XXL Nutrition

Ongelukjes in de sportschool...

Bezoekers in dit topic

ERNESTO M.

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
301
Waardering
0
Het is me gelukt om binnen een maand mijn hoofd twee keer te bezeren in de sportschool. Beide keren rontgen foto's moeten maken en moeten hechten. Toch wel lekker hoor zo'n naald door je kop :( . Maar het is allemaal goed afgelopen gelukkig.

Iemand nog van zulke leuke dingen meegemaakt in de sportschool?? :D
 
nee hoor, maar ik ga dan ook niet naar een sportschool :D
 
ghehe, was es cable flys aan het doen, ging er zown slimbo aan de andere kant op het gewicht staan leunen wat ik niet gebruikte... tot ik het terugzette dan:P(A)
 
thuis zonder spotter kan mij gevaarlijk lijken

zelf heb ik nog niets voor gehad
 
Ik ben wel eens met m`n zij tegen het uiteinde van een barbell aangelopen die op de bench lag. Leverde me een schaafwond en flinke blauwe plek op.
 
Details graag....db op je hoofd gekregen ofzo??
 
Wou een dumbbell terug leggen van 20 kg in het rek, legde hemm\ te snel terug kwam me vinder er tussen te zitten.
 
Silva zei:
Wou een dumbbell terug leggen van 20 kg in het rek, legde hemm\ te snel terug kwam me vinder er tussen te zitten.

Heb dat ook een keer gehad, was 36kg...mooie bloeduitstorting leverde dat op.
 
ik een stukje van mn voortand :(

was biceps cable curls aan het doen, met een verouderde stellage die nogal stroef liep.

pats, die stang tegen mn bek :D
 
Silva zei:
Wou een dumbbell terug leggen van 20 kg in het rek, legde hemm\ te snel terug kwam me vinder er tussen te zitten.

ja dat ken ik ja is mij ook wel eens overkomen
heb ook wel eens een dumbbell tegen me been gehad die ik niet goed had terug gelegt
 
jordy zei:
ja dat ken ik ja is mij ook wel eens overkomen
heb ook wel eens een dumbbell tegen me been gehad die ik niet goed had terug gelegt

Hehehehe en terwijl je binnensmondst oetsj ghhgngblblb vloekt probeer je em ongemerkt terug te leggen terwijl je schichtig kijkt of niemand je gezien heeft en je uit lacht. :D
 
Zelf een keer een halter onder mijn kin 'geslagen' leverde me een leuke blauwe kin op.

Een keer kwam iemand met een halter op zijn schouder de hoek om gelopen waar ik ook liep maar door iets was afgeleid en de verkeerde kant op keek.. resultaat halter tegen mijn hoofd.

Verder een keer een duimnagel gebarsten door een terugstuiterende halter op het plankier.

Het lompste verder waar ik bij was, iemand die 265 ging buigen en die kwam met alleen zijn kont omhoog en klapte zo onder het gewicht.. leverde hem gek genoeg alleen een schaaf wond en een pols kneuzing op.
 
Hehehehe nu valt het me in zo heb ik er ook nog een.

Ik squatte een week of 6 geleden op de gym en wij hebben zo'n rek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iig, tussen die 2 stangen waar je tussen in staat en het rek zelf waar je je halter uit pakt zit een kleine 15 a 20cm ruimte.

En laat ik nou net zó dicht bij het rek staan... dat ik daar met buigen tussendoor zak!

Dus zat ik daar op mn hurken met iets van 120kg in mn nek en ik kon niet meer omhoog. Boven me zaten de uiteinden van die stangen en om nou precies door zo'n smal gat omhoog te komen met zo'n gewicht dat lukte nou niet echt. :D

BOINK!

Hey man wat doe je! "Ehm.. ik zat vast in het rek" :o
 
Vanavond.. Zat niet op te letten.. Zette gewicht op 25 kilo met seated cable pulldown.. met het idee dat er 70 aanhing :( Hij komt dan wel erg snel naar benee

gelijk 10 min langer pauze :o
 
MightyDuck zei:
Hehehehe nu valt het me in zo heb ik er ook nog een.

Ik squatte een week of 6 geleden op de gym en wij hebben zo'n rek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iig, tussen die 2 stangen waar je tussen in staat en het rek zelf waar je je halter uit pakt zit een kleine 15 a 20cm ruimte.

En laat ik nou net zó dicht bij het rek staan... dat ik daar met buigen tussendoor zak!

Dus zat ik daar op mn hurken met iets van 120kg in mn nek en ik kon niet meer omhoog. Boven me zaten de uiteinden van die stangen en om nou precies door zo'n smal gat omhoog te komen met zo'n gewicht dat lukte nou niet echt. :D

BOINK!

Hey man wat doe je! "Ehm.. ik zat vast in het rek" :o

:eek:

..en toen?
 
axestream zei:

Jeuh toen ik em eenmaal van mn nek af had gegooid, wat me een paar schaafwonden op mn rug en armen opleverde, heb ik er 40kg afgehaald en het geheel weer door het gat omhoog gedeadlift. :o
 
MightyDuck zei:
Jeuh toen ik em eenmaal van mn nek af had gegooid, wat me een paar schaafwonden op mn rug en armen opleverde, heb ik er 40kg afgehaald en het geheel weer door het gat omhoog gedeadlift. :o

Ah, interessante full body workout. :D
 
in mn oude gym 2 x schenen opgehaald dat t gehecht moest worden, een keer schuin bankdrukken zonder spotter waarbij de stang op mn borst lag met 90 kg(lukte niet meer :D ), een keer de stang op mn kin gekregen tijdens schuin bankdrukken (bloeduitstorting), paar keer een dumbbell tegen mn hoofd, op mn voeten, etc etc :D
 
Back
Naar boven