XXL Nutrition

Onkruid vergaat niet. Nu terug als driekwart kutwielrenner, kwart bodybuilder. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook veel gefietst na jaren aan krachttraining te hebben gedaan. Eerst veel mtb, later ook racefiets. Uiteindelijk zelfs een aantal korte en midden afstand triatlon gedaan. BB voelt weer als thuis komen :rolleyes:
Ik fiets nu nog ongeveer 1x per week, dat gevoel van vrijheid is super.
 
Exact dit!. Ik kom nog wel eens in de sportschool maar dan train ik eigenlijk vrij functioneel. Vooral-core werk, wat squats, lunges.
Ik heb er de laatste jaren vaak bij stil gestaan tijdens mooie ritten wat ik jarenlang gedaan heb ???. Alhoewel na een tijdje weer wat aan de gewichten hangen ook wel lekker voelt (zal wel herkenning zijn :-) ).
Ja die gedachten heb ik ook.. Wou dat ik het veel eerder ontdekt had. Maarja.. Nu gewoon volop van genieten.
Train ook wel iets meer functioneel. Ook iets meer benen en buik dan bovenlichaam. Maar gewichten zal ik waarschijnlijk ook wel altijd blijven tillen voor een basis. En ook net iets te ijdel qua spier om het geheel los te laten :p
Ik heb het plezier op de racefiets ook weer terug gevonden sinds een maand of 3! (Nieuwe fiets motiveert ook wel flink...) Nu flink aan het trainen om volgende maand in Italie wat bergen te beklimmen :)
Lekker! Welke fiets heb je nu?
Ik wil ook wat meer uitstapjes gaan doen de komende jaren. Ben nu aan het sparen voor een kwaliteit gravelfiets voor alledaags gebruik, en om ook bikepacking trips te doen.
Ook veel gefietst na jaren aan krachttraining te hebben gedaan. Eerst veel mtb, later ook racefiets. Uiteindelijk zelfs een aantal korte en midden afstand triatlon gedaan. BB voelt weer als thuis komen :rolleyes:
Ik fiets nu nog ongeveer 1x per week, dat gevoel van vrijheid is super.
Nice! Wat je beschrijft heb ik ook wel, maar ik werk ook in de sportschool.. personal training en balie. Dus het voelt letterlijk als thuis zijn. Mijn domein! :D Maar de passie zit qua hobby wel veel meer in fietsen.
 
Gewicht nu redelijk stabiel op 78,5kg.
Afgelopen dagen echt een goede pomp gehad de hele dag door. Benen lijken een stuk voller, Armen en schouders ook. Maarja.. schouders ogen altijd beter op aas.
Fietsen gaat ook beter.
Heb het idee dat mijn lichaam wat ontregelt was in het begin van de kuur. Bloeddruk schoot ook even flink omhoog. Maar nu nergens last van.
 
Voornamelijk gefietst afgelopen week.
2 kleine trainingen gedaan. Maar gezien het weer voor de komende week was dat een slimme keuze.
Gisteren benen/buik getraind en eventjes puur op kracht benchpress gedaan.
Vandaag rug/armen en misschien nog schouders op het menu.
Verder valt er niet zoveel over progressie te zeggen, aangezien ik minder krachttraining gedaan heb.
 
Even ander onderwerp.
Hebben jullie ook de afgelopen maanden dat meiden op dating apps echt niks willen doorzetten naar in het echt?
Ik bedoel, dit was altijd al wel iets wat regelmatig gebeurde, maar het lijkt nu echt 99% van de gevallen zo te zijn.
Boring bishez..
 
Even ander onderwerp.
Hebben jullie ook de afgelopen maanden dat meiden op dating apps echt niks willen doorzetten naar in het echt?
Ik bedoel, dit was altijd al wel iets wat regelmatig gebeurde, maar het lijkt nu echt 99% van de gevallen zo te zijn.
Boring bishez..
Zit zelf al een tijdje niet meer op dating apps, maar van mijn vrienden die echt actief tinderen hebben ze toch nog wel regelmatig "dates"
 
Zit zelf al een tijdje niet meer op dating apps, maar van mijn vrienden die echt actief tinderen hebben ze toch nog wel regelmatig "dates"
Ja okay, ik maak er ook geen sport van xD
Maar zelf ervaar ik wel duidelijk een shift in hoe geïnteresseerd ze zijn. Tuurlijk als ik meer erop inspeel kan ik er vast wel een date uit trekken. Maar wil ik daadwerkelijk zo laag gaan voor ze?
Mag best wat meer van weerskanten komen. Momma ain't raise no simp.
 
Sure?
Dating app?
Oh ik vind dat niet simpen. Is gewoon een alternatieve manier om contact te leggen. Ik ben niet de hele tijd in sociale settings waar ik in de mood ben om op vrouwen af te stappen.
Simpen vind ik dat je naar vrouwen gaat cateren door bijvoorbeeld je karakter om te gooien naar iets wat zij aantrekkelijk vinden. Of ze de hemel in prijzen terwijl ze letterlijk nog niks van zich hebben laten zien wat waardevol is.
 
  • Like
Waarderingen: Hope
Ja okay, ik maak er ook geen sport van xD
Maar zelf ervaar ik wel duidelijk een shift in hoe geïnteresseerd ze zijn. Tuurlijk als ik meer erop inspeel kan ik er vast wel een date uit trekken. Maar wil ik daadwerkelijk zo laag gaan voor ze?
Mag best wat meer van weerskanten komen. Momma ain't raise no simp.
Hahaha ja ik snap je
 
2 uur geleden op nuchtere maag na het schijten en hooguit een glas water op gewogen, en was 78,5kg.
Ben al een paar dagen gestopt met anavar. Komt helemaal aan het einde wel weer terug in mijn kuur.
Zit nu alleen maar op 250mg test tot ik mijn bestelling eindelijk eens binnen heb. Op zich geen klagen. Ik zie heel duidelijk een verschil in mijn fysiek in verhouding tot voor de kuur, ondanks dat het gewicht maar 1,5kg hoger ligt.
In principe was dat ook precies de bedoeling, recompen.
Mag alleen nog wel wat droger allemaal.
Weer even 2 foto's zonder pomp genomen. Als ik er naar kijk denk ik: mja, lang niet wat het was.. maar wat had ik dan verwacht? Ik wil nu ook onder de 80kg blijven en meer fietsen dan trainen.. dan gaat het er nou eenmaal minder imposant uitzien.
Ook heb ik beide lockdowns alleen gefietst, niet getraind. Dus al met al is het ook weer niet zo slecht.
 

Bijlagen

  • IMG-20210729-WA0009.jpg
    IMG-20210729-WA0009.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 177
  • IMG-20210729-WA0010.jpg
    IMG-20210729-WA0010.jpg
    42,5 KB · Weergaven: 170
Lekker! Welke fiets heb je nu?
Ik wil ook wat meer uitstapjes gaan doen de komende jaren. Ben nu aan het sparen voor een kwaliteit gravelfiets voor alledaags gebruik, en om ook bikepacking trips te doen.
Orbea Orca m20ltd. De standaard wielen direct bij de dealer laten staan en Scope R4A's gekocht... Rijdt echt top!
 
Orbea Orca m20ltd. De standaard wielen direct bij de dealer laten staan en Scope R4A's gekocht... Rijdt echt top!
Mooi fietsje zo!

Ik heb een Isaac element team edition met sram red, Venn Var 45 wielen met tanwall bandjes, en natuurlijk een gouden ketting voor de swag punten. :p
Fiets weegt 7,2kg
 
Verder eerlijk gezegd weinig belangrijks te melden. Fysiek is redelijk stabiel in shape vind ik. Maar wil het mezelf niet al te moeilijk maken nu ik nog gewoon op 250mg test zit.
Wanneer ik op 400 test met 500 bold + misschien nog anavar of dianabol zit ga ik mijn voeding wat strikter houden.

Verder, gisteren een soort date gehad met een chick van tinder die ik al 2 jaar af en toe sprak (fietst en doet crossfit). Heb natuurlijk wel gewoon andere meiden gezien in die 2 jaar :p
Maar date ging goed. Op zich kende we elkaar natuurlijk al best goed na zo'n tijd, dus voelde vrij gemakkelijk. She wants more.
Vervolgens komt een andere tinder match gisteravond met het voorstel om volgende week af te spreken. Waarom ook niet.
Updates volgen.
 
Okay, was even afwezig. Had een deload weekje omdat ik daarna 6 dagen op de fiets door Nederland ben gaan fietsen (alles noordelijk van de lekdijk). Alle nationale parken gepakt.
1010km afgelegd in mijn eentje. Wel tof om te zien hoe je lichaam gewoon door kan gaan zonder echte rust. Elke dag spierpijn gehad, en weer met spierpijn de fiets op. Maar op een 1 of andere manier werd ik steeds beter op de fiets.
Laatste dag 193km tegen de wind in gefietst met 570 hoogtemeters op 29kmph gemiddeld met 10kg aan bepakking op de fiets.
Normaal gesproken ben ik ook altijd wel een beetje bezig in mijn hoofd met de eindstreep van een rit. Nu was mijn mindset: de enige plek waar ik moet zijn is hier op mijn fiets, en ik zie wel waar ik vandaag uitkom.

Shape lijkt min of meer hetzelfde te zijn minus de hardheid/pomp in de spieren. Maar dat is zo weer terug.
Gisteren heel lichtjes rug, borst, schouders gedaan. Vandaag benen en buik op het menu. Duidelijk wel wat krachtverlies op het moment.
 
Ik ben even off totdat ik daadwerkelijk mijn geplande kuur kan starten.
Begon het een beetje zinloos te vinden dat ik nu alsmaar on ben terwijl ik mijn stats ook op natuurlijke wijze kan behouden.
Zal over een paar weken wel weer vervolgen.
Denk dat ik er dan een bulk kuurtje van maak, aangezien de winter er weer aankomt en ik dan minder buiten ga fietsen.
Weer een keertje richting de 85kg als het meezit.
 
Zoo, daar zijn we weer!
Ik heb eindelijk vorige week de spullen binnengekregen.
375mg/ml test-e.
300mg/ml bold.

Zondag eerste prik gezet.
375 test + 600 bold.
Daarnaast run ik tijdelijk 40mg anavar (denk 3 weekjes)
Idee is 14 weken kuren, en laatste 4 weken 20 a 40mg Dianabol er bij.

Fietsen is op een zeer laag pitje nu door het weer. Train ongeveer 4 a 5 keer per week zoals vroeger.
Ben sinds 2 weken een stuk meer gaan eten, en ben nu 80kg. Ruim 1kg per week in gewicht omhoog gegaan (ik oog niet vetter).
Doel is 85kg aan te tikken. Als dat makkelijk gaat, dan las ik een mini cut in.

In de tussentijd heb ik het overlijden (euthanasie) van mijn opa gehad.. Maar ook nieuw werk gekregen bij een zeer professionele private gym (personal training)!
Dus ik heb 2 sportscholen tot mijn beschikking met nagenoeg elke mogelijkheid qua stijl in trainen.
 
Heb random een tennis elleboog gekregen.. :o
Bovenlichaam kan ik daardoor maar zeer beperkt trainen. Alles waarbij ik mijn elleboog gewricht gebruik (inclusief deadlifts) is voor nu even niet mogelijk.
Dus veel fly bewegingen, benen, buik, onderrug trainen de komende tijd.

Voor de rest zie ik een mooie vooruitgang in de spiegel. Gewicht is minder hard omhoog gegaan, maar oog wel iets droger dan vorige week. Dus dat is helemaal prima.
 
Everyday is legday!
 
Elleboogblessure is eindelijk een beetje aan het afnemen. Kan weer bijna alle oefeningen doen zolang ik tegen de pijngrens aan train. Geen stoere gewichten dus :o
Aangezien ik niet ideaal kon trainen, heb ik iets minder gegeten tijdens de afgelopen week. Gewicht is 1kg afgenomen, maar dat is natuurlijk gewoon vocht. Oog ook iets droger. Mij best.
Nu weer oppakken en gainen.
 
Back
Naar boven