AndroidHealthClinic

Onofficiële DBB.com Markus Ruhl fanclub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de enige reden dat hij niet zo hoog eindigt is omdat hij geen amerikaan is
kijk maar eens naar de rankschikkingen, de eerste zijn altijd de amerikanen.
Hoeveel niet amerikanen hebben de olympia al gewonnen?
Bij mijn weten 2( de iranees wiens naam me ontglipt en engelsman wiens naam me ook ontglipt).
Het moge duidelijk zijn, ben je geen amerikaan, moet je 2x beter zijn om te winnen
edit: samir banout en ...dorian yates, dat zijn ze
Zou het misschien kunnen dan Amerika erg groot is en sport daar veel belangrijker is, en er dus ook meer talent boven komt drijven?

Arnold was oorspronkelijk ook geen Amerikaan remember? Persoonlijk zou ik Ruhl niet eens in de top 10 plaatsen, buiten massa vind ik het echt totaal fout fysiek en maakt BB tot een synthol freakshow.
 
Beste Heren,

Ik ga binnenkort een topic plaatsen met de dvd's van dit beest.
Alsmede zal ik ook films van andere BB'ers plaatsen zoals cutler, Coleman, ferrigno, enz...
Dan gaat je karma power snel stijgen ;)
 
Maak erdan een torrentfile van, kan je hem in 1x downloaden, rapidshare sucks, of je moet een abbo nemen.:cool:
 
de enige reden dat hij niet zo hoog eindigt is omdat hij geen amerikaan is
kijk maar eens naar de rankschikkingen, de eerste zijn altijd de amerikanen.
Hoeveel niet amerikanen hebben de olympia al gewonnen?
Bij mijn weten 2( de iranees wiens naam me ontglipt en engelsman wiens naam me ook ontglipt).
Het moge duidelijk zijn, ben je geen amerikaan, moet je 2x beter zijn om te winnen
edit: samir banout en ...dorian yates, dat zijn ze

Klopt volgens mij niet helemaal..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Wel het meerendeel idd. Maar niet alleen maar amerikanen..
 
Maak erdan een torrentfile van, kan je hem in 1x downloaden, rapidshare sucks, of je moet een abbo nemen.:cool:

En hoe doe ik dat???

Of zijn er nog makkelijkere methodes?
 
Spijtig voor Markus dat hij niet bij de laatste 15 zat. Ik denk dat iedereen het hem wel had gegund. Je merkt dat hij echt graag naar de Olympia komt, ook al weet hij dat hij geen kans maakt op een top-10 plek. Tijdens de persconferentie zit hij ook altijd (als enige?) aanwezig te lachen en te applaudiseren. Markus voelt er zich echt thuis. Esthetisch heeft hij spijtig genoeg niet de juist aanleg, maar zijn massa maakt veel goed. Ik hou wel van die ubergriezelige, compleet gestoorde criminele en kleuters-aan-het-huilen-makende foto's van hem.

Ok, en wie wil er nu niet voor één dagje zo uitzien? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik snap sowieso nooit waarom hij altijd zo laag geclasseerd wordt...

Twee minpunten bij hem vind ik dat zijn rug niet echt tekent... en in verhouding te kleine triceps. Blijkbaar is dat erger dan twee finaal afgescheurde spieren, waardoor de symmetrie weg is.. (ronnie)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
misschien lul ik uit mijn nek, maar vind ze onderarmen nou niet echt geweldig...
 
klopt ik zat ook al te kijken. En zijn benen mogen groter gezien zijn uge upperbody. Voor de rest moet ik zeggen dat als hij dit kan bijwerken ik het idee heb dat hij toch nog best wel wat plaatsjes kan stijgen.
 
vind hem zowieso wel (voor zover ik heb gezien) de meest sympathieke gozer die daar rondloopt. Hij straalt humor uit
 
Wordt hij eigenlijk elk jaar nog zwaarder?
 
RUHL !
Wat een prachtkerel is dat!

Mooi is dat stukje film uit Made In Germany dat ie boodschappen gaat doen, staat hij in de rij bij de kassa en dan is er een vrouw die gewoon echt schrikt van zijn grote massieve angstaanjagende verschijning!

Hij zegt ook: I LOVE TO SHOCK PEOPLE!:angstig:
 
Snik snik....
Hij zat niet eens in de top 15.
Wat een zeik.
Hij is gewoon een monster. Kijk maar eens naar die MM van hem.
Damn hij is huge.

Maar... hij heeft er lol in en dat merk je aan hem.

Just follow the RUHLES!!!!!
 
Snik snik....
Hij zat niet eens in de top 15.
Wat een zeik.
Hij is gewoon een monster. Kijk maar eens naar die MM van hem.
Damn hij is huge.

Maar... hij heeft er lol in en dat merk je aan hem.

Just follow the RUHLES!!!!!

Juist ! en dat maakt hem zo gaaf/mooi om naar te kijken , je ziet echt dat die man plezier heeft in wat hij doet en er ook echt met voll overgave voor leeft , in tegenstelling tot sommige andere BB-ers waar het af en toe wel een "must" voor lijkt.
 
Juist ! en dat maakt hem zo gaaf/mooi om naar te kijken , je ziet echt dat die man plezier heeft in wat hij doet en er ook echt met voll overgave voor leeft , in tegenstelling tot sommige andere BB-ers waar het af en toe wel een "must" voor lijkt.

En dat maakt hem juist in mijn ogen zo geweldig.

:p
 
vind hem zowiezo wel (voor zover ik heb gezien) de meest sympathieke gozer die daar rondloopt. Hij straalt humor uit

Dan kan ie beter clown woorden.Zijn fysiek komt totaal niet in de buurt bij de rest van de toppers.Hij is bruut en groot meer niet.
 
Ik ben een fan van de persoon Markus Ruhl, niet zo zeer van z'n fysiek.
 
Hier is ff een leuk filmpje.
Ik weet niet meer van wanneer het is maar het is geloof ik tussen de AC en de MR "O" in.
155 kilo offseason...

BEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!! :eek:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven