Fitness Seller

onstoken pezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
970
Waardering
1
Hoi, ik train nog altijd verder aangezien ik aan het kuren ben maar blijf sukkelen met pols...heb eens één week thuis gezeten maar daarna terug gewoon beginnen trainen en werken...resultaat,na 1 maand terug opgezwollen hand en ontsteking, terug week thuis.

Ben nu een beetje bang dat ik na week terug moet werken en daarna terug thuis moet zitten, ik blijf wel gewoon trainen en kuren en pak een weekje onstekingremmers, maar ik blijg groeien dus ik doe verder.

Hoe lang moet je minimaal rusten voor ontstoken pezen en zou het niet beter zijn om een zinkverband te nemen? Dat steunt toch en is nog soepel ook, niet? Zodat ik verder kan trainen.
Want ik wil echt wel blijven gaan nu het goed gaat.

Alleen wat last van maag door anavar en ontstekingsremmers maar einde week stop ik daar terug mee...
Dus, zinkverband en blijven trainen ofniet???

Mijn training heeft altijd voorrang, nu ook op werk voorlopig want is toch stage.
Eind december begin ik op vast werk en tegen dan wil ik pols terug volledig in orde en zit mijn nakuur erop.

grtz wim(meke) ;)
 
Ik zou persoonlijk niet te ver terug gaan. Als je terug gaat doe het dan rustig aan en train niet te zwaar want dan val je wel terug;)
 
Je spieren worden alleen maar sterker en je pezen niet zo snel, en aangezien ze al ontstoken zijn word dit alleen maar erger als je niet oppast. door de pijnstillers en ontstekingsremmers kan je nog trainen maar let op dat het zaakje niet helemaal naar de klote gaat.
vooral je pols waar al je vinger spieren doorheen lopen, pas aub op, straks kan je niks meer met die hand
 
Ik weet het niet, maar zou je misschien niet ff stoppen met kuren? Ken dat systeem eigenlijk totaal niet. Het is misschien een goede tip?
 
Back
Naar boven