MuscleMeat

Onschuldig voedsel

Bezoekers in dit topic

Eerst nam ik 's ochtends en 's middags ook altijd een flinke schep (ongeveer 40 gram) whey eiwitten gemixt met vruchtensap, en op de broodjes die ik eet doe ik ook meestal per broodjes 2 plakken casselerrib waar (dacht ik) ook veel eiwitten in zitten.. en daarnaast nog de andere eiwitten die in het avondeten zitten in de aardappelen en het vlees enz.

Maar ik zei ook al, ik heb eigenlijk geen (goed) voedingsschema.. ik heb hier en daar wel wat topics gelezen, maar ik vind het lastig om een goed voedingsschemasamen te stellen met dingen die ik ook zo mee naar school kan nemen.

Laatst bewerkt:
Je komt niet in de buurt van te veel eiwit zo te lezen hoor. Maar eh, je kan cashewnoten makkelijk meenemen naar school :) Of brood, mueslirepen, bakje rijst met kip :D

Heh, boeken thuis laten en eten mee denk???

Maar serieus, doe iets aan je schema. Zeker aangezien je wel bezig kan zijn met whey maar voor de rest niks hebt.

gedroogde worstjes:D
vin ik altijd lkkr tussendoor

als ik jou was zou ik me sowieso niet al te schuldig voelen.
je bent 17 jaar dus nog pubertijd en aan het groeien dus(verder niet slecht bedoeld)
en je bent 188 met 78 kilo.
en ik ken het helemaal dat je 24/7 honger hebt en wil eten bij verveling:P

dus ik zou gewoon lekker eten:D

Ik wil erg graag een goed voedingsschema hebben, dit zou me ook helpen bij m'n motivatie. Maar ik vind het gewoon erg lastig om een schema te maken aangezien ik er vrij weinig verstand van heb, maar vooral ook omdat bij mij elke dag weer anders is. De ene dag heb ik veel vrije tijd en kan ik gemakkelijk een gezonde maaltijd klaarmaken, terwijl ik de andere dag totaal geen tijd heb en vrijwel direct uit school naar mijn werk moet, waar ik vervolgens pas 's nachts van thuis kom. Daarnaast moet ik het ook vaak doen met de producten die mijn ma in huis heeft gehaald. Ik kan wel vragen om bepaalde voedingsmiddelen, maar ook hierbij weet ik weer niet precies waar ik om moet vragen..

Het lijkt me verstandig als ik me eerst eens wat meer ga verdiepen.

friet met mayo

...lama verkeerd antwoord

Laatst bewerkt:
Wat voor whey maatschep heb jij :eek: Die van mij gaat maar tot 25 :P

Eerst nam ik 's ochtends en 's middags ook altijd een flinke schep (ongeveer 40 gram) whey eiwitten gemixt met vruchtensap, en op de broodjes die ik eet doe ik ook meestal per broodjes 2 plakken casselerrib waar (dacht ik) ook veel eiwitten in zitten.. en daarnaast nog de andere eiwitten die in het avondeten zitten in de aardappelen en het vlees enz.

Maar ik zei ook al, ik heb eigenlijk geen (goed) voedingsschema.. ik heb hier en daar wel wat topics gelezen, maar ik vind het lastig om een goed voedingsschemasamen te stellen met dingen die ik ook zo mee naar school kan nemen.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Of jou whey is 2x zo zwaar als die van mij, kan natuurlijk ook.... :rolleyes:

Waarom schuldig voelen? Je hebt vast niet voor niets honger en je hebt bovendien niet eens een voedingsschema waar je je niet aan zou houden.

Gewoon meer groenten eten over het algemeen.

Terug
Naar boven