MuscleMeat

Ongelooflijke vreetkick door wiet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
bringing+a+nuke+to+a+pillow+fight+damn+that+s+cold+_5ca4f7c0738afd9c59c616f158b81dea.jpg


Moet een nieuw record zijn
 
hehe dit topic
 
:popcorn:
Serieus TS, jij hebt nog veel te leren:roflol:
 
ik lach me kapot.. ik ben maar 2 jaar ouder en kom ook pas net kijken maar jezus TS is me nog wel een verhaal apart hahaha
 
dbb detectives?
 
als ik de reacties van hem lees kan hij het beste helemaal geen wiet alcohol of andere drugs gebruiken. blijkbaar heeft hij zich zonder al niet helemaal onder controle

Wat deed jij dan toen je rond de 16 was, nooit geblowd of gedronken?
 
ik lach me kapot.. ik ben maar 2 jaar ouder en kom ook pas net kijken maar jezus TS is me nog wel een verhaal apart hahaha

De goede jongen is gewoon nog een beetje kwaad omdat de cito-toets vorige week niet zo goed ging. Oproep: laten we er geen hetze van maken. Persoonlijk vind ik het wel genoeg geweest zo.
 
Volgens mij hebben jullie bijna allemaal niet je school afgemaakt. Maar goed ik zal het even bij mijn vraag houden. Heb net flink wat water gedronken helpt goed! Bedankt voor de tips! Oja Jochem hoe komt dat bij jou stats een paar weken geleden er 72kg stond en nu in een keer 88kg? Naja je zou wel magische genen hebben...
 
Volgens mij hebben jullie bijna allemaal niet je school afgemaakt. Maar goed ik zal het even bij mijn vraag houden. Heb net flink wat water gedronken helpt goed! Bedankt voor de tips! Oja Jochem hoe komt dat bij jou stats een paar weken geleden er 72kg stond en nu in een keer 88kg? Naja je zou wel magische genen hebben...

Lang niet aangepast?

Goed topic. Uitgegroeid tot 6 tapatalk paginas al
 
Corvette C6;7345346[B zei:
]Volgens mij hebben jullie bijna allemaal niet je school afgemaakt.Maar goed ik zal het even bij mijn vraag houden. Heb net flink wat water gedronken helpt goed! Bedankt voor de tips! Oja Jochem hoe komt dat bij jou stats een paar weken geleden er 72kg stond en nu in een keer 88kg? Naja je zou wel magische genen hebben...
 
Jezus mesoectosaurus, jij bent wel heel erg op je ziel getrapt!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 19:26 ----------

Je denkt nu werkelijk dat je buff bent? Die reacties van jou zijn behoorlijk zielig.

Zoals ik sneue massastats heb, heb jij (hele) sneue krachtstats. Komop, 93kg en je kan maar één keer 55kg bankdrukken? Waar besta jij uit, water?
 
Oh man dit is zo geweldig :roflol:
Nominatie voor topic van de week
 
Volgens mij hebben jullie bijna allemaal niet je school afgemaakt. Maar goed ik zal het even bij mijn vraag houden. Heb net flink wat water gedronken helpt goed! Bedankt voor de tips! Oja Jochem hoe komt dat bij jou stats een paar weken geleden er 72kg stond en nu in een keer 88kg? Naja je zou wel magische genen hebben...
Klopt, ik ben op mijn 15e al gaan werken :cool:
 
Volgens mij hebben jullie bijna allemaal niet je school afgemaakt. Maar goed ik zal het even bij mijn vraag houden. Heb net flink wat water gedronken helpt goed! Bedankt voor de tips! Oja Jochem hoe komt dat bij jou stats een paar weken geleden er 72kg stond en nu in een keer 88kg? Naja je zou wel magische genen hebben...

Ik ben je leraar op school jongeman, dit wordt strafwerk :eek:
 
Hij had je papa kunnen zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven