Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik las dat ontbijt koek veel koolhydraten bevat. Nu vind ik ontbijtkoek eigenlijk hartstikke lekker en ik vroeg mij af of het goed is om elke dag zo'n 100 a 150 gram ontbijtkoek te eten. Kan dit, of bestaan die koolhydraten vooral uit suiker?
SUIKER, SUIKER... maar idd wel lekker. Je zou het voor en na je training kunnen eten of op je junkdag, dan kunnen die snelle suikers niet zoveel kwaad.
je kan het wel nemen na je training en even daarna of ervoor dat weet ik niet meer ontbijtkoek nemen want juist door de suikers gaat je insuline spiegel omhoog wat ok weer voor groei zorgt en voor betere opname van creatine
Voor de training moet je suikers juist NIET hebben. Door de insulinepiek die je daarvan krijgt zal je bloedsuiker vrij snel tijdens je training erg laag worden, waardoor je je slap zal voelen.
Na de training kunnen suikers juist goed zijn omdat je spieren ze dan nodig hebben. En omdat door de insulinepiek creatine en whey sneller in je spieren worden opgenomen.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.