Fitness Seller

Ontbrekende smaken van sups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mja siroop-pure suiker...
 
Rene,zou dit geen gat in de markt zijn ;
je verkoopt je whey proteine met een neutrale smaak en men kan er een smaakpakket bijkopen met verschillende smaken

ja maar hoe denk je dat te gaan mengen dan? volgens mij kan zoiets helemaal niet.......
 
mss een niet zo zoete smaak bvb citroen. Of passievrucht lijkt me ook lekker.
had ooit eens green apple van Dymatize, goed idee slecht uitgewerkt.

ja ik wil eens kijken naar een frissesmaak...

rene
 
After 8 whey shake:
Munt smaak met stukjes pure chocolade (+80% puur) voor de anti-oxidantjes :D)
 
After 8 whey shake:
Munt smaak met stukjes pure chocolade (+80% puur) voor de anti-oxidantjes :D)

syntha6 heeft ook een choco mint smaak... eigenlijk nog nooit gebruikt.. mss wel lekker fris.
 
ja maar hoe denk je dat te gaan mengen dan? volgens mij kan zoiets helemaal niet.......

Naar wens,die smaakstoffen zijn toch allemaal poeders dus dat kan je toch gewoon bij je whey poeder in de shake doen ?
 
Naar wens,die smaakstoffen zijn toch allemaal poeders dus dat kan je toch gewoon bij je whey poeder in de shake doen ?

nou... lijkt me moeilijk te doseren eigenlijk.... geen idee of dat kan... opzich wel grappig.. wel wat extra werk... volgens mij zijn die smaakstoffen normaal erg sterk gedoseerd endaardoor moeilijk te doseren.. zou dan weer aangemengd moeten worden..

ik laat wat monsters maken van whey ananas, perzik en bosvruchten.. en als er en lekkere tussenzit voeg ik die tijdelijk toe...

rene
 
Lijkt me wel eens leuk, eens iets anders van smaak!
Kijk er al naar uit!;)
Voor mij mag gerust appel, munt, citroen,... noem maar op:D
 
nou... lijkt me moeilijk te doseren eigenlijk.... geen idee of dat kan... opzich wel grappig.. wel wat extra werk... volgens mij zijn die smaakstoffen normaal erg sterk gedoseerd endaardoor moeilijk te doseren.. zou dan weer aangemengd moeten worden..

ik laat wat monsters maken van whey ananas, perzik en bosvruchten.. en als er en lekkere tussenzit voeg ik die tijdelijk toe...

rene

Het lijkt mij een goed idee als de starter van dit topic als proefkonijn van de samples fungeert :p;)
 
De smaak van een 18 jarige meisjespruim ;-)

Sorry..moest ff..
 
Het lijkt mij een goed idee als de starter van dit topic als proefkonijn van de samples fungeert :p;)

En het is gelijk verdacht stil op het forum :D:rolleyes:
 
Back
Naar boven