XXL Nutrition

ontevreden resultaat TEST E + Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorizla

Novice
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Ik ben momenteel bezig met mijn 5de week in cycle TEST E + Boldenone maar ben voorlopig niet echt tevreden van het resultaat.
Ik heb ben 2kg kwijt en ben veel platter geworden. Verder mis ik ook nog het gevoel van harde spieren dat ik bij voorgaande cycles heb ervaren.
Mijn weekschema is als volgt :
Dinsdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
Vrijdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
= 500mg TEST E + 600mg Boldenone Undeclynate per week

Ik was aan het denken om vanaf week 6 mijn dosis te verhogen naar 1000mg Bold per week.

Hebben jullie eventueel andere voorstellen ?

Alvast bedankt
 
op 19% bulken?

ofja bulken...
 
Nee, dat is het net. Mijn voeding zit helemaal op schema.
zit momenteel op 3800 kcal, verdeling 40% k, 40%e 20%v.
 
Nee, dat is het net. Mijn voeding zit helemaal op schema.
zit momenteel op 3800 kcal, verdeling 40% k, 40%e 20%v.

Zie je! ik wist het

Kon het me ook al niet voorstellen hoor
 
up je voeding naar 4500.
 
Ik ben momenteel bezig met mijn 5de week in cycle TEST E + Boldenone maar ben voorlopig niet echt tevreden van het resultaat.
Ik heb ben 2kg kwijt en ben veel platter geworden. Verder mis ik ook nog het gevoel van harde spieren dat ik bij voorgaande cycles heb ervaren.
Mijn weekschema is als volgt :
Dinsdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
Vrijdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
= 500mg TEST E + 600mg Boldenone Undeclynate per week

Ik was aan het denken om vanaf week 6 mijn dosis te verhogen naar 1000mg Bold per week.

Hebben jullie eventueel andere voorstellen ?

Alvast bedankt
Als je afvalt eet je te weinig gaat gear niks aan veranderen.
 
Als je afvalt eet je te weinig gaat gear niks aan veranderen.
ben ik het mee eens, met mijn voeding kan ik gerust mijn plan trekken ;)
Hier gaat het vooral over de cycle zelf.
Uit opzoekwerk kom ik tot 2 mogelijke redenen van mijn klachten en dat zijn : te lage dosering OF dat het resultaat na 5 weken nog maar minimaal zichtbaar is.
 
Jou gewicht staat gelijk aan de mijne alleen wat hoger vp en iets langer. Mijn maintanace zit op een solid 4k. Ben het met cameltoe eens up naar 4,5k. eerst voeding uppen gear uppen is laaste optie. Jij hebt zwz niet meer gear nodig op dat gewicht maar dat spreekt voor zich.
 
ben ik het mee eens, met mijn voeding kan ik gerust mijn plan trekken ;)
Hier gaat het vooral over de cycle zelf.
Uit opzoekwerk kom ik tot 2 mogelijke redenen van mijn klachten en dat zijn : te lage dosering OF dat het resultaat na 5 weken nog maar minimaal zichtbaar is.
Wat zijn je klachten dan?
Minder " harde " spieren als verwacht?
Wil je bulken of cutten?
Bold op 19% bf hoezo zou je dat doen? Hebbie moeite met eten?
 
ben ik het mee eens, met mijn voeding kan ik gerust mijn plan trekken ;)
Hier gaat het vooral over de cycle zelf.
Uit opzoekwerk kom ik tot 2 mogelijke redenen van mijn klachten en dat zijn : te lage dosering OF dat het resultaat na 5 weken nog maar minimaal zichtbaar is.
Misschien liggen je verwachtingen te hoog en je voeding te laag.
 
Dosering is relatief laag en op 19% lichaamsvet kun je onmogelijk plat staan lol.

Verhoog je dosering naar het dubbele en ga richting de 4500 kcal.
 
Waarschijnlijk is je gear fake. Zelfs al doe je alles fout, dan nog zou je op zijn minst een paar kilo moeten aankomen vanwege het vocht dat je vasthoudt van 500mg testosteron.
 
Op test bold zou je toch vanaf week 4 wel honger als een paard moeten hebben waardoor je meer gaat eten en iedere week sterker en zwaarder wordt.

Dat is in ieder geval mijn ervaring met deze kuur.
 
Waarschijnlijk is je gear fake. Zelfs al doe je alles fout, dan nog zou je op zijn minst een paar kilo moeten aankomen vanwege het vocht dat je vasthoudt van 500mg testosteron.
Indien je onder behoefte eet zakt je gewicht gewoon.. test of geen test.
 
gewoon gram deca er bij

graag gedaan
 
Ik ben momenteel bezig met mijn 5de week in cycle TEST E + Boldenone maar ben voorlopig niet echt tevreden van het resultaat.
Ik heb ben 2kg kwijt en ben veel platter geworden. Verder mis ik ook nog het gevoel van harde spieren dat ik bij voorgaande cycles heb ervaren.
Mijn weekschema is als volgt :
Dinsdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
Vrijdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
= 500mg TEST E + 600mg Boldenone Undeclynate per week

Ik was aan het denken om vanaf week 6 mijn dosis te verhogen naar 1000mg Bold per week.

Hebben jullie eventueel andere voorstellen ?

Alvast bedankt
Klinkt als laag e2 (zal een bloed test meer over moeten zeggen). Probeer je bold te halveren ipv te verhogen. Meer bold gaat je alleen maar "platter" maken. Die 2 kilo die je kwijt bent is waarschijnlijk gewoon vocht door laag e2. Hoe is je libido?


 
Ik ben momenteel bezig met mijn 5de week in cycle TEST E + Boldenone maar ben voorlopig niet echt tevreden van het resultaat.
Ik heb ben 2kg kwijt en ben veel platter geworden. Verder mis ik ook nog het gevoel van harde spieren dat ik bij voorgaande cycles heb ervaren.
Mijn weekschema is als volgt :
Dinsdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
Vrijdag : 1ml TEST E 250ml + 1,1ml BOLDENONE Undeclynate
= 500mg TEST E + 600mg Boldenone Undeclynate per week

Ik was aan het denken om vanaf week 6 mijn dosis te verhogen naar 1000mg Bold per week.

Hebben jullie eventueel andere voorstellen ?

Alvast bedankt
Klinkt als laag e2 (zal een bloed test meer over moeten zeggen). Probeer je bold te halveren ipv te verhogen. Meer bold gaat je alleen maar platter maken.
Waarschijnlijk is je gear fake. Zelfs al doe je alles fout, dan nog zou je op zijn minst een paar kilo moeten aankomen vanwege het vocht dat je vasthoudt van 500mg testosteron.
Of idd fake gear.
 
M’n ervaring net Bold is dat een 2/3% verschil in vet zo’n andere look kan geven. Zo’n enge stierennnek en het doet iets speciaals met je delts..

mja op 19% zou ik een euroknallermenu pakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven