AndroidHealthClinic

Ontbijt

Nijlpaard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vroeger at ik altijd als ontbijt magere melk, met schep whey en brinta, maar ik moet tegenwoordig 4.30 op om te werken en dan lukt het me niet zoveel te ontbijten. Dus ontbijt vaak erg licht. Meer kan mijn maag niet aan.

Is het een idee om na mijn werk (10.00 uur meestal) dan alsnog een stevig ''ontbijt'' te eten MET whey (bijvoorbeeld die melk met brinta en whey) ?

lees natuurlijk dat zodra je wakker word het het beste is en je lichaam er veel behoefte aan heeft, maar het lukt gewoon nauwelijks om zo vroeg te eten. eet meestal 1 boterham of 1 of 2 bananen met glas melk, meer lukt nauwelijks.

Goed alternatief. Probeer wel gelijk als je wakker bent wat whey naar binnen te werken. Dit zijn snelle eiwitten waar je lichaam naar snakt na een nacht.

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik werk van 5.30 tot 10.00 en dan om 10.15 een whey shake met brinta er doorheen neem is het ook goed? :)

en dan om 4.30 mijn ontbijt is vaak wat lichter, omdat mijn maag dat niet trekt.
meestal 2 bananen en glas magere melk, soms een boterham als het lukt. ik heb niet de sterkste maag haha, helemaal niet sochtends..

op zich is 10.15 ook niet heel laat?

eet voor het slapen sowieso bak kwark leeg :)

Whey + Melk gaat er zo vroeg toch wel in? Desnoods om 4.30 opstaan en om 5.00 de whey erin knallen. Ik ben ook geen fan van vroeg eten, maar een shake gaat er half uurtje na opstaan wel in hoor!

Whey, melk, havermout en banaan in de blender ideaal ontbijt 5 min werk.

je moet eens bambix(rijstebloem) met whey proberen... dus allebei in een shakebeker echt goed hard schudden.. en dan krijg je een papje dan met een lepel opeten haha.. je maag wordt zo wel goed gevuld.. goed voor 2-3 uurtjes

je moet eens bambix(rijstebloem) met whey proberen... dus allebei in een shakebeker echt goed hard schudden.. en dan krijg je een papje dan met een lepel opeten haha.. je maag wordt zo wel goed gevuld.. goed voor 2-3 uurtjes

Doe je dit met melk of water?

Doe je dit met melk of water?

ik gebruik helemaal geen melkproducten...

wat ik doe is 70gr bambix afwegen in een zakje en daarbij 2 schepjes eiwit. en 300ml water in mn shakebeker gwn koud vanuit de kraan... en dan heel hard shaken zodat het een papje word.. als je niet hard shaked dan is het voor de helft pap en de andre helft poeder of bambix:P

Terug
Naar boven