AndroidHealthClinic

Online Kleding Assortiment

Bezoekers in dit topic

Oke, maar weet jij hoe dat een beetje in verhouding staat of niet?

Eerlijk gezegt niet maar het was allemaal veel te wijd,lengte viel nog wel mee.
maar hoe het precies zit kan ik je niet vertellen.
 
G-star
Goeie smaak heb je!

Haha thanks, alleen vind je geen G-star in die US winkels die ik heb bezocht :D Wel Diesel, maar toch.

Ik ben er inmiddels achter dat een US XXL ongeveer een NL XXXL is, dus dat is wel ok. Ik ben terecht gekomen op deze site: Affliction - Fall 2006 Collection - Free Shipping!

Zit mooi spul tussen, en als je boven de $100 komt heb je geen verzendkosten, ook niet internationaal. Zitten echt spullen tussen die ik nog nooit in NL heb gezien.

Altijd grappig:
A&G Pique Polo with Tattoo Sleeves in Bone at Revolve Clothing - Free Shipping!
 
Geven jullie veel geld uit aan merkkleding? Ik totaal niet.
De tshirt zitten niet fijn en de broeken hebben nooit een goeie maat.
 
Dan moet je gewoon een goede riem kopen "marijn".
 
Geven jullie veel geld uit aan merkkleding? Ik totaal niet.
De tshirt zitten niet fijn en de broeken hebben nooit een goeie maat.

Die shirts zitten juist wel fijn. Ik koop geen merkkleding omdat het merkkleding is, maar omdat die pasvormen gewoon simpelweg beter zijn. Sluiten netjes aan op de plekken waar ze aan moeten sluiten, en zitten niet over je heen als een aardappelzak. Ik vind het echt geen gezicht als mensen met van die spijkerbroeken lopen die gewoon recht gesneden zijn, en die een beetje als een pofbroek aan je kont hangen.

Dit bandje rules trouwens :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen beetje gek om dáár dan $50 voor neer te leggen.

Ik denk trouwens dat ik hier ga bestellen: Affliction - Summer / Fall 2006 Collection - Free Shipping

Bestellingen boven de $75 worden internationaal gratis verzonden. Plus dat ze een groot assortiment hebben. Ik vind dit shirt echt cool: Rock Rebel Clothing - Affliction Horsemen Short Sleeve Tee Shirt in Black
 
Haha thanks, alleen vind je geen G-star in die US winkels die ik heb bezocht :D Wel Diesel, maar toch.

Ik ben er inmiddels achter dat een US XXL ongeveer een NL XXXL is, dus dat is wel ok. Ik ben terecht gekomen op deze site: Affliction - Fall 2006 Collection - Free Shipping!

Zit mooi spul tussen, en als je boven de $100 komt heb je geen verzendkosten, ook niet internationaal. Zitten echt spullen tussen die ik nog nooit in NL heb gezien.

Altijd grappig:
A&G Pique Polo with Tattoo Sleeves in Bone at Revolve Clothing - Free Shipping!


Wow daar zit zeker mooi spul tussen! Maar toch zou ik zelf zoiets niet snel bestellen denk ik, nogal lullig als blijkt dat hij eigelijk te kort is:(
 
Hmm das wel klote idd
Hoe zit t met ruilen enzo?
 
Back
Naar boven