen blijft natuurlijk de beste oplossing.
 
Gewoon zoveel water drinken tot je geen honger meer hebt.. en beter stop je gewoon met blowenn
 
als ik de reacties van hem lees kan hij het beste helemaal geen wiet alcohol of andere drugs gebruiken. blijkbaar heeft hij zich zonder al niet helemaal onder controle
 
Haha, kan je gewoon niet tegen het feit dat je zelf er ook niks van bakt? Aangezien ik jong ben en nu goed ga behalve dat ik nu zo'n vreetkick heb kan ik veel meer bereikt hebben dan jij nu voor elkaar hebt.

obvious troll is obvious :o
1.91m 75 kg op 7%, dat is I xyxyxyxyx I gebied
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven