AndroidHealthClinic

Ontbrekende smaken van sups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fredb

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2006
Berichten
157
Waardering
0
De meeste mensen hier op dbb gebruiken sups. Deze sups, hierbij heb ik het in dit geval voornamelijk over wheyshakes en weightgainers, zijn er in verschillende smaken waarvan er een aantal standaard zijn:
aardbei, banaan, choco of vanille

Mijn vraag is welke smaken ''mis'' jij nog of zou jij er graag bij willen zien?

Het lijkt mij bijvoorbeeld wel lekker om shakes met appel, peer of ananas smaak te hebben.

Roept u maar :zuip:
 
Pistache!! :D
 
Caramel!
Perzik!
 
Whey shake met munt smaak
 
voor mij niet, neem altijd dezelfde (de neutraalste) smaak, vanille
weightgainer altijd choco smaak
alle smaken steken op den duur tegen..
 
Perzik bestaat al :p
 
pistache bestaat ook al van maximize,en ik zeg het je die is hèèrlijk
 
De meeste mensen hier op dbb gebruiken sups. Deze sups, hierbij heb ik het in dit geval voornamelijk over wheyshakes en weightgainers, zijn er in verschillende smaken waarvan er een aantal standaard zijn:
aardbei, banaan, choco of vanille

Mijn vraag is welke smaken ''mis'' jij nog of zou jij er graag bij willen zien?

Het lijkt mij bijvoorbeeld wel lekker om shakes met appel, peer of ananas smaak te hebben.
Roept u maar :zuip:

http://www.bodybuilding.com/store/syn/nectar.html

Apple Ecstasy
Caribbean Cooler
Crystal Sky
Fuzzy Navel
Lemon Tea
Roadside Lemonade
Strawberry Kiwi
Twisted Cherry
 
voor mij niet, neem altijd dezelfde (de neutraalste) smaak, vanille
weightgainer altijd choco smaak
alle smaken steken op den duur tegen..


Ik heb tot nu toe nog geen neutrale smaak gehad, die ook echt neutraal smaakte :rolleyes: Er blijft ergens een muffe grondsmaak aanzitten, wellicht persoonlijk. Echt neutraal vind ik bijv. de smaak van puur water, dat zouden ze ook wel mogen uitvinden :D
 
ik zit wel te denken om zo af en toe een special te maken.. nu voor de zomer bv een frisse smaak.. en in de winter weer een andere.. limited editons ;)

ik dronk laatst bosvruchten van een buitenlands merk en die was echt heerlijk...


rene
 
http://www.bodybuilding.com/store/syn/nectar.html

Apple Ecstasy
Caribbean Cooler
Crystal Sky
Fuzzy Navel
Lemon Tea
Roadside Lemonade
Strawberry Kiwi
Twisted Cherry

Krijg nou borsten :D
Ik heb altijd alleen op sites van sponsoren van dbb gekeken, omdat ik niet zo happig ben om in het buitenland te bestellen. Misschien toch maar is overwegen, of het bij de sponsoren onder de aandacht brengen :D
 
ik zit wel te denken om zo af en toe een special te maken.. nu voor de zomer bv een frisse smaak.. en in de winter weer een andere.. limited editons ;)

ik dronk laatst bosvruchten van een buitenlands merk en die was echt heerlijk...


rene

Dat zou denk ik geen overbodige luxe zijn! Als ik wat mensen om mij heen spreek zijn die de ''normale'' smaken ook wel beetje zat. Een verfrissende vernieuwing in smaken wordt zeker gewaardeerd.
 
Krijg nou borsten :D
Ik heb altijd alleen op sites van sponsoren van dbb gekeken, omdat ik niet zo happig ben om in het buitenland te bestellen. Misschien toch maar is overwegen, of het bij de sponsoren onder de aandacht brengen :D

we hebben ook allerlei andere smaken in het assortiment.. alleen niet van XXL..

PVL hebben we enkele bijzondere smaken.. ook van ON whey.. of bv van BSN de syntha6 en dessert..
 
had laatst in een sportschool s een tropical shake, was wel aardig.
 
Rene,zou dit geen gat in de markt zijn ;
je verkoopt je whey proteine met een neutrale smaak en men kan er een smaakpakket bijkopen met verschillende smaken
 
we hebben ook allerlei andere smaken in het assortiment.. alleen niet van XXL..

PVL hebben we enkele bijzondere smaken.. ook van ON whey.. of bv van BSN de syntha6 en dessert..

Zit gelijk ff te kijken...bij die PVL: cappucino, lijkt me niets :eek: BSN 2 smaken banaan en chocolade:( Cinnamon Roll is misschien nog wel een smaak die het proberen waard is...???
 
Rene,zou dit geen gat in de markt zijn ;
je verkoopt je whey proteine met een neutrale smaak en men kan er een smaakpakket bijkopen met verschillende smaken

Ik heb dat de vorige keer noodgedwongen moeten doen op een primitieve manier:

Had de whey isolate van XXL met neutrale smaak, maar vond um niet echt te nassen. Dus had toen meerdere soorten siroop gekocht en elke avond andere smaak erin gegooid, smaakte stukken beter :D

En ja, ik weet dat er die-hards zijn die zeggen niet zeiken en gewoon opdrinken. Maar ik heb gewoon liever dat het lekker smaakt EN werking heeft:p
 
mss een niet zo zoete smaak bvb citroen. Of passievrucht lijkt me ook lekker.

had ooit eens green apple van Dymatize, goed idee slecht uitgewerkt.
 
Back
Naar boven