Fitness Seller

Online Smilies Contest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Even een onzinnige thread die dus eigenlijk op t onzinforum thuishoort.

Ik betrap me de laatste tijd op t veelvuldig gebruiken van smilies. Dit terwijl ik die vroeger altijd links liet liggen, maar t valt me zodoende op hoeveel smilies er worden gebruikt hier op dit forum (en uiteraard ook op andere forums).

Aangezien we een online contest hebben voor de mensen hier, zat ik te denken aan een soort smilie-contest.

waar t op neer komt: wat is volgens jullie de meest gebruikte smilie op t forum. Ik kan wel een poll aanmaken met kanshebbers maar t is leuker om bij elke post één smiley neer te zetten met daarbij eventueel een motivatie waarom jij die nomineert.
eventueel dat een van de moderators dit kan nagaan?(smilie)

Ik zet expres nu geen smilies in deze intro anders zou ik nog bepaalde smilies voortrekken en dat duidt weer op fraude waardoor ik kans heb om de SIA (Smilie Intelligence Agency) of de SWAT (Smilie Wasbord Arrestatie Team) op mn dak te krijgen en zodoende niet meer kan trainen. Damn, (dit was weer een goede plek voor een smilie)

Meerdere nominaties betekent diskwalificatie en bij herhaling van dit misdrijf volgt verwijdering van t board!!

Ik heb echt geen zak te doen tijdens mn stage, merk ik alweer:D

Bovenstaande smilie is overigens mijn nominatie.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
:) :o ;) :cool: :mad: ??? :yell: :wave: :twitch: :tomato: :thumbup: :thumb: :splat: :spam: :shrug: :scared: :roflol: :nut: :no: :nana: :lol: :lick: :kiss: :hello: :scratch: :hair: :grumble: :gosh: :fire: :fart: :evil2: :eek!: :dance: :clap: :booty: :barf: :mier: :grinny: :hedbang: :sad: :wazzup: :windup: :burger: :fu: :dunno: :to: :whip: :who: :beerbang: :coolnana: :stupid: :bawling: :bow: :cry: :eek2: :evil: :eyebrow: :eyebrow: :finger: :flipoff: :grin: :haha: :headbang: :heart: :help: :laugh: :yes: :moon: :nanner: :nope: :rocker: :eyes: :shake: :shake: :sob: :spaz: :suicide: :thumbd: :toilet: :tong: :wave2: :yawn: :lifter: :eek: :rolleyes: :p :D :(
 
:thumb: Die wordt veel gebruikt als iemand zijn foto's, eetschema, trainingsschema etc. post :thumb: (eigenlijk wou ik een andere smiley als slot-smiley zetten maar zoals je zegt we moeten de SIA en SWAT tevreden houden... =]
 
Originally posted by Elmar
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

Originally posted by Bodyman
:) :o ;) :cool: :mad: ??? :yell: :wave: :twitch: :tomato: :thumbup: :thumb: :splat: :spam: :shrug: :scared: :roflol: :nut: :no: :nana: :lol: :lick: :kiss: :hello: :scratch: :hair: :grumble: :gosh: :fire: :fart: :evil2: :eek!: :dance: :clap: :booty: :barf: :mier: :grinny: :hedbang: :sad: :wazzup: :windup: :burger: :fu: :dunno: :to: :whip: :who: :beerbang: :coolnana: :stupid: :bawling: :bow: :cry: :eek2: :evil: :eyebrow: :eyebrow: :finger: :flipoff: :grin: :haha: :headbang: :heart: :help: :laugh: :yes: :moon: :nanner: :nope: :rocker: :eyes: :shake: :shake: :sob: :spaz: :suicide: :thumbd: :toilet: :tong: :wave2: :yawn: :lifter: :eek: :rolleyes: :p :D :(


jullie zijn niet bang:D (daar heb je m weer)
 
Originally posted by dandyman





jullie wij niet bang:D (daar heb je m weer)

Waarvoor zouden zij bang moeten zijn???
 
Originally posted by Elmar


Waarvoor zouden zij bang moeten zijn???

lees de regels nog maar eens:D ( en nog een keer)
 
nu even serieus. En worden veel vragen gesteld en vragen eindeigen altijd met een? jawel een ?

dus smily ???
 
Post anders de regels waar je het over hebt hier ff
 
Originally posted by dandyman

Ik zet expres nu geen smilies in deze intro anders zou ik nog bepaalde smilies voortrekken en dat duidt weer op fraude waardoor ik kans heb om de SIA (Smilie Intelligence Agency) of de SWAT (Smilie Wasbord Arrestatie Team) op mn dak te krijgen en zodoende niet meer kan trainen. Damn, (dit was weer een goede plek voor een smilie)

Meerdere nominaties betekent diskwalificatie en bij herhaling van dit misdrijf volgt verwijdering van t board!! :D


heeft indirect met elkaar te maken:D
 
O jee

:) :( :o :D ;) :p :mad: :rolleyes: :cool: :eek: ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb goed nieuws voor de heren, het onzin board komt er dan toch door. En ik zal die 2 smilies er nog bijdoen BOS, omdat jij het bent :)
 
:clap: :clap: :clap:
Echt cool!!
Die ga ik veel gebruiken zeg!! Wooohooo :clap: :clap:
 
Originally posted by admin
Ik heb goed nieuws voor de heren, het onzin board komt er dan toch door. En ik zal die 2 smilies er nog bijdoen BOS, omdat jij het bent :)

Hierbij wil ik me dan kandidaat stellen als mod!!
Ik ben er erg gemotiveerd voor!! Niet dat ik de taak serieus zal opvatten, maar daar is het toch een onzin board voor..... :p
 
met deze actie zal ik de schuld wel opnemen als de SIA of het SWAT-team voor de deur staat:D (en nog een keer)

heel goed BOS en Admin, goede zet

en Oli, mijn zegen heb je
 
Jaja, oli is er onzinnig geknipt voor :D
 
Originally posted by admin
Ik heb goed nieuws voor de heren, het onzin board komt er dan toch door. En ik zal die 2 smilies er nog bijdoen BOS, omdat jij het bent :)

toch niet serieus he.
vind t zelf onnodig. ik bedoel, het heeft eigenlijk toch geen toegevoegde waarde. laat ons maar lekker hier die onzin blijven spuien
 
??? ik zal dan maar een poll maken zeker?
 
Originally posted by dandyman


toch niet serieus he.
vind t zelf onnodig. ik bedoel, het heeft eigenlijk toch geen toegevoegde waarde. laat ons maar lekker hier die onzin blijven spuien

:rolleyes: :mad:
 
Back
Naar boven