XXL Nutrition

Onit's langverwachte voorstelronde

  • Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 1K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
4.009
Waardering
7.022
Lengte
1m94
Massa
80kg
Beste forumleden,

Sommige van jullie zullen mijn berichten niet ontgaan zijn. Ik ben dan ook al enige tijd actief op het forum. Echter heb ik periodes waarin ik zeer actief ben, maar ook periodes waarin een radiostilte plaatsvindt. Aangezien ik vaker actief wil zijn op het forum, is het nu de tijd om mijzelf voor te stellen aan jullie.

Mijn forumnaam is Onit. Ik ben van het mannelijke geslacht, verkeer in mijn 22e levensjaar en momenteel studeer ik nog. In mijn 15e levensjaar is het startschot gegeven voor het ontwikkelen van interesse in fitness.

Deze ontwikkeling kwam met ups en downs, net zoals mijn forum activiteit de afgelopen maanden. In het begin stadium heb ik een schema van de sportschool aangehouden, de interesse verdween. Enkele jaren later heb ik het weer opgepakt, om vervolgens weer te stoppen. In het jaar 2017 heb ik de sport weer opgepakt, echter zonder resultaat. Ik had geen specifiek doel en de trainingen bestonden uit het standaard "fitness rondje".

Op dat moment begon ik de sport leuker en leuker te vinden. Mijn interesse verschoof richting krachttraining / bodybuilding. Ik ben mijzelf toen gaan verdiepen in bijbehorende materie (ook een tijd lid geweest hier op het forum) en kocht zowel een train- als voedingsschema bij iemand via Instagram. Na enkele maanden de schema's aangehouden te hebben, heb ik het hef in eigenhanden genomen en ben ik mijzelf nog meer gaan verdiepen in de materia. De reden hiervan was natuurlijk dat resultaten uitbleven.

Na een aantal weken op mijzelf getraind te hebben, begon ik resultaat te zien. Vanaf dat moment ben ik aan de slag gegaan om mijzelf continu te ontwikkelen. Daarbij nam ik in juni 2019 een coach in handen. De resultaten waren in rap tempo waar te nemen en vanaf dat moment is mijn leven positief veranderd.

Naast het trainen liggen mijn interesses ook in voeding (ben om deze reden vaak actief in het “post je maaltijden” topic) en lifestyle, wat goed aansluit bij de sport.

De reden dat vaker actief wil zijn op het forum, is om zowel kennis op te doen als te delen. Daarnaast vind ik het leuk om te praten met personen met dezelfde interesses.

Ik hoop dat jullie nu een beter beeld hebben over wie Onit is. Voor diegene waarbij dit nog niet het geval is, heb ik hieronder enkele foto’s geplaatst.

Groeten,

Onit

8231D918-DA2C-49F0-BC2B-240E46F9DFEB.jpeg


89EEB367-FFBC-459F-B6D8-73BB196FBDE3.jpeg


C261F3AD-62E0-45DE-8857-9B3BFDB79601.png


Ik ben er nog niet uit of ik mijn identiteit openbaar maak op het internet.
 
Laatst bewerkt:
Welkom in ieder geval en uiteraard veel succes!
Ga je ook loggen?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Welkom in ieder geval en uiteraard veel succes!
Ga je ook loggen?

Bedankt Marina!

Ik twijfel nog of ik een logboek bij zou houden. Als ik dit ga doen, dan zal ik een contest log bijhouden en meedoen aan de contest.

Ik zie het alleen niet zitten om mijn trainingen te loggen. De trainingen zijn eenzijdig, het enige wat verschilt is de per week toenemende aantal kg’s (progressive overload).

Verder zou ik wel mijn voeding kunnen loggen. Echter hanteer ik IIFYM en zal de voeding veelal verschillen.
 
Welkom! Leuk om wat meer over je te weten te komen :D Goed droog man!
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Welkom! Leuk om wat meer over je te weten te komen :D Goed droog man!

Dank u, dank u!

Niet droog genoeg, had droger willen zijn.

Op het moment ben ik een stuk minder droog dan bovenstaande foto’s. Vlak voor de Corona crisis de bulk gestart. Door deze omstandigheden toch maar een mini-cut gestart...
 
Bedankt Marina!

Ik twijfel nog of ik een logboek bij zou houden. Als ik dit ga doen, dan zal ik een contest log bijhouden en meedoen aan de contest.

Ik zie het alleen niet zitten om mijn trainingen te loggen. De trainingen zijn eenzijdig, het enige wat verschilt is de per week toenemende aantal kg’s (progressive overload).

Verder zou ik wel mijn voeding kunnen loggen. Echter hanteer ik IIFYM en zal de voeding veelal verschillen.
Gewoon doen. Altijd leuk voor jezelf en anderen.
Er zijn er genoeg met eenzijdige trainingen. Maar t gaat om progressie. Vnl voor jezelf.
Voeding is altijd leuk om te zien :D
 
Hai onit!!
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik twijfel nog of ik een logboek bij zou houden. Als ik dit ga doen, dan zal ik een contest log bijhouden en meedoen aan de contest.
Je kunt nog t/m 30 april inschrijven voor de contest.

Niet droog genoeg, had droger willen zijn.
Nòg droger? :eek:
Als ik er net zo ripped uit zie als de foto's in dit topic, ben ik al dik tevreden aan het eind van de contest.
 
Je kunt nog t/m 30 april inschrijven voor de contest.


Nòg droger? :eek:
Als ik er net zo ripped uit zie als de foto's in dit topic, ben ik al dik tevreden aan het eind van de contest.

Ik ga mij inschrijven voor de contest. marina1975 heeft mij overgehaald. Eerdaags zal ik even uitstippelen hoe ik dit aan ga pakken, waarna ik een topic zal openen. We gaan natuurlijk voor optimaal resultaat, ik ga geen halfbakken werk leveren tijdens de contest. Vandaar dat ik er even voor ga zitten.

Momenteel ben ik niet meer zo droog als op de foto's hoor, maak je niet druk. Leuke doelstelling voor de contest om droger dan de foto's te worden, mits ik niet voortijdig de bulk inknal.

Is het een probleem als ik de bulk ook log in de contest, of heeft de contest alleen betrekking op cutten?

Wat zijn tevens aandachtspunten tijdens zo'n contest?
 
Is het een probleem als ik de bulk ook log in de contest, of heeft de contest alleen betrekking op cutten?
Alles mag. Heb er zelf voor gekozen om de start van de contest samen te laten vallen met de start van mijn cut, want met een bulk + cut zie je als natty per saldo weinig progressie in een paar manden, denk ik.
 
Alles mag. Heb er zelf voor gekozen om de start van de contest samen te laten vallen met de start van mijn cut, want met een bulk + cut zie je als natty per saldo weinig progressie in een paar manden, denk ik.

Moet jij eens opletten hoeveel progressie mogelijk is in een paar maanden!

Ik zal mijn contest log beginnen met een fase van cutten. Onduidelijk is hoe lang ik deze aanhoudt. Afhankelijk hiervan zal ik of de hele contest periode cutten, of een combinatie van een cut gevolgd door bulk.
 
Ik ga mij inschrijven voor de contest. marina1975 heeft mij overgehaald. Eerdaags zal ik even uitstippelen hoe ik dit aan ga pakken, waarna ik een topic zal openen. We gaan natuurlijk voor optimaal resultaat, ik ga geen halfbakken werk leveren tijdens de contest. Vandaar dat ik er even voor ga zitten.

Momenteel ben ik niet meer zo droog als op de foto's hoor, maak je niet druk. Leuke doelstelling voor de contest om droger dan de foto's te worden, mits ik niet voortijdig de bulk inknal.

Is het een probleem als ik de bulk ook log in de contest, of heeft de contest alleen betrekking op cutten?

Wat zijn tevens aandachtspunten tijdens zo'n contest?
Je kan een log en contest log op alle punten starten. Het gaat om jouw progressie! Of het nu een bulk of een cut is. Je hoeft ook niet alles prijs te geven. Heb je dingen die je niet wil of kan delen gewoon niet doen. Deel ed dingen die je wel kan en wil delen. Je voortgang en voeding. Foto's etc. Het gaat niet om alle details maar om het geheel. Een training kan elke keer gelijk zijn of varieren. Maar dat hoef je ook niet in detail te melden. Je kan ook alleen je indeling prijsgeven en niet hoe je exact traint. Zo ook met voeding.. en ja zo ook met of je gaat cutten of bulken. Het kan gewoon een leuke stok achter de deur zijn en later ook leuk om op terug te kijken. Het gaat allemaal om JOUW persoonlijke progressie. Dus lekker doen! :)
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Ik ga mij inschrijven voor de contest. marina1975 heeft mij overgehaald. Eerdaags zal ik even uitstippelen hoe ik dit aan ga pakken, waarna ik een topic zal openen. We gaan natuurlijk voor optimaal resultaat, ik ga geen halfbakken werk leveren tijdens de contest. Vandaar dat ik er even voor ga zitten.

Momenteel ben ik niet meer zo droog als op de foto's hoor, maak je niet druk. Leuke doelstelling voor de contest om droger dan de foto's te worden, mits ik niet voortijdig de bulk inknal.

Is het een probleem als ik de bulk ook log in de contest, of heeft de contest alleen betrekking op cutten?

Wat zijn tevens aandachtspunten tijdens zo'n contest?
succes ermee !
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven