Fitness Seller

Ontbijten

Bezoekers in dit topic

ansje

Novice
Lid geworden
16 dec 2015
Berichten
4
Waardering
0
Sinds ik ben begonnen met sporten, ben ik er op gaan letten dat mijn ontbijt genoeg eiwitten bevat. Voornamelijk omdat ik vaak overdag onderweg ben, en het dan soms moeilijk is om eiwitrijk te lunchen.

Hebben jullie goede suggesties?
 
gewoon eeen paar blikken tonijn meenemen oid ;)
 
Smorgens heb ik geen tijd en zin om echt uitgebreid iets klaar te maken. Ik neem dan ook altijd een schaaltje met 60gram havermout met melk en een beetje zoetstof. Daarbij neem ik ook nog een shake waardoor ik toch mijn eiwitten binnen krijg.
 
Pakje met kipfilet meenemen.
Maaltijden voorbereiden om mee te nemen.
Zo moeilijk ist niet.
 
Uiteindelijk komt het toch neer dat je je eten moet voorbereiden om mee te nemen, dus ik zou zeggen dat je toch aan meal preppen moet wennen. Zo heel veel moeite kost dit ook niet, doe dit een dag van tevoren en dan heb je in ieder geval wat voor de volgende dag.
 
Ik heb in de ochtend ook geen zin om m'n eten te preppen hoor.. Daarom doe ik het de avond er voor ;)

Heel veel moeite kost het niet.. En als je wat wilt zul je er wel wat voor moeten doen hé.
 
Zondag preppen werkt voor mij 't beste. Dan gaat er minstens een kilo kip op de gril.
 
Kwark met fruit? Kwark met havermout? Of gewoon een bak kwark naast je normale maaltijd, Shake naast je ontbijt, brood met eieren, blikje tonijn op je brood, zoveel mogelijkheden...
 
Dankjulliewel voor de suggesties. Ben ontbijtideeën staan genoteerd ;)
 
Back
Naar boven