Fitness Seller

ontbijtkoek

Bezoekers in dit topic

Appie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
146
Waardering
6
Lengte
1m85
Ik las dat ontbijt koek veel koolhydraten bevat. Nu vind ik ontbijtkoek eigenlijk hartstikke lekker en ik vroeg mij af of het goed is om elke dag zo'n 100 a 150 gram ontbijtkoek te eten. Kan dit, of bestaan die koolhydraten vooral uit suiker?
 
SUIKER, SUIKER... maar idd wel lekker. Je zou het voor en na je training kunnen eten of op je junkdag, dan kunnen die snelle suikers niet zoveel kwaad.
 
Idd. zoals espi al aangaf. Ontbijtkoek staat stijf van de suiker en is daarom niet geschikt.
 
Jammer :(
 
je kan het wel nemen na je training en even daarna of ervoor dat weet ik niet meer ontbijtkoek nemen want juist door de suikers gaat je insuline spiegel omhoog wat ok weer voor groei zorgt en voor betere opname van creatine
 
vergeet niet dat als je teveel ontbijtkoek eet, dat dan een laxerende werking kan hebben. Ik spreek uit ervaring :D
 
Voor de training moet je suikers juist NIET hebben. Door de insulinepiek die je daarvan krijgt zal je bloedsuiker vrij snel tijdens je training erg laag worden, waardoor je je slap zal voelen.
Na de training kunnen suikers juist goed zijn omdat je spieren ze dan nodig hebben. En omdat door de insulinepiek creatine en whey sneller in je spieren worden opgenomen.
 
Hooguit de laatste 15-20 minuten kan je een suikerhoudende drank nemen.
 
Back
Naar boven