MuscleMeat

Ontbijttips aub: Lean bulk / Bulk. GEEN HAVERMOUT OF BRINTA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doel gewoon op het jezelf beloven het aantal te beperken en uiteindelijk er toch over te gaan... Je krijg van mij ook wel een tientje als je 20 Belgische biertjes binnen hebt hoor. Met Heineken etc kan dat eventueel wel lukken bij jullie haha flauw belg vs ned mopje van me
Ligt eraan wat voor bier het is qua pils enzo, niet waar het vandaan komt hoor:o verder zijn de meeste belgen/nederland grappen hier al gemaakt hoor, manneke:p
 
Eiwit pannekoekken, maar vult erg imo.
Wraps met zalm of iets
Eieren, al vind ik dat snel smerig worden.


Lasagna werkt ook maar alleen als je fucking cool bent
 
Dat hangt helemaal af van de rest van je voedingsschema. Uit hoeveel gram vet, eiwit en koolhydraten moet je ontbijt bestaan?
Dit dus wat heb je om mee te werken.
 
Ik denk dat je onderschat hoe erg je metabolisme (en dus ook eetlust) gaat toenemen op bijna 1,5g per week.
 
Pannenkoeken maken met eieren, havermout en whey. Blender geeft je het beste beslag. Toppings zelf uitkiezen. Makkkelijk te preppen ook.

Ook zijn Bagels erg kcal rijk en makkelijk weg te kanen.
 
Ik zou met je kuurtje toch even kalm aan doen met de biertjes trouwens
 
Ik ga er vanuit dat mijn vraag te lastig was omdat je geen kcal bijhoudt?

Niet vanbuiten nee. Zoveel ervaring heb ik er niet in. Ik heb het bekeken in wat ik mocht en berekend wat de hoeveelheden hier ongeveer in waren. En verdeeld over de dag. Met mijn nieuw werk heb ik nu de mogelijkheid voor beter te eten door de dag.
 
Niet vanbuiten nee. Zoveel ervaring heb ik er niet in. Ik heb het bekeken in wat ik mocht en berekend wat de hoeveelheden hier ongeveer in waren. En verdeeld over de dag. Met mijn nieuw werk heb ik nu de mogelijkheid voor beter te eten door de dag.
Geen idee hebben wat je eet maar wel gaan beginnen aan je 4e kuur van zo'n 1,5 gram per week. Man man man schaam je.
 
Eieren is een optie.
Zelf maak ik een shake met whey en diepvries fruit en diepvries groenten en brinta, maar die proef ik niet meer terug.
Ik gooi er af en toe nog wat noten of stukjes diepvries avocado er bij, voor wat extra goede vetten.
Dit is nou niet bepaald geschikt voor de cut, zeg ik er maar even bij.
 
Neem rijstenbloem ipv brinta of havermout.
 
Kwark met havervlokken en evt beetje honing en/of whey
 
Ik maak gebakken rijst met veel ei. Eventueel nog wat spinazie en lente ui erdoor.
 
Back
Naar boven