AndroidHealthClinic

online supplementen info ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sonic1

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2003
Berichten
465
Waardering
0
waar kan je ergens info vinden over de supplementen die je hier via de site kan bestellen? niet de prijslijst, maar wat het product juist is ...
 
Hey Sonic1, daar word volop aan gewerkt, plan is om dit binnenkort (zomermaanden) online te brengen.

Zal zijn met foto en duidelijke beschrijving :)
 
OK !! ...
dan weet ik dat al..
ondertussen kan ik nog wat verder posten, want ik zit nog niet aan het minimum aantal post om van die dienst te kunnen genieten..:)
 
lijkt me in ieder geval heel handig als er info komt bij de supplementen! Volgens mij zal het de verkoop ook ten goede komen........
 
dat denk ik ook wel :D
want eerlijk gezegd heb ik er nu niet veel benul van wat ze allemaal betekenen :)
 
anders kan je gewoon van een paar supplemeneten in de tussentijd de naam intypen in de zoekfunctie om meer info te vinden
 
ok, zal ik is doen :)
tnx
 
Originally posted by kingnbajam
lijkt me in ieder geval heel handig als er info komt bij de supplementen! Volgens mij zal het de verkoop ook ten goede komen........

Ik weet wel zeker dat het de verkoop ten goede zou komen !!!

Ik zag dat J-Tech allemaal nieuwe producten heeft zoals Nitro Force ed, zou leuk zijn om te weten wat er allemaal in zit.
 
volgens mij gaat het wel iets moois worden... alle supplementen gesorteerd per merk, met nog eventueel de mogelijkheid om te zoeken op categorie (fatburners, eiwitten etc.)

:)

Geduld is een schone zaak...
 
de zomermaanden zijn toch niet meer zover weg...
:)
ook al moet je misschien vervoerskosten betalen.. dan ben je volgens mijn deskundige berekeningen meestal nog beterkoop af als je het via DBB bestelt.. :D
 
helemaal mee eens. ben erg beniuwd hoe t eruit gaat zien. zowel de shop als de gehele site. De verkoop zal wel nog beter draaien met de juiste info. zal de nederlandse economie nog een voorbeedl aan kunnen nemen:D
 
tjah je vind er een stuk meer info over de j tech producten dan hier op het board, en dat was toch de vraag?

site ziet er idd niet uit
 
die producten die via DBB besteld worden..
gaat dat ook naar belgie?? of is dat niet mogelijk?
 
Jup Belgie ook, vaak sneller dan naar Nederland :)
 
ah ok !! nog beter dan :D
 
Back
Naar boven