MuscleMeat

ontbijten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vroeger ontbeet ik nooit, nu heb ik 'r geen moeite meer mee.
Vanochtend gegeten:
- 3 gebakken eieren met blikje tonijn en champignons plus flinke lik sambal op het op te leuken.. en nee, GEEN brood.

Daar houd ik het wel een paar uur mee vol. Momenteel heb ik last van hongerklop (na-ijl effecten van gisteren) dus ik eet even wat meer dan normaal.
Normaal is 3 gebakken eieren (af en toe sambal, geen brood).

Alternatief ontbijt: uitgelekte kwark (door uit te laten lekken raak je een behoorlijk deel van de llactose-fractie kwijt; methode: ophangen in koffiefilter die er speciaal voor is aangeschaft, theedoek is te veel werk, filter pleur je gewoon weg) met evt. beetje extra weipoeder. Voor het zoete gooi ik er kokos bij of canderel.

Espi
 
Originally posted by dandyman


daar valt idd nog t enige aan te veranderen ja :D . geen behoefte aan dan? probeer eens en van bovenstaande ontbijten en je zal na verloop van tijd niet andrs willen.

hoe ziet de rest eruit dan?

Ook niet perfect, zorg er wel voor dat ik me eiwitten binnenkrijg, maar verder kan er nog heel wat verbeterd worden.
Is ook klote met me opleiding(veel sport), kan er niet echt vanuit gaan dat ik tijd heb om (regelmatig) te eten.

Als ik werk dan heb ik meer regelmaat en gaat het wel beter i.i.g.
 
dus geen Cios voor dandy;)
 
Originally posted by dandyman


is toch netjes, die maaltijd om 8 uur. maar eet jij voor t slapen nog wat dat je daardoor sochtend geen honger hebt. ik moet gelijk bij t opstaan al aan eten denken:D

yup dikke weightgain shake
 
Originally posted by dandyman
dus geen Cios voor dandy;)

Als je fatsoenlijk wilt kunnen eten dan is het niets voor jou nee:D

Vooral het eerste jaar is klote dan. Daarom ben ik blij dat het nu weer vakantie is. Meer regelmaat, beter eten en meer vooruitgang!!
 
Originally posted by maniac


Als je fatsoenlijk wilt kunnen eten dan is het niets voor jou nee:D

Vooral het eerste jaar is klote dan. Daarom ben ik blij dat het nu weer vakantie is. Meer regelmaat, beter eten en meer vooruitgang!!

ik heb nu een brochure thuis liggen va cios. allemaal onregelmatige tijden zie ik qua bpv en veel vel sporten.ik heb ook gehoord dat je alle sporten goed moet kunen doorstaan, van turnen tot badminton en noem maar op. begrijpelijk dat wel maar wel jammer dat je dat allemaal moet doen terijwl je weet wat je wilt en cios zou kieze voor deze sport qua anaotmie en dergelijke. ga nu waarschijnlijk sportmanagemnt doen of voeding en dietiek. vind beide interessant en ga erts naar de open dagen toe. brochures stonden m iig wel aan
 
Ja je moet wel alle sporten redelijk goed kunnen.
Atletiek, turnen, zwemmen, judo, jiu jitsu, balsporten enz. Maar das wel gaaf hoor.

Het is alleen niet datgene waar je voor wil gaan. Sommige vakken schijt ik ook wel van, maar ja....
Vind het wel leuk om bezig te zijn.
 
Originally posted by maniac
Ja je moet wel alle sporten redelijk goed kunnen.
Atletiek, turnen, zwemmen, judo, jiu jitsu, balsporten enz. Maar das wel gaaf hoor.

Het is alleen niet datgene waar je voor wil gaan. Sommige vakken schijt ik ook wel van, maar ja....
Vind het wel leuk om bezig te zijn.

ach ja zo heeft elke opleidning wel nadelen. die vechtsporten darentegen trekken me wel aan. zit jij al in je bpv?
 
Die sportfobie die ik jaren heb gehad, kwam door die verschrikkelijke gymlessen (al dan niet van CIOS-mensen, toevallig was zelfs mijn nicht ooit mijn gymlerares).
Alle balsporten en evenwichtssporten vind ik om te :barf: en ook in hardlopen ben ik nooit zo goed geweest. Werd ook altijd als laatste gekozen :(
We hebben ooit na veel bidden en smeken een keer rugby mogen spelen. Ik vond het prachtig, de lerares concludeeerde "jullie vonden er niets aan hè!"Ondanks dat een aantal meiden (waaronder mijzelf) protesteerden dat ze het wel leuk vonden bleven ze er bij.. grrr.

Geef mij maar ijzer! KT en fietsen rulez...

Maar even on-topic.. als je het tijd geeft wen je overal aan.. zelfs aan eerder opstaan om een goed ontbijt naar binnen te stouwen. Evt. kun je dus een shake maken want dat giet lekker snel naar binnen... is alleen verstanding bij bulken of onderhoud.. anders heb je nl. zo WEER honger. Je verzadigings-sensoren merken de hoeveelheid kcal in vloeibaar voedsel niet zo goed op... maakt het wel de ideale voeding voor bulken of duursport.

Espi
 
Originally posted by dandyman


ach ja zo heeft elke opleidning wel nadelen. die vechtsporten darentegen trekken me wel aan. zit jij al in je bpv?

Ja, werk al een paar maanden als instructeur. Stage doe ik niet aan:D

Volgend jaar ook stage lopen voor sportmassage en loop- en conditietrainer. Gaat me wat uurtjes vrije tijd kosten.
 
mijn ontbyt:

4 snee brood grof volkoren met rookvlees, kipfilet of ham
 
Back
Naar boven