Fitness Seller

ontbijt/lunch met brinta en whey, welke smaak? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

illuvattarr

Novice
Lid geworden
6 mei 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Al een tijd eet ik in de ochtend een bakje brinta met magere melk en wat kaneelpoeder, of soms wat banaan. En dan meestal daarna los een whey eiwitshake met water.

Ik zoek wat ideeën/recepten om dit te combineren voor ontbijt of lunch, eventueel met havermout ipv brinta. Ik heb eens whey isolaat choco smaak bij de brinta/melk gedaan maar dit was niet te vreten, welke smaken shakes past wel bij brinta/havermout?

Kan iemand mij wat goede combinaties/recepten aanraden van shakes of bakjes met brinta/havermout/whey (smaak?)/kaneel/cacao/fruit? En dan warm/koud?

Alvast bedankt!-
 
Laatst bewerkt:
Over smaak valt niet te twisten. Ik eet mijn havermout het liefst koud met slimpie, water, magere yoghurt, lijnzaad en kaneel. Ga vooral experimenteren en kom erachter wat je zelf lekker vindt.
 
Ieder heeft zijn eigen voorkeur lijkt me. Voor mij iedere ochtend een warm mengsel brinta met whey (pistache of vanille of choco) en wat kaneel. Heerlijk😋
 
Zeker valt over smaak niet te twisten, maar voordat ik dalijk random een andere smaak bestel die ik ook niet lekker vind was ik benieuwd wat meerdere mensen er wel bij vinden passen. Of uberhaupt wat andere recepten voor shakes, al dan niet in een blender.
 
Mijn standaard ontbijt laatste 5 jaar:

100 gram brinta
275ml halfvolle melk
30 gram whey banaan
1 banaan
30 gram gemixte noten
Zou niet zonder deze meal meer kunnen, super lekker. Krijg er ook nooit genoeg van.

Hoeveelheden verschillen afhankelijk van cut/bulk ofc.
 
Vanille, beste keus.
 
ik neem altijd chocolade whey, havermout en/of brinta en melk. Al vanaf ik begon met trainen jaren terug. Dit is letterlijk elke werkdag mijn ontbijt, of ik nu KT of een periode geen KT oid doe.
 
Ik pak altijd 20 gram havermout, 3/4 courgette erdoor raspen, opwarmen. Warmtebron uitzetten. 60 gram brinta erdoor, zoetstof en 30 gram whey er door roeren.
Water/melk naar eigen inzicht want ik hou van brinta als cement maar ik weet toevallig dat dat niet voor iedereen geldt ;)
 
Back
Naar boven