XXL Nutrition

Onofficiële DBB.com Markus Ruhl fanclub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat mij nog iemand zeggen hoe ik het beste al die dvd's kan gaan posten zodat ze voor jullie makkelijk te downloaden zijn.
 
via Rapidshare is het makkelijkst , maar zonder abbo kun je daar maar 1x in de zoveel uur downloaden .
En bij Rapidshare checken ze wel af en toe , en heb je dus kans dat het na een dag/ enkele dagen verwijderd word ivm auteursrechten, gelukkig hangen daar voor de uploader geen consequenties aan ;)

Of inpakken met winrar , en posten bij Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The worlds largest BitTorrent tracker zodat wij m via torrents kunnen downloaden
 
via Rapidshare is het makkelijkst , maar zonder abbo kun je daar maar 1x in de zoveel uur downloaden .
En bij Rapidshare checken ze wel af en toe , en heb je dus kans dat het na een dag/ enkele dagen verwijderd word ivm auteursrechten, gelukkig hangen daar voor de uploader geen consequenties aan ;)

Of inpakken met winrar , en posten bij Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - The worlds largest BitTorrent tracker zodat wij m via torrents kunnen downloaden

Ik heb het via jouw site geprobeerd.
Ik heb me lid gemaakt en toen ik een test.rar file wou uploaden zei hij dat het "not a .torrent file" is.

Wat nu???
 
Ik heb het via jouw site geprobeerd.
Ik heb me lid gemaakt en toen ik een test.rar file wou uploaden zei hij dat het "not a .torrent file" is.

Wat nu???

Probeer het via Rapidshare, Megaupload,..
 
OK...

Ik heb een handleiding gevonden hoe ik een torrent moet maken.
Thuis ga ik ermee aan de slag en ik hoop dat ik snel een dvd kan posten.

Fingers crossed!!!
 
OK...

Ik heb een handleiding gevonden hoe ik een torrent moet maken.
Thuis ga ik ermee aan de slag en ik hoop dat ik snel een dvd kan posten.

Fingers crossed!!!

ik hoop met je mee

*crosses fingers*
 
Geen rapidshare, dan heb je weer meerdere downloads die je alleen kan pakken als je member bent.
 
1088269731.jpg


Hehe, ze wijffie pwned 99% van dbb (including me)


Hier nog een vid van er

YouTube - Simone Ruhl

Offseason ziet dr koppie er trouwens een stuk aantrekkelijker uit
 
****ing hell. spuit ze heroine ipv anabolen muhahahaha!
 
Totaal onnodig dat ze haar tepels nog bedekt zeg:P

Volgens mij ook nog haaruitval ofzo. Die haarlijn klopt niet.
 
heeft er iemand het optreden van rhul op de mister o 2007?
karma t egoed;)
 
All the Best MARKUS, U RUHLE!
 
Back
Naar boven