AndroidHealthClinic

Onkraakbare noot

Bezoekers in dit topic

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Berichten
1.969
Waardering
1.378
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hoi

DBB dus cliffs.
>jaar of vier geleden trainde ik best veel;
>toen rughernia dus rip;
>paar jaar erge rip;
>nu minder rip;
>sinds vorige week Basicshit abonnementje dus nu mee in de gaintrain.

Beginstats:
1,95m lengte.
78,3kg zojuist na training.

Krachtstats:
Nog niet gemaxt.
 
Laatst bewerkt:
Training 29-9-2020, alles 5x5 tenzij anders vermeld.
Warming up: 75 kcal op de steptrainer bij >150 hartslag om de heupen los te krijgen (hernia-overblijfseltje). Daarna 3x10 op de leg extension om mijn hamstrings te stretchen. Dat helpt voor mijn squats. Laag gewicht en trage reps.

1. SQ: 40kg. Voelde sterk.
2. BOR: 40kg. Voelde sterk.
3. OHP: 25kg. Superset met 5x3 strict pull ups. Laatste set was grinder.
4. DL: 50kg. Voelde echt sterk, tot mijn verbazing. Ik moet meer zelfvertrouwen kweken in mijn rug. Langzaamaan dat gewicht omhoog.
5. BP: 40kg. Voelde sterk.
6. Wat isolatiewerk op armen.
7. Als laatste een core rondje: 30x van die balletjetikjeopdegrondaandezijkant-crunches met voeten in de lucht, 45s plank, 20s per kant side plank. 1 minuut rust. Repeat 3x.

Lekker getraind want het was rustig. Ik stond na 1:15 uur weer buiten.
 
Laatst bewerkt:
Skeletto is back

Eet je dit maal wel wat meer rjjst?
 
In.

Nog met aftershave gespeeld lately?
 
Training 2-10-2020, alles 5x5 tenzij anders vermeld.
Ik kwam twee 1,25kg schijfjes tegen dus besloten om met een tussenstapje aan mijn lineaire progressive overload te beginnen.

Warming up: 75 kcal op de steptrainer bij >150 hartslag + 3x10 op de leg extension.

1. SQ: 42,5kg. Voelde sterk.
2. BOR: 42,5kg. Voelde sterk.
3. OHP: 25kg. Superset met 5x3 strict pull ups. Ging beter dan de vorige keer.
4. DL: 52,5kg. Vloog weer omhoog. 70-80kg in de tank, denk ik zo. Tussendoor nog twee jochies van 15-16 jaar wat squat tips gegeven, 'knieën naar buiten jongen en heupen tussen je knieën laten zakken' :o
5. Incline BP: 37,5kg. Eerste keer incline omdat de normale bezet waren door twee benchbrahs. Voelde prima.
6. Wat isolatiewerk op armen.
7. Core rondje: 30x van die balletjetikjeopdegrondaandezijkant-crunches met voeten in de lucht, 45s plank, 20s per kant side plank. 1 minuut rust. Repeat 3x.

I r8 8/8 weer. Veel energie, niet te druk in de Basicshit. Helaas zijn er nauwelijks gewichten te vinden in deze vestiging. Het is écht een schande. Iemand met een fatsoenlijke DL kan hier niet eens maxen.
 
+1 setje beginnerbro's vertellen hoe het moet.
 
innnnn voor nootgains :hoody:
 
Sterruk meis🤭
 
Zou hij nog heffen?
Forever Skeletto i guess.
Fun Rip GIF by Barstool Sports
 
Back
Naar boven