Fitness Seller

Onstoken puist iets helppp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Quaresma17

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
63kg
Hallooo,

nu ik toch op dit forum zit, kan ik het er wel even neerzetten.. Ik heb hulp nodig:P, 2 dagen geleden savond's voelde ik een puist opkomen, die heb ik doorgeprikt en sudocreme opgedaan. Die dag daarna gisteren dus, zo donker korstje wat er niet uit zag, had ik eraf gehaalt ( ja ik weet het niet al te slim ). Dus na het douchen zag het er opzich wel goed uit, nu werd het savond's dik en ook wat rood dus heb ik het maar gelaten, als ik het uitknijp komt er veel vocht uit. Wie weet wat het is of kan mij helpen?, ik wil zo snel mogelijk er van af

Ik heb nog een foto gemaakt, [afbeelding niet meer beschikbaar]

wie o wie tips, heb het ook al gekoeld net
 
Gewoon met rust laten, vooral niet gaan lopen pielen en prikken. Misschien voor het slapen wat jodium erop deppen met een watje, geen sudocreme.
 
Laatst bewerkt:
Naar de apotheek en een zalf met antibiotica halen, blijft ontsteken door de bacteria die via de neus tijdens het uitademen er langs komen.
 
Klinkt als een puist ja en ik heb slecht nieuws voor je. Dat blijf je nog wel ff zien. Niet meer aanzitten en ijs erop hebben mij geholpen als ik het had, maar misschien heeft iemand anders nog wel (betere) tips.

Vooral eraf blijven anders wordt het erger en heb je kans op een litteken.

Wat heb je precies doorgeprikt? Een gele kop? En waarmee? Een gedesinfecteerde naald?
 
ik zou die mother****er gewoon uitknijpen hoor.
 
Laten zitten en niks aan doen.
 
Hallooo,

nu ik toch op dit forum zit, kan ik het er wel even neerzetten.. Ik heb hulp nodig:P, 2 dagen geleden savond's voelde ik een puist opkomen, die heb ik doorgeprikt en sudocreme opgedaan. Die dag daarna gisteren dus, zo donker korstje wat er niet uit zag, had ik eraf gehaalt ( ja ik weet het niet al te slim ). Dus na het douchen zag het er opzich wel goed uit, nu werd het savond's dik en ook wat rood dus heb ik het maar gelaten, als ik het uitknijp komt er veel vocht uit. Wie weet wat het is of kan mij helpen?, ik wil zo snel mogelijk er van af

Ik heb nog een foto gemaakt, [afbeelding niet meer beschikbaar]

wie o wie tips, heb het ook al gekoeld net

Een puist is een ontsteking van talgkliertjes, dus beter geen creme er op smeren. Als je puist rood is kan je hem beter met rust laten, anders kan je littekens krijgen. Pas als het een wit puntje heeft kan je het uitknijpen.

Je huid kan je wel schoonhouden door sommige cosmetica producten. Bijvoorbeeld een reinigingsmelk en lotion. En één keer in de 4 weken een lysing (soort scrub, maar zonder schurende middelen er in).
 
Gewoon blijven op duwen man. Vroeg of laat spets hij stuk op de spiegel. Lekkere foto :cool: karma
 
En vooral geduld geduld geduld..,
 
Bijzondere foto inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
als je hem met rust had gelaten en niks had gedaan, was ie al lang weg geweest :trollface:
 
Kleef er een XXL pleister op en zeg tegen iedereen dat je bent aangevallen door een of ander wild beest.
En als ze de wonde willen zien zeggen dat het niet kan omdat het moet afgedekt blijven om infecties te vermijden.
 
Waarom heb ik op dit topic geklikt? En daarna op de foto.

Zucht.
 
camouflagecreme van je ma erop.. morgen weer.. 2 dagen niet aan denken poef weg
 
ik zie dat je je traps niet traint, traps trainen is als anti biotica voor dit.
 
blijven aankijken, als het grotere plek word even naar de dokter.
had zelf ook gedaan en toen had ik een hele ontstoken plek gekregen daar
zelfs tegen bloed vergiftiging aangezeten toen, antibiotica etc gehad..
zag zon hele rode streep vanaf de plek naar mn lies lopen.. en kon niet eens meer staan omdatmn kuit 3 keer zo dik was.
wel buffe kuit toen
 
Laatst bewerkt:
Slakkengel van de tuinen werkt voor mij echt geweldig, tegen littekens en acne
 
Beta kaaklijn.
 
Back
Naar boven