XXL Nutrition

Onofficiële DBB.com Markus Ruhl fanclub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, dat klopt. Ronnie is heel esthetisch (lees: symmetrisch, betere spiervorm, beter huid dus geen littekens en meer vasculair). Ruhl heeft trouwens opvallend veel synthol in schouders, armen, benen etc.

Schoonheidswedstrijd:rolleyes:

Hoe zit het met synthol???
 
Bodybuilding gaat ook over esthetiek, zoals ik al zei. Als je dat niet snapt dan snap je bodybuilding niet...
 
Ik snap prima wat esthetiek is, maar juist daarom snap ik niet dat je vind dat Ronnie die kwaliteiten bezit.
 
Ik snap prima wat esthetiek is, maar juist daarom snap ik niet dat je vind dat Ronnie die kwaliteiten bezit.
Omdat zijn aanhechtingen en spiervorm dus goed is. Het enige wat je van Ronnie kan zeggen is dat hij een buikje heeft. Voor de rest is alles goed in 'harmonie'. En dat bepaald je esthetische indruk.

Denk dat deze foto's goed laten zien wie meer esthetisch is en wie minder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Puur op massa afgaande wint Ruhl natuurlijk van alle anderen.
 
bij Markus is de huid idd minder mooi en de spieren zijn 'gladder' (lees: minder strepen/seperatie) dan bij Ronny.

Desalniettemin een erg vrolijke en grappige kerel met een flinke pak massa :thumb:
 
Ruhl RULES!!!
 
Ik vind het een geweldige kerel!! Wat een monster. Blijft mooi om te zien hoeveel plezier hij heeft in het hele gebeuren. Zijn filmpjes werken goed op mijn motivatie:)
 
Omdat zijn aanhechtingen en spiervorm dus goed is. Het enige wat je van Ronnie kan zeggen is dat hij een buikje heeft. Voor de rest is alles goed in 'harmonie'. En dat bepaald je esthetische indruk.

Denk dat deze foto's goed laten zien wie meer esthetisch is en wie minder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Puur op massa afgaande wint Ruhl natuurlijk van alle anderen.

Die shouders ook....German bodybuilders = BIG Shoulders.
 
Markus is waarschijnlijk de zwaarste bb ooit. MAAR

Zijn schouders matchen niet met zijn borst
Zijn Biceps matchen niet met zijn Triceps
Zijn achterkant schouders matchen niet met voor/zijkant.
En zoals duidelijk in de laatste foto te zien is.. Totaal geen lijnen in z'n schouders te vinden. Hij heeft imo niet die harde droge look.

Alles samen maakt met dit plaatje een top10 klassering het hoogst haalbare en een prima resultaat.
 
Idd, dat klopt. Ronnie is heel esthetisch (lees: symmetrisch, betere spiervorm, beter huid dus geen littekens en meer vasculair). Ruhl heeft trouwens opvallend veel synthol in schouders, armen, benen etc.

Maar ik wil de man niet bekritiseren, weinigen halen dat niveau.

markus en synthol ???????? jahooor
 
Hij eindigd imo hoog genoeg. BB gaat niet alleen over massa, maar ook over esthetiek! Wat niet wegneemt dat je respect moet hebben voor elke IFBB deelnemer, het blijft het hoogste niveau dat er te halen is.

Net om diezelfde reden verkies ik de oldschool bodybuilders (Schwarzenegger, Reeves, Zane, Pearl, Scott, ...) en vind ik de huidige bodybuilders minder mooi, maar dat is louter subjectief.
Desalniettemin ben ik wel een fan van ruhl, hoewel de laatste 2 jaar zijn fysiek fel en dan ook echt fel verminderd is, o.a. door synthol denk ik. Hij blijft wel een massabeest. Vandaag de dag is de esthetiek naar mijn mening ver te zoeken aangezien de bodybuilders veel groter zijn dan vroeger. Als ik dan toch iemand moet kiezen die qua verhoudingen en lijnen er uitspringt zou ik Dexter Jackson nemen, massa is dan wel bij hem een 'minpunt' in vergelijking met Coleman en Cutler.
 
markus en synthol ???????? jahooor
Hehe, ik begrijp dat dat een shock moet zijn voor je, en dan heb ik het er nog niet over dat heel wat andere profs er ook al mee geëxperimenteerd hebben. Je kan synthol ook gematigd gebruiken hoor, je hoeft er niet meteen te gaan uitzien als als een Klaus of Greg. De schouders van Ruhl staan iets TE bol;)
 
heb de dvd made in germany van markus. tis ook echt een lolbroek hoor, staat ie daar in de supermarkt met een pakje kinderchocolade in zijn hand, te vertellen dat dit veel beter "schmeckt" dan rijst. en maar grinniken om zichzelf hahaha!!
 
ik vind het wel een leuk stel samen :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lijkt me heerlijk om zo'n partner te hebben. hoe ze er ook uitziet (qua bouw). Samen de zelfde doelen hebben is een heel stuk gemakkelijker!
 
heb de dvd made in germany van markus. tis ook echt een lolbroek hoor, staat ie daar in de supermarkt met een pakje kinderchocolade in zijn hand, te vertellen dat dit veel beter "schmeckt" dan rijst. en maar grinniken om zichzelf hahaha!!

Ja prachtig stukkie, zoon grote kerol met kinderchoco:P
 
ik vind het wel een leuk stel samen :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha dit zijn ook echt foto's die je alleen bij ruhl vind :D
En zijn vrouw oogt hier minder lelijk als normaal?? (minder man meer vrouw)
 
Back
Naar boven