AndroidHealthClinic

Contest Log Onit's Road to Single Digits

• Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 1K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

Onit

Ripped Bodybuilder
Waardering
7.107
Lengte
1m94
Massa
80kg
Onit’s Road to Single Digits!
Mijn Transformatie naar Een Lager Vetpercentage

Welkom bij mijn nieuwe avontuur! Ik ben Onit, en sinds 2019 actief hier op het forum. In 2020 begon ik serieus met trainen, en heb in dat jaar meegedaan aan de Big-T memorial contest op het forum. Door deelname aan de contest heb ik niet alleen veel geleerd, maar ook waardevolle contacten opgedaan. Dit jaar ga ik mijn grenzen opnieuw verleggen, en neem jullie graag mee op deze reis.

Huidige Shape:

Hier zijn mijn huidige stats, zodat je weet waar ik nu sta:
  • Leeftijd: 26 jaar
  • Lengte: 1,94 meter
  • Gewicht: 97,6 kg
  • Lichaamsvetpercentage (BF%): [nog te meten]
Hieronder komen binnenkort foto’s van mijn huidige shape!

Huidige Aanpak:

Hier is hoe ik het momenteel aanpak:

Training:
Ik doe een 5-daagse split, waarbij ik mijn trainingen rouleer als het eens niet uitkomt:​
  • Quads/hams
  • Back/biceps
  • Delts/chest/triceps
  • Hams/back
  • Chest/arms

Voeding:
Mijn dieet wisselt tussen trainings- en rustdagen:​
  • Trainingsdag: 2638 kcal | 227g eiwit | 307g koolhydraten | 56g vet
  • Rustdag: 2291 kcal | 218g eiwit | 222g koolhydraten | 59g vet

Activiteit:
Ik mik op 10.000 stappen per dag en doe 5 keer per week 40 minuten cardio (120-140 BPM).​

Supplementen:
Ik gebruik voornamelijk algemeen bekende supplementen. Laat me weten als je meer details wilt!​

Motivatie voor Deelname:

De afgelopen jaren voelen als een achtbaan voor me. Na mijn eerste contest had ik geen duidelijk doel, naast een goede bulk neerzetten. Ik viel terug in oude gewoontes. Gevolg? Een hoop kilo’s erbij en m’n eerdere inspanningen leken voor niets.

Elke keer dat ik goed bezig was met cutten, ging het na de cut mis. Mijn gewicht steeg weer en dat maakte me gefrustreerd. De mentale druk die ik mezelf oplegde, zorgde voor stress en haalde het plezier uit mijn trainingen.

Afgelopen jaar heb ik de sport op een lager pitje gezet. De druk nam af en plotseling ging het cutten zonder moeite. Na een goede cut vorig jaar, waarin ik tevreden was met het resultaat, hoopte ik dat vast te houden. Helaas verviel ik weer in mijn oude gewoontes en kwamen de kilo’s terug.

Deze contest is de perfecte motivatie om weer in vorm te komen en balans en discipline te vinden. Maar vooral een middel om terug te blikken op mijn voortgang en om te leren van de reis te genieten.

Doel voor Deelname:

Mijn doel is simpel: ik wil weer balans en plezier terug in de lifestyle en mijn vetpercentage verlagen naar de single digits. Ik wil de fotoshoot van afgelopen jaar overtreffen met nog betere resultaten.

Wat je hier kunt verwachten:

• Progressiefoto’s: Ik deel regelmatig updates om mijn voortgang te laten zien.
  • Voedingsschema: Inzicht in wat ik eet om mijn doelen te bereiken.
  • Supplementatie: Een overzicht van de supplementen die ik gebruik.
  • Trainingen: Details over mijn trainingsschema.
  • Trainingsvideo’s: Video’s van mijn techniek en vooruitgang.
  • Feedback: Jullie input en suggesties zijn altijd welkom!
Let's go!

Laatst bewerkt:
Succes!

Ik herinner me jou nog goed van de contest van 2020, omdat we een beetje vergelijkbaar fysiek hadden (erg lean en niet heel veel spiermassa). Herinner me ook nog heel scherp jouw perfectionisme en oog voor detail, op het autistische af. Blijkbaar heb je je 2020-fysiek nu achter je gelaten, dus in zekere zin ben je een voorbeeld voor mij.

Succes!

• Bicep
Waarderingen: Onit
Succes 👏

• Bicep
Succes💪🏻

• Bicep
Succes

• Bicep
Daar is ie weer 😍 leuk dat je meedoet!
Veel succes!!

• Bicep
Succes!

Ik herinner me jou nog goed van de contest van 2020, omdat we een beetje vergelijkbaar fysiek hadden (erg lean en niet heel veel spiermassa). Herinner me ook nog heel scherp jouw perfectionisme en oog voor detail, op het autistische af. Blijkbaar heb je je 2020-fysiek nu achter je gelaten, dus in zekere zin ben je een voorbeeld voor mij.

Goed om te horen dat ik indruk op je gemaakt heb!

Zonder dollen, ook jij kan jouw huidige fysiek achter je laten. Ga ervoor tijdens de contest en laat zien waartoe je in staat bent!

Succes!

• Bicep
Succes broeder!

• Bicep
Succes kerel.
Al aantal weken onderweg met cutten of is dit je instap qua kcals en cardio/stappen?

Back
Naar boven