XXL Nutrition

Onofficiële DBB.com Markus Ruhl fanclub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
2.372
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Beste mensen,

Persoonlijk vind ik dat deze GOD meer aandacht verdiend.
Ik ben al lange tijd fan van Ruhl maar toen ik hem op de FIBO 2007 tegen kwam en met hem op de foto ging en zijn DVD 'Big...and loving it' kocht is hij met stip naar 1 gestegen.
Hij is gewoon een geweldig persoon die houd van wat hij doet. Tenminste hij laat gewoon blijken dat hij er lol in heeft.
Ok het is waar, Cutler en Coleman gaan voor de titel. Maar toch vind ik dat Markus meer eer verdiend dan hij tot nu toe heeft gekregen.

Ga me nou niet afschieten het is mijn mening en die wou ik heel graag met jullie delen.

[Link niet meer beschikbaar]

(Misschien dat hij al eens voorbij is gekomen maar hij blijft echt de moeite waard om te kijken.)

Dus als deze ben ik het eerste lid van de Onofficiële DBB.com Markus Ruhl fanclub.
Wie wordt er nog meer lid..... (Je hoeft maar gewoon iets te krabbelen hier hoor.)
 
Ik volg het niet echt die olympia enzo, maar wat ik niet snap is dat die Ruhl nooit is wint (of hoog eindigd)toch??

Hij is zo ziekelijk groot, toch zeker wel te vergelijken met Jay en ROnny?? Of eindigd hij wel eens hoog??
 
Hij eindigd imo hoog genoeg. BB gaat niet alleen over massa, maar ook over esthetiek! Wat niet wegneemt dat je respect moet hebben voor elke IFBB deelnemer, het blijft het hoogste niveau dat er te halen is.
 
Groot is niet altijd goed!
 
Esthetiek? schoonheidsleer is dat toch?

dat de verhoudingen allemaal kloppen enzo? want volgens mij heeft hij toch echt wel de meeste massa !!
 
Esthetiek? schoonheidsleer is dat toch?

dat de verhoudingen allemaal kloppen enzo? want volgens mij heeft hij toch echt wel de meeste massa !!
Idd verhoudingen, maar ook vorm. Er zijn genoeg deelnemers die op die punten veel beter scoren dan hem.
 
Sorry ben niet helemaal thuis nog in die sport... begin me wel steeds meer te interesseren ervoor!!
 
Inderdaad, de vorm.
Maar zoals gezegd ben ik een pure massa fan (Ruhl, Cutler en Coleman).
 
I'm in !!!

Even mijn bijdrage:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

27yfle.jpg


5p4oyo.jpg


Ruhl naast Jay en Ronnie:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

eu4qw3.jpg


kcz0ci.jpg
 
Ik vind hem daar beter dan de andere twee heren.
 
Hij eindigd imo hoog genoeg. BB gaat niet alleen over massa, maar ook over esthetiek! Wat niet wegneemt dat je respect moet hebben voor elke IFBB deelnemer, het blijft het hoogste niveau dat er te halen is.

Ja en Ronny is erg esthetisch! :roflol:
 
vind hem een grappige gast maar ik ben totaal geen fan
 
Leuke reacties tot nu toe heren.
Keep 'em comming.
 
Markus Rühl RULEEESS :D Markus lijkt me een toffe gast die erg veel van de sport houdt en ondanks dat hij nooit echt hoog eindigd, staat hij er toch wel weer elk jaar:D

GreetZ Europe.

P.S Van mij mag markus de titel hebben.
 
ruhl is idd de grootste toch wel :D ...van mij mag ie ook wel hoger eindigen :D
 
ik vind toch ook wel dat hij op di foto's beter is als ron en jay. Ron's quads zijn buitenformaat tov de rest van z'n lichaam. Jay's borst en biceps zijn minder als ruhl. Mijn mening!

grappige man, massabeest....vooral wanneer hij zijn pose doet waar hij zijn nek precies intrekt (deze http://i24.tinypic.com/5p4oyo) maar is indrukwekkender in het filmpje.

Hell count me in :D (al is hij niet mijn streefdoel)
 
Ja en Ronny is erg esthetisch! :roflol:
Idd, dat klopt. Ronnie is heel esthetisch (lees: symmetrisch, betere spiervorm, beter huid dus geen littekens en meer vasculair). Ruhl heeft trouwens opvallend veel synthol in schouders, armen, benen etc.

Maar ik wil de man niet bekritiseren, weinigen halen dat niveau.
 
I love this guy !!
Ik vind markus nummer 1
 
Back
Naar boven