AndroidHealthClinic

Onkruid vergaat niet. Nu terug als driekwart kutwielrenner, kwart bodybuilder. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kleine update: ik dacht wat afgevallen te zijn, maar was wss gewoon wat vocht. Ik weeg nu nog meer. Kan natuurlijk ook vocht zijn. Huidig gewicht is 80kg. 2 weken geleden was het nog 77. Ik merk ook zeer duidelijk dat definitie wegtrekt, en ik mij wat bloated voel. Voel me wel buffer in kleding (krijg ik ook wel te horen), maar ik vind het niet mooier. Dus ik ga even wat serieuzer inhouden met eten, en sowieso veel meer fietsen deze week.
Nu ga ik 97km fietsen 👌🏻
 
Mooie afstanden fiets jij. Met groepje of solo? Wat haal je gemiddeld qua snelheid?
 
Als je zelf een wielrenner bent heb je dan eigenlijk nog haat tegenover andere wielrenner zoals elke non-wielrenner heeft? Of ben je nu part of hun.
 
Mooie afstanden fiets jij. Met groepje of solo? Wat haal je gemiddeld qua snelheid?
Beetje 50/50 solo of met 1 of 2 mensen meestal.
Solo snelste rondje (dus wind mee en tegen) op 60km was 36,5 gemiddeld.
100km 34 gemiddeld volgens mij.
 
Als je zelf een wielrenner bent heb je dan eigenlijk nog haat tegenover andere wielrenner zoals elke non-wielrenner heeft? Of ben je nu part of hun.
Haha, ja sommige wielrenners zijn ook gewoon kut, of gewoon asociale mensen op een racefiets, of overschatten hun kunnen op de fiets.
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook soms in de ogen van anderen zogenaamd levensgevaarlijk voorbij kom. Alleen je moet bedenken dat zo'n fiets vrij makkelijk best snel gaat, geen geluid maakt, en wanneer er in het verkeer ineens iets gebeurd, kan je geen handsignalen meer doen terwijl je moet sturen en remmen tegelijk. Dit besef je pas goed wanneer je zelf op een racefiets zit. Dus soms is wat doe de beste reactie in zo'n situatie, maar dat wordt niet waargenomen door de ander.

De meeste keren dat ik in het verkeer kritiek krijg, is wanneer ik allang iemand zomaar de weg op zie lopen zonder ook maar 1 kant op te kijken, en ze dan schrikken dat ik vlak voor of achter ze langs fiets. Verontwaardigd dat ik daar fiets.. Op de weg.. Terwijl zij blind oversteken. 😂
 
Er zijn trouwens ook mensen die expres mij afsnijden, of in de weg lopen puur omdat ik een wielrenner ben. Ook al fiets ik gewoon keurig rechtdoor op het fietspad.
Ik denk ook eigenlijk dat wielrenners niet per definitie aso zijn, maar juist dat onder andere aso's ook fietsen, en fietsen met zo'n snelheid door het verkeer moet je maar net kunnen. Het is sowieso niet ideaal.
 
Op mijn leeftijd wordt je geen ekte wielrenner meer helaas.. Maar ik doe ook geen wedstrijden, dus hoef geen verantwoording af te leggen aan andere fietsers.
Verder heb ik in de afgelopen 15 jaar wel een paar keer min of meer wedstrijd shape gehad minus carb/zout/water laden. Maar niet de ambitie om een podium op te gaan.

400 test is niet zoveel. 500 bold ook niet. 30mg anavar is al helemaal mild. En heb er genoeg ervaring mee om te weten hoe mijn lichaam reageert. Alleen heb ik nog nooit bold gebruikt tijdens mijn wielren tijd. Het zou conditie moeten stimuleren. Dus vandaar mijn keuze.
Anavar doe ik ook bijna altijd om oestrogene sides iets te verminderen.
In! Je staat er scherp bij, zieke kuiten man! Dit is ook een keer wat anders dan EPO of bloedzakken! 😛

'Anavar om oestrogene sides te verminderen' hoe bedoel je die precies? Ik gebruik het nu voor het eerst en ben gematigd positief, heb dosis verhoogd naar 100 mg om te kijken wat het gaat doen qua vasculairiteit

Groei lekker!
 
In! Je staat er scherp bij, zieke kuiten man! Dit is ook een keer wat anders dan EPO of bloedzakken! 😛

'Anavar om oestrogene sides te verminderen' hoe bedoel je die precies? Ik gebruik het nu voor het eerst en ben gematigd positief, heb dosis verhoogd naar 100 mg om te kijken wat het gaat doen qua vasculairiteit

Groei lekker!
Thanks man!
Misschien verwoord ik het wat slecht, maar wanneer ik de verhouding 250mg test tegenover 20 a 30mg anavar, of 200mg primo zet, dan heb ik by far de minste side effects van alles wat ik gedaan heb. Toen ik nog wat acne had, had ik zelfs juist op die kuur geen acne.
Volgens mij was het Galen die hier ooit nog een topic over had geopend.

Ik gebruik anavar niet zozeer voor de gains in ieder geval. Dan zou ik hoger doseren, of een andere component kiezen.
Laat maar weten hoe die vasculariteit uitpakt!
 
Update: 3 dagen buikgriep..
Ben daarom even tijdelijk gestopt met anavar om mogelijk het herstel te versnellen.
Vandaag lijkt het tot nu toe beter te gaan. Might go for a cycle (on a bike).
Wel lekker lean ineens haha
Buikomtrek 75cm, beenomtrek 61cm. Los van dat mijn benen qua omtrek niet meer zijn wat ze waren, vind ik het qua verhoudingen wel esthetisch.
 
Leuk, goed fysiek ook!
 
Was toevallig net foto's aan het uploaden!
Haha, Gregg volg ik idd ook 👌🏻
Greg doet 120 mg TRT. Ik ook een halve ml test enanth en dat is prefect om een mooie shape te houden voor mij. Gebruik de minste hoeveelheid waarbij jij je goed voelt ;)
 
Greg doet 120 mg TRT. Ik ook een halve ml test enanth en dat is prefect om een mooie shape te houden voor mij. Gebruik de minste hoeveelheid waarbij jij je goed voelt ;)
Hoevaak moet je dan prikken in de week ? Wat kost het op jaarbasis ?
....gewoon nieuwsgierig. Alvast bedankt.
 
Back
Naar boven