MuscleMeat

Contest Log Onit is ON it! Let's train for cut and gain! (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
17.536
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Het voorgaande citaat ging niet helemaal goed bij je, dus ik reageer op beide via dit citaat. Na de shoot heb ik wel lekker gedronken, had hoofdpijn door het vochtgebrek. Cheaten wil ik even niet. Gaat prima zo en wil mijzelf niet belonen voor de cut. Het is een proces en nu ga ik het volgende proces in. Nu de bulk omarmen en lekker knallen.

Thanks voor de tips BB, wij zitten meestal wel op één lijn.

Dan zit er 3 uur tussen jouw pre-WO meal en de training. Dat lijkt mij niet optimaal. Of komt dit niet zo nauw als dat ik denk?
Komt niet zo nauw, zelfs tijdens een cut hanteer ik dit. Ik eet nog een banaan een uur van te voren en dat is het naast intra carbs en eaa's, volle maag en trainen vind ik verschrikkelijk.

Alles wat je daarvoor al hebt gegeten is niet oppeens magisch uit je verdwenen.

Zou me eerder zorgen maken over dat fasten tot 12 uur.

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.429
Lengte
1m93
Massa
80kg
Komt niet zo nauw, zelfs tijdens een cut hanteer ik dit. Ik eet nog een banaan een uur van te voren en dat is het naast intra carbs en eaa's, volle maag en trainen vind ik verschrikkelijk.

Alles wat je daarvoor al hebt gegeten is niet oppeens magisch uit je verdwenen.

Zou me eerder zorgen maken over dat fasten tot 12 uur.
Bedankt voor het snelle antwoord. Zo iets dacht ik al. De eiwitsynsese van dierlijke eiwitten stop niet binnen enkele uren. Deze zullen nog in het bloed aanwezig zijn tijdens de training. Dat scheelt een hoop puzzelwerk in mijn hoofd.

Komende week probeer ik gewoon het een en ander uit en kijk wat ik uiteindelijk fijn vindt. Als ik een slechte training neerzet of hongerkloppen krijg tijdens te training, dan weet ik genoeg. Trail and error.

Aline

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2020
Waardering
1.792
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Ik eet om half 3 mijn pre workout eten, half 5 een banaan en rond 6e pas trainen.
Komt vrijwel overeen met mijn routine. 15.00 pré, 17.30 banaan, 18.00 trainen en daarna avondeten.

Aline

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2020
Waardering
1.792
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Bedankt voor het snelle antwoord. Zo iets dacht ik al. De eiwitsynsese van dierlijke eiwitten stop niet binnen enkele uren. Deze zullen nog in het bloed aanwezig zijn tijdens de training. Dat scheelt een hoop puzzelwerk in mijn hoofd.

Komende week probeer ik gewoon het een en ander uit en kijk wat ik uiteindelijk fijn vindt. Als ik een slechte training neerzet of hongerkloppen krijg tijdens te training, dan weet ik genoeg. Trail and error.
Ik dacht ook altijd dat ik dood zou gaan aan trainen met een lege maag (overdreven natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel)
Na van alles geprobeerd te hebben ga ik echt voor bovenstaand..Ik doe helemaal niets nuttigs meer met een volle maag 😂😅

Hersenen wat dat betreft "uit" proberen te zetten en ga testen wat jou t beste bevalt in deze. Kom je er vanzelf achter wat bij je past. En ja, wellicht gaat een training dan eens niet zoals je voor ogen had of je voeding een dag de mist in. Op lange termijn zal je er alleen maar baat bij hebben denk ik.

• Heart
Waarderingen: Onit

Miss Sunshine

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2015
Waardering
192
Lengte
1m78
Massa
60kg
Vetpercentage
16%

Kijk gewoon wat voor jou werkt. Net zoals @Aline hierboven al aangeeft, vind ik trainen op een lege maag ook het prettigst. Ik eet dagelijks 2500-3000 kcal (een luxe positie voor een vrouw, waar ik erg blij mee ben). Ik functioneer het beste als ik mijn voeding overdag beperk tot groenten, fruit en iets van eiwit (blikje tonijn, pakje kipfilet, cottage cheese oid). In totaal zal dat maximaal 500 kcal zijn. Het overgrote deel van mijn kcal budget (de resterende 2000-2500 kcal) eet ik in de avond tussen 18.00 uur en 23.00 uur. Dat werkt voor mij erg goed. Ik heb geen last meer van schommelingen van mijn bloedsuikerspiegel. Dat had ik voorheen, toen ik zes keer per dag kleinere porties at, wel heel erg (zo erg dat ik soms gewoon tegen de vlakte ging). Uiteindelijk ben ik via de nodige trail & error tot een voedingspatroon gekomen dat voor mij werkt. Dus monitor de komende tijd gewoon even je trainingen en tijdstippen waarop je eet en hou in de gaten wanneer jij je goed of slecht voelt, probeer daar een patroon in te ontdekken en pas vanuit daar de nodige zaken aan. Gezien de inhoud van jouw log is dat monitoren jou wel toevertrouwd, dus ik ben erg benieuwd naar je bulk en je bevindingen (lees: ik hoop stiekem dat je toch blijft loggen, ondanks dat je hierboven ergens aangeeft dat het veel tijd kost). Ben overigens ook benieuwd naar je foto's voor de contest. Conclusie: eigenlijk ben ik gewoon retenieuwsgierig.

• Heart

Aline

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2020
Waardering
1.792
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Kijk gewoon wat voor jou werkt. Net zoals @Aline hierboven al aangeeft, vind ik trainen op een lege maag ook het prettigst. Ik eet dagelijks 2500-3000 kcal (een luxe positie voor een vrouw, waar ik erg blij mee ben). Ik functioneer het beste als ik mijn voeding overdag beperk tot groenten, fruit en iets van eiwit (blikje tonijn, pakje kipfilet, cottage cheese oid). In totaal zal dat maximaal 500 kcal zijn. Het overgrote deel van mijn kcal budget (de resterende 2000-2500 kcal) eet ik in de avond tussen 18.00 uur en 23.00 uur. Dat werkt voor mij erg goed. Ik heb geen last meer van schommelingen van mijn bloedsuikerspiegel. Dat had ik voorheen, toen ik zes keer per dag kleinere porties at, wel heel erg (zo erg dat ik soms gewoon tegen de vlakte ging). Uiteindelijk ben ik via de nodige trail & error tot een voedingspatroon gekomen dat voor mij werkt. Dus monitor de komende tijd gewoon even je trainingen en tijdstippen waarop je eet en hou in de gaten wanneer jij je goed of slecht voelt, probeer daar een patroon in te ontdekken en pas vanuit daar de nodige zaken aan. Gezien de inhoud van jouw log is dat monitoren jou wel toevertrouwd, dus ik ben erg benieuwd naar je bulk en je bevindingen (lees: ik hoop stiekem dat je toch blijft loggen, ondanks dat je hierboven ergens aangeeft dat het veel tijd kost). Ben overigens ook benieuwd naar je foto's voor de contest. Conclusie: eigenlijk ben ik gewoon retenieuwsgierig.
AMEN, hier net zo eentje. Al neem ik de voeding wel wat meer verdeeld over de dag, meeste krijg ik in de avond binnen. Buiten dat, ook nieuwsgierig en ook in de luxepositie wb kcal inname. Familie?? ;)

Miss Sunshine

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2015
Waardering
192
Lengte
1m78
Massa
60kg
Vetpercentage
16%
AMEN, hier net zo eentje. Al neem ik de voeding wel wat meer verdeeld over de dag, meeste krijg ik in de avond binnen. Buiten dat, ook nieuwsgierig en ook in de luxepositie wb kcal inname. Familie?? ;)
Hmm ik begin bijna te denken dat ik mijn ouders binnenkort eens even moet vragen of ze mij niet iets moeten vertellen. Niet alleen qua nieuwsgierigheid, voedingspatroon en luxepositie qua kcal inname, maar ook op het gebied van lengte, gewicht en (naar ik mij meen te herinneren) een grote voorliefde voor pindakaas, zou jij inderdaad zomaar mijn "verloren zus" kunnen zijn...

Aline

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2020
Waardering
1.792
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Hmm ik begin bijna te denken dat ik mijn ouders binnenkort eens even moet vragen of ze mij niet iets moeten vertellen. Niet alleen qua nieuwsgierigheid, voedingspatroon en luxepositie qua kcal inname, maar ook op het gebied van lengte, gewicht en (naar ik mij meen te herinneren) een grote voorliefde voor pindakaas, zou jij inderdaad zomaar mijn "verloren zus" kunnen zijn...
Ik ben toch echt op dat zelfde punt aangekomen..ik neem het in overweging om mijn ouders eens te polsen ;)

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.429
Lengte
1m93
Massa
80kg
Terugblik week 29 (week van de shoot)
Dit was de laatste week van de contest. De laatste loodjes verliepen goed en ik ben tevreden met het eindresultaat!

Het topic mag wat mij betreft deze week nog open blijven, zodat er nog ruimte is om dingen te benoemen.

Op naar de bulk!

Training
Afgelopen week heb ik getraind op dinsdag, woensdag, donderdag en zondag. Normaliter doe ik dit niet, maar aangezien zaterdag de shoot gepland stond. Was het niet mogelijk om op vrijdag/zaterdag te trainen.

De planning voor de trainingen was als volgt:

Dag A
1595358560674.png

Gedaan dag A
1595359954998.png

Dag B
1595358573014.png

Gedaan dag B
1595359976686.png

Voor komende week is zal de BB bench Press met één rep afnemen, zodat ik een betere werkcapaciteit krijg. Tevens blijven de ring Chin-ups gelijk. Op alle andere oefeningen komt een increment (= progressive overload), omdat ik verder te spreken ben over de vorderingen.

Omdat ik de bulk begonnen ben, zal langzamerhand het schema aangepast worden. Mijn rug is aan het herstellen, ik merk minder klachten en het gaat ook beter met mijn knieën. Dit houd in dat binnenkort een andere oefening geïmplementeerd kan worden voor de benen. De voorkeur gaat uit naar een Bulgarian split squat, squat of deficit lunge.

Voeding
Afgelopen week heb ik erg genoten van de voeding. Sinds tijden weer hoger in calorieën. Ondanks dat ik hoger zat, heb ik wel voor het grote deel clean gegeten. Ik heb een overzicht van de genomen producten weer in de bijlage bijgevoegd.

Hoe het carb loading process verlopen is m.b.t. de macro's valt terug te lezen in het log. Deze ga ik hier niet behandelen, aangezien het anders een erg lange update wordt.

De bulk is gestart met onderstaande calorieën en de daarbij behorende macro's.

Begin bulk
Calorieën: 2.506
Eiwitten: 157 g
Koolhydraten: 251 g
Vetten: 97 g

Op de rustdagen hanteer ik nog PSMF. Daar voel ik mij goed bij en bespaard "keuze stress". Op de lange termijn zal PSMF uit het schema gehaald worden. Komende vrijdag neem ik foto's van mijn fysiek en wordt er gekeken hoe ik erbij sta. Aan de hand daarvan volgen weer de nieuwe aantal te consumeren calorieën en de daarbij behorende macro's.

Voor nu rustig aan beginnen en wennen aan de nieuwe omstandigheden en de voeding omarmen. Héél toevallig opent binnenkort een nieuwe "food court" in de buurt. Zal het toeval zijn dat ik nu begin met bulken, of was dat zo gepland? :rolleyes:

Slaap
De slaap is net als voorgaande weken stabiel gebleven. Lekker veel kunnen rusten wat mij alleen maar goed doet. De laatste dagen wel wat spanning en zenuwen gehad, waardoor ik soms wel wakker werd. Verder geen noemenswaardige bevindingen.

Lichaamssamenstelling
Zeer tevreden met de resultaten van de laatste week. Ik heb elke dag van de laatste week foto's gemaakt van mijn fysiek. Hierdoor kunnen inspelen op het een en ander. Echter heb ik geen metingen m.b.t. de omtrek en huidplooien gedaan. De metingen doe ik altijd op zaterdag. De shoot was ook op zaterdag. Ik had nog veel te doen en had geen zin om mijzelf in de stress te werken. Tevens ben ik van mening dat het er niet toe doet, aangezien mijn fysiek in topstaat was.

Het had leuk geweest voor het eindresultaat om te kunnen vermelden wat het uiteindelijke verschil geweest is. Dit is achteraf denken helaas. So be it. De foto's spreken voor zich!

1595359167145.png

Activiteit
Wordt niet meer bijgehouden.

Vooruitzicht
Hier kan maar één ding over gezegd worden. TIJD VOOR DE BULK.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik de bulk in kan. Bij het zien van de foto's kan ik soms wel walgen. Ik sta er droog bij, maar daar is alles mee gezegd. Ik mis massa, zoals vele hier al vermeld hebben. Aan de andere kant heb ik overal twijfels over. Overal spelen vragen bij mij op. Voorafgaand aan de contest had ik al een lange cut achter de rug. Welke gevolgd werd met een waardeloze bulk, waarbij ik amper aankwam. Vervolgens de cut weer in gegaan.

Ik ben niet anders gewend dan dat ik bepaalde dingen eet. Denk hierbij aan groente (volume) overdag etc. In de bulk is dat niet meer nodig, maar het stemmetje in mijn hoofd kan dit nog niet loslaten. De komende weken zal ik focussen op een gezonde relatie met voeding en bovenal dat niet alles zo precies komt als dat ik denk.

De vakantieperiode wordt benut om literatuur door te nemen omtrent alle onderwerpen waar ik vragen over heb en tevens om mijn trainingen naar een hoger niveau te tillen.

chrash

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
9.885
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
yes, geniet van de bulk kameraad. Je staat nu heel laag in vp wat wilt zeggen dat je heel lang kunt bulken als je het verstandig aanpakt (wat toch je bedoeling was als ik goed mee ben?), laat niet alles meteen los als je dat ongemakkelijk vind En probeer het op een manier te doen die je zelf echt leuk vind. Zo houd je het nog jaren vol. Massa komt met de jaren maar de basis van kennis/kijken wat voor jou werkt ben je nu goed aan het leggen. Schiet niet in paniek als je eens een paar weken wat minder bijkomt of als je 6pack een paar weken niet zichtbaar is. Alles is te corrigeren en elke keer leer je weer iets meer.

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.220
Lengte
1m89
Massa
111kg
Dedication alom hier .

• Heart

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.202
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Geen stress Onit, bodybuilding, het is een sport voor de rest van je leven en zelf een aantal jaren niét of weinig trainen trek je in een aantal maanden weer recht. Naturel kun je niet zo veel fout doen, en tijd genoeg om bij te sturen.
Smakelijk eten ! :thumb:

• Heart

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.180
Die increments zijn echt veelte laag imo. Op jouw trainingsniveau een increment van 250 gram gaat het eeuwen duren voordat je normale gewichten pusht. Niet gekalibreerde 20kg schijven hebben al een afwijking van ~18-22kg. Dat je op een side raise of curl dat increment snap ik nog, al doe ik de moeite niet meer. Maar grotere oefeningen kan echt wel wat hardere progress.

• Like

Nononsense

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2020
Waardering
884
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Terugblik week 29 (week van de shoot)
Dit was de laatste week van de contest. De laatste loodjes verliepen goed en ik ben tevreden met het eindresultaat!

Het topic mag wat mij betreft deze week nog open blijven, zodat er nog ruimte is om dingen te benoemen.

Op naar de bulk!

Training
Afgelopen week heb ik getraind op dinsdag, woensdag, donderdag en zondag. Normaliter doe ik dit niet, maar aangezien zaterdag de shoot gepland stond. Was het niet mogelijk om op vrijdag/zaterdag te trainen.

De planning voor de trainingen was als volgt:

Dag A
Bekijk bijlage 497961

Gedaan dag A
Bekijk bijlage 497968

Dag B
Bekijk bijlage 497962

Gedaan dag B
Bekijk bijlage 497969

Voor komende week is zal de BB bench Press met één rep afnemen, zodat ik een betere werkcapaciteit krijg. Tevens blijven de ring Chin-ups gelijk. Op alle andere oefeningen komt een increment (= progressive overload), omdat ik verder te spreken ben over de vorderingen.

Omdat ik de bulk begonnen ben, zal langzamerhand het schema aangepast worden. Mijn rug is aan het herstellen, ik merk minder klachten en het gaat ook beter met mijn knieën. Dit houd in dat binnenkort een andere oefening geïmplementeerd kan worden voor de benen. De voorkeur gaat uit naar een Bulgarian split squat, squat of deficit lunge.

Voeding
Afgelopen week heb ik erg genoten van de voeding. Sinds tijden weer hoger in calorieën. Ondanks dat ik hoger zat, heb ik wel voor het grote deel clean gegeten. Ik heb een overzicht van de genomen producten weer in de bijlage bijgevoegd.

Hoe het carb loading process verlopen is m.b.t. de macro's valt terug te lezen in het log. Deze ga ik hier niet behandelen, aangezien het anders een erg lange update wordt.

De bulk is gestart met onderstaande calorieën en de daarbij behorende macro's.

Begin bulk
Calorieën: 2.506
Eiwitten: 157 g
Koolhydraten: 251 g
Vetten: 97 g

Op de rustdagen hanteer ik nog PSMF. Daar voel ik mij goed bij en bespaard "keuze stress". Op de lange termijn zal PSMF uit het schema gehaald worden. Komende vrijdag neem ik foto's van mijn fysiek en wordt er gekeken hoe ik erbij sta. Aan de hand daarvan volgen weer de nieuwe aantal te consumeren calorieën en de daarbij behorende macro's.

Voor nu rustig aan beginnen en wennen aan de nieuwe omstandigheden en de voeding omarmen. Héél toevallig opent binnenkort een nieuwe "food court" in de buurt. Zal het toeval zijn dat ik nu begin met bulken, of was dat zo gepland? :rolleyes:

Slaap
De slaap is net als voorgaande weken stabiel gebleven. Lekker veel kunnen rusten wat mij alleen maar goed doet. De laatste dagen wel wat spanning en zenuwen gehad, waardoor ik soms wel wakker werd. Verder geen noemenswaardige bevindingen.

Lichaamssamenstelling
Zeer tevreden met de resultaten van de laatste week. Ik heb elke dag van de laatste week foto's gemaakt van mijn fysiek. Hierdoor kunnen inspelen op het een en ander. Echter heb ik geen metingen m.b.t. de omtrek en huidplooien gedaan. De metingen doe ik altijd op zaterdag. De shoot was ook op zaterdag. Ik had nog veel te doen en had geen zin om mijzelf in de stress te werken. Tevens ben ik van mening dat het er niet toe doet, aangezien mijn fysiek in topstaat was.

Het had leuk geweest voor het eindresultaat om te kunnen vermelden wat het uiteindelijke verschil geweest is. Dit is achteraf denken helaas. So be it. De foto's spreken voor zich!

Bekijk bijlage 497967

Activiteit
Wordt niet meer bijgehouden.

Vooruitzicht

Aan de ene kant ben ik blij dat ik de bulk in kan. Bij het zien van de foto's kan ik soms wel walgen. Ik sta er droog bij, maar daar is alles mee gezegd. Ik mis massa, zoals vele hier al vermeld hebben. Aan de andere kant heb ik overal twijfels over. Overal spelen vragen bij mij op. Voorafgaand aan de contest had ik al een lange cut achter de rug. Welke gevolgd werd met een waardeloze bulk, waarbij ik amper aankwam. Vervolgens de cut weer in gegaan.

Ik ben niet anders gewend dan dat ik bepaalde dingen eet. Denk hierbij aan groente (volume) overdag etc. In de bulk is dat niet meer nodig, maar het stemmetje in mijn hoofd kan dit nog niet loslaten. De komende weken zal ik focussen op een gezonde relatie met voeding en bovenal dat niet alles zo precies komt als dat ik denk.

De vakantieperiode wordt benut om literatuur door te nemen omtrent alle onderwerpen waar ik vragen over heb en tevens om mijn trainingen naar een hoger niveau te tillen.
Benieuwd naar het eindresultaat!
Geniet van je bulk.
Succes topper!!

• Heart

Brab0

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
5.590
Lengte
1m68
Massa
73kg
Geniet van je bulk kerel :thumb:

• Heart

rbnhoman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 dec 2018
Waardering
662
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Top! Geniet ervan. Altijd met plezier gelezen hier 👏🏼

• Heart

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.429
Lengte
1m93
Massa
80kg
Ik heb besloten om de log nog langer open te laten, zodat jullie de post-cut vorderingen kunnen meelezen. Dat lijkt mij voor jullie leuk en zo heb ik voor mijzelf een stok achter de deur om de bulk goed te starten.

yes, geniet van de bulk kameraad. Je staat nu heel laag in vp wat wilt zeggen dat je heel lang kunt bulken als je het verstandig aanpakt (wat toch je bedoeling was als ik goed mee ben?), laat niet alles meteen los als je dat ongemakkelijk vind En probeer het op een manier te doen die je zelf echt leuk vind. Zo houd je het nog jaren vol. Massa komt met de jaren maar de basis van kennis/kijken wat voor jou werkt ben je nu goed aan het leggen. Schiet niet in paniek als je eens een paar weken wat minder bijkomt of als je 6pack een paar weken niet zichtbaar is. Alles is te corrigeren en elke keer leer je weer iets meer.
Zoals je misschien wel weet gaat dit helemaal goed komen. De bulk gaat optimaal uitgemolken worden, om bij de volgende contest een top 3 te makken. Dit is de tijd waarin ik gewoontes kan aanleren, welke op de lange termijn vol te houden zijn. Ik laat mijzelf niet zomaar uit het veld slaan bij het minste en geringste. Ik heb altijd nog het forum als back-up.

Bedankt voor het leuke bericht man!

Dedication alom hier .
Dat moet jij nodig zeggen, daar kan ik nog wat van leren!

Geen stress Onit, bodybuilding, het is een sport voor de rest van je leven en zelf een aantal jaren niét of weinig trainen trek je in een aantal maanden weer recht. Naturel kun je niet zo veel fout doen, en tijd genoeg om bij te sturen.
Smakelijk eten ! :thumb:
Bedankt vriend! Mogen de kuiten nog vele jaren groeien. Ik voel mij vereerd om jouw koelie te mogen zijn. :p

Die increments zijn echt veelte laag imo. Op jouw trainingsniveau een increment van 250 gram gaat het eeuwen duren voordat je normale gewichten pusht. Niet gekalibreerde 20kg schijven hebben al een afwijking van ~18-22kg. Dat je op een side raise of curl dat increment snap ik nog, al doe ik de moeite niet meer. Maar grotere oefeningen kan echt wel wat hardere progress.
Komt helemaal goed vriend. Trust the process.

Benieuwd naar het eindresultaat!
Geniet van je bulk.
Succes topper!!
Eindresultaat gaat zeker nog bekend gemaakt worden, natuurlijk komen de verplichte foto's op het forum. Daarnaast zet ik zeer waarschijnlijk ook andere foto's tegen die tijd op het forum. Wellicht in een log, wellicht in een deel van het forum. Ik heb nog even om daarover na te denken.

Geniet van je bulk kerel :thumb:
Dat komt zeker goed arkadaş, bedankt voor de leuke berichten de afgelopen tijd. Nu is het jouw beurt om de cut af te maken.

Top! Geniet ervan. Altijd met plezier gelezen hier 👏🏼
Goed om te horen dat je genoten heb en bedankt voor de steun tijdens mijn log!

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.429
Lengte
1m93
Massa
80kg
Vandaag de markt opgewekt en naar diverse supermarkten. Inkopen gedaan zodat ik morgen aan de slag kan met enkele meal preps.

De noten, lijnzaad en pof mais gratis gekregen. Het nadeel van de markt vind ik toch wel dat er geen voedingswaarde vermeld wordt op de verpakking. Ik zal voor deze producten de NEVO database raadplegen en daar de voedingswaarde van hanteren. Zijn natuurproducten, dus zal niet veel afwijken. Een goede stap om mijn relatie met voeding te verbeteren.

Iemand tips om voeding te bewaren? Moet dat perse luchtdicht of kunnen voorraaddozen welke niet luchtdicht afsluiten ook gebruikt worden?

1595702949166.jpeg

1595702994917.jpeg

Voor het ontbijt meal prep ik bloemkool met oats, amandelmelk, cacao, lijnzaad, pindakaas en bosvruchten. De lunch zal variabel worden, net waar ik trek in heb. Dit geld ook voor m'n diner. Voor de pre-bed zal ik griesmeel pudding op voorhand maken.

Verder kijk ik nog wat ik zal meal preppen. Eerst zien of dit wat wordt en wat ik fijn vind werken.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
5.715

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.202
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Waarom heb je een relatie met je voeding?
Ik eet zo twee vette zoute haringen en ga daar strond van maken.
Dat heeft toch niets met een relatie te maken.
Zoek een lekker wijf, begin een relatie met een mens :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bovenaan