XXL Nutrition

Nieuws Only in america

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Politie VS krijgt hulp van superhelden
Is het een politieagent? Is het Batman? Nee, het is Phoenix Jones!

Video in bron link

Gemaskerde groepen

Criminelen in de Amerikaanse stad Seattle moeten niet alleen uitkijken voor de politie. Een groep als superheld verklede mannen maken daar de straten een beetje veiliger, onder wie Phoenix Jones. De groep gemaskerde helden noemt zich de Rain City Superhero Movement.
Drugsdealer

's Avonds en 's nachts gaan de leden de straat op. Als ze merken dat er iets gebeurt dat niet door de beugel kan, grijpen ze in. Zo heeft Phoenix onlangs een autoinbraak voorkomen en greep hij in toen een drugsdealer een voorbijganger belaagde.
Risico's

De politie in Seattle waarschuwt dat de superhelden een groot risico nemen met hun werk, maar de autoriteiten juichen het toe dat burgers proberen bij te dragen aan veiligere buurten. Als ze zich maar aan de regels houden.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...ari/07/opmerkelijk/superhelden_in_Seattle.xml

Al gezien, als het werkt.. why not?

Al voorspel ik wel een kort leven voor zo'n 'superheld'

Cool, mag je in America zomaar met zo'n 'stun baton' en traangas rondlopen?

Hij doet trouwens niet veel moeite om zijn identiteit geheim te houden.

Cool, mag je in America zomaar met zo'n 'stun baton' en traangas rondlopen?

Je mag er ook met een gun rondlopen, dus tja..

"Every citizen has the right to bare arms to protect themself" (of zoiets)

je leven op het spel zetten voor een onbekende , opeens zitten de kinderen dan zonder papa .. ja hij wou de held uithangen

fails.

Beetje kinderlijk om in een superhelden pak rond te rennen, maar het idee erachter is goed.

Je mag er ook met een gun rondlopen, dus tja..

"Every citizen has the right to bare arms to protect themself" (of zoiets)
Ja, je mag in België in theorie ook een vuurwapen bezitten, mits vergunning. Maar dan nog mag je geen verboden wapens bezitten, zoals wapenstokken en traangas. Denk ook niet dat je daar zomaar een vergunning voor krijgt.

Kan het filmpje helaas niet openen, maar de foto die erbij staat op de website geeft wel een indruk van deze figuren. Je zal als crimineel maar gestopt worden door als superheld verkleede figuren. :roflol:

+1 @ Only in America..

hahah debiel
wat als hij een paar kogels krijgt?
denk niet dat zijn verzekering er tussen komt :D

gelijk emigreren naar amerika dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Where do I sign up?!

zen pak is kogelbestendig zegt ie zelf :p

Ik vind het trouwens wel f*cking cool. Als ik hier in België een wapen mocht dragen, en als ik geen lichte lichamelijke handicap had, dan zou je mij ook zien rondlopen in het nachtelijke Antwerpen!

KickAss!!

Ik vind het trouwens wel f*cking cool. Als ik hier in België een wapen mocht dragen, en als ik geen lichte lichamelijke handicap had, dan zou je mij ook zien rondlopen in het nachtelijke Antwerpen!

KickAss!!

heb je ze nog allemaal op een rij

Back
Naar boven