Fitness Seller

Onmogelijk!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
onzin of zit er toch wel een kern van waarheid in??

http://www.fastmusclegain.com/


Scrawny, Out-Of-Shape Weakling Weighing Under 135 Pounds Swears Under Oath He Beefed Up In Only 12 Short Weeks By Adding 32 Pounds Of Pure Muscle Mass With NO Steroids, Fad Diets Or Bogus Supplements."
This is unlike anything you've ever seen before. I finally "cracked the code" and show you how I did it.
Now, you can do it too, step by step, whether you're new to weight training, can't seem to gain an ounce of muscle weight (no matter what you've tried), or are already an experienced weight trainer...


aellis-large2.jpg
 
ja weer zo'n stomme k*t reclame
gelooft toch niemand. in 12 weken 32 pond spieren.

En raad is hij heeft er geen gewicht voor hoeven aanraken allemaal dankzij weightgainer

it's amazinnnnnnnnnn mike
 
Wat denk je zelf?
 
Nite onmogelijk. Hij heeft een goeie apotheker en hij heeft het fitnessprogramma 'body for life' van EAS gevolgd.
 
Suicide Sid zei:
Nite onmogelijk. Hij heeft een goeie apotheker en hij heeft het fitnessprogramma 'body for life' van EAS gevolgd.


en wat houdt dat in ??
die progamma en wat heeft een apotheker ermee te maken whahaa:p
 
in 12 weken krijg je niet van zulke diepe inhammen op je kop check het verschil bij foto 1 en foto 2!
Jammer maar weer ff ;)
 
Een 'goeie' apotheker geeft je nodige spieropbouwende medicatie.
www.bodyforlife.com, ik heb dat boek gekocht (goeie trainingsmethode om droog te komen staan, niet om op te bouwen), en daarin staat ne foto van dieje anthony ellis.
 
Wat moet je nou met dit soort berichten? Ik heb er nu al een paar van gezien.

Nieuwe rage of zo?
 
Ik weet het niet, 12 weken,da's zo'n 3 maanden...

1 pound = 454 gram
32 pound = 14528 gram
is dus 14,5 kg spierwinst...

Als je schema's de perfectie benaderen, je bent beginner en je hebt genetisch potentiële aanleg is zo'n massaopbouw misschien wel mogelijk.
Alleen het feit dat ie blijkbaar geen grammetje vet is bijgekomen is me wat te veel van het goeie, dan mag hij nog eventueel juist begonnen zijn...
 
Dat lijkt me al evenwaardig aan de laatste nieuwe trent in China waar je met zo een soort fitnessapparaat binnen enkele weken je benen 20 cm kan uitrekken :D

Humor van de bovenste plank.
 
Hee Anak, die werken zeker niet op de ogen of wel? :D
 
Mss een gat in de markt?! :D
 
Haha ik weet niet of jullie allemaal blind zijn. Maar die foto is geshopd :D haha hij is in die twaalf weken alleen maar met zijn lichaam in de zon geweest en niet met zijn gezicht. Wat een neppe shit hahahaha, ik lach me dood dat hier ook nog mensen intrappen :cool:
 
Stond op bodybuilding.com een article over hoe ze dat deden inderdaad before pic: bleek/uitgezakte houding/depressief kijkend, after pic: gebruind/net gepomt/happy smile. Die auteur had het ook met ze eigen gedaan net ff andere hoek belichting enz. en het was net zo reclame.
 
Deze is al 2x voorbijgekomen. Wat er op die site wordt gepredikt klopt allemaal wel, maar die kerel heeft echt wel shizzle gespoten of gevreten...
 
als het zo makkelijk was dan stonden we allen op een podium. Bestaat er geen wet tegen misleidende reclame? Het is net hierdoor dat heel veel mensen een pak geld verliezen aan een ilusie, jammer. :splat:
 
niet wanhopig worde jongen, je bent nog maar 16, volg de tips hier en je bent op je 20ste een monster :thumbs:
 
denk eerder aan een flinke kuur en goeie nakuur in combi met Clen/t 3 :cool:
 
Back
Naar boven