Fitness Seller

ongeveer 6 maanden kuur test-e

Bezoekers in dit topic

hocico

Cool Novice
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
133
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik heb dus een maat op de sportschool die eigenlijk vrijwel niks van kuren weet.
Toch zet hij al vrijwel 6 maanden lang test-e begonnen op 250pw nu op 750pw, nu wil hij over een week of 2 gaan stoppen en toen ik begon over een nakuur zij hij "NA..KUUR" was da..!? ???

Dus ik zij tegen hem dat ik hier is rond zou vragen wat het beste is om zijn hormoonhuishouden weer terug naar oud te krijgen.
Hij heeft trouwens geen HCG (was het volgens mij?) gebruikt tijdens kuur.

Is het na zon lange kuur verstandig om toch HCG te gebruiken in hogere dossis, moet hij clomid en of nolvadex gebruiken?
 
Hcg gebruik je tijdens kuur. Nolva en hmg zou ik doen.
 
Wat zijn tot nu toe z'n gains?
 
wow 6 maanden, vraag me af wat hij gegaind is
 
Wat maken gains uit als hij waarschijnlijk toch alles gaat verliezen :D
 
Ik heb dus een maat op de sportschool die eigenlijk vrijwel niks van kuren weet.
Toch zet hij al vrijwel 6 maanden lang test-e begonnen op 250pw nu op 750pw, nu wil hij over een week of 2 gaan stoppen en toen ik begon over een nakuur zij hij "NA..KUUR" was da..!? ???

Dus ik zij tegen hem dat ik hier is rond zou vragen wat het beste is om zijn hormoonhuishouden weer terug naar oud te krijgen.
Hij heeft trouwens geen HCG (was het volgens mij?) gebruikt tijdens kuur.

Is het na zon lange kuur verstandig om toch HCG te gebruiken in hogere dossis, moet hij clomid en of nolvadex gebruiken?

Laat hem maar lekker stoeien met waar hij mee bezig is, leert hij het meeste van.
 
Hij heb er in ieder geval 6 maanden lekker bij kunnen lopen. :p

Haha klopt. Nu nog wachten op het topic dan hij hem niet meer omhoog krijgt, nergens zin meer in heeft, etc. #yolo
 
Is het na zon lange kuur verstandig om toch HCG te gebruiken in hogere dossis, moet hij clomid en of nolvadex gebruike?

Wat hij eventueel ook kan doen, is nog even doorgaan met de Testosteron. HCG er naast gaan nemen en als zijn ballen weer op voldoende grote gebracht zijn stoppen met de Testosteron.

Vervolgens de HCG nog even een weekje langer bijnemen, om vervolgens twee weken na de laatste injectie Testosteron met Nolvadex te beginnen op 20 mg per dag voor 4 tot 6 weken. Als die start met Nolvadex, moet de HCG echt los gelaten worden.
 
Laat hem maar lekker stoeien met waar hij mee bezig is, leert hij het meeste van.

+1 van je fouten leer je en hij zal zich voortaan EERST verdiepen voordat hij wat zet.




Hoop ik
 
vind het echt een belachelijke reactie als je zegt lat maar stoeien/daar leert hij van.. hij is nog steeds een maat, geen avatar online zo als voor jullie!
Hij is ontzettend lomp bezig, dat heb ik hem ook al die tijd gezegd, als hij echt alles weer kwijtraakt en depri word ofzo, wat nog wel eens kan voorkomen zo lees ik?

@Ddoob, ik zal het is voorleggen aan hem, dit klinkt inderdaad wel logisch, bedankt voor je input!

en zijn gewicht, ik heb hem er nog nooit naar gevraagd maar hij ziet er echt veel zwaarder uit. volgens mij ook wel redelijk wat vocht hoor (denk dat hij rond de 90kg begon en nu over de 100 zit) maar dat is puur giswerk eigenlijk.
 
Paar amps HCG nemen EOD terwijl de test uit je lichaam gaat, vervolgens PCT(nakuur) naar keuze voor toch wel 6-8 weken.
 
Denk dat de 2 beste mogelijkheden wel gegeven zijn, dus ga met Ddoob en GPRO mee.
 
Ik zou voor hmg gaan in nakuur. Hij gaat bijna stoppen en is al half jaar on. Denk niet dat hcg nu nog veel gaat uithalen. Nog langer doorgaan zodat je hcg kunt pakken zou ik niet doen.
 
Denk dat de 2 beste mogelijkheden wel gegeven zijn, dus ga met Ddoob en GPRO mee.

+1

10 kg is vrij weinig voor een half jaar... Maar ik denk dat hij het nog erg zwaar gaat krijgen in zijn nakuur. Wens je veel succes.
 
Hoe oud is die kerel? Beter gaat hij nooit meer off :D
 
vind het echt een belachelijke reactie als je zegt lat maar stoeien/daar leert hij van.. hij is nog steeds een maat, geen avatar online zo als voor jullie!
Hij is ontzettend lomp bezig, dat heb ik hem ook al die tijd gezegd, als hij echt alles weer kwijtraakt en depri word ofzo, wat nog wel eens kan voorkomen zo lees ik?

@Ddoob, ik zal het is voorleggen aan hem, dit klinkt inderdaad wel logisch, bedankt voor je input!

en zijn gewicht, ik heb hem er nog nooit naar gevraagd maar hij ziet er echt veel zwaarder uit. volgens mij ook wel redelijk wat vocht hoor (denk dat hij rond de 90kg begon en nu over de 100 zit) maar dat is puur giswerk eigenlijk.
Ja klopt,
Dus hij sloeg je eerste waarschuwing al in de wind, goede maat in dat geval.
Als iemand al voor maanden maar wat inject zonder enig idee te hebben waar die mee bezig heeft mag die het van mij part zelf uit zoeken , maakt weer eens duidelijk waar de slechte naam vandaan komt dat het gevaarlijk is voor je gezondheid.
 
Ja klopt,
Dus hij sloeg je eerste waarschuwing al in de wind, goede maat in dat geval.
Als iemand al voor maanden maar wat inject zonder enig idee te hebben waar die mee bezig heeft mag die het van mij part zelf uit zoeken , maakt weer eens duidelijk waar de slechte naam vandaan komt dat het gevaarlijk is voor je gezondheid.
Ja, misschien is het wel even goed voor hem om te ervaren wat voor stommiteit hij heeft begaan.
 
Back
Naar boven