AndroidHealthClinic

ontevredenheid..

Bezoekers in dit topic

freggel88

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
227
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
beste mensen,

Lengte: 1.93 meter
gewicht: 98 kg
Vet% (laatste keer): 14 a 15% (niet door een goede meter verricht)
Leeftijd: 19


het is zo dat ik al een tijdje met cutten bezig ben. Het is zo dat ik mijn verbranding continu op peil houd door na 2 a 3 uur altijd te eten. Nu vraag je je af: wat dan?

Het volgende doe ik met normale cut dagen:

stel je voor 8:00 op:
- 3 boterhammen + proteïne shake(2 maatscheppen)

10:00:
- 2x onbijtkoek (40 gram)

12:30:
- Kwarkrecept van deze forum... (eiwit-wit, proteïne poeder en kwark) 200 gram
- fruit (liefst geen banaan)

15:30:
- 2 boterhammen met beleg(veel mager vlees/kaas)
- fruit
- proteïne shake (1 maatschep)

18:30:
normale avond maaltijd (tenzij ik extreme cut Dag invoer(2x in de week), dan eet ik 3 boterhammen met veel komkommer en wat kaas erop)

21:00:
kwarkrecept 250 gram

voor het slapen gaan:
proteïne shake (1 maatschep)



Zoals je ziet heb ik wel de eiwitten continu verdeeld over porties en die zijn verdeeld over de uren..
Ik ben zelf vroeger dik geweest(40 kg afgevallen) en ik train nu al bijna 5 jaar krachttraining. Daarvoor deed je liever geen bulken, omdat je natuurlijk al vet had.
Nu ben ik sinds januari al begonnen met cutten en ik hoor dat mensen na 3 maanden al veel zien, terwijl ik niet extreem veel zie!

Cardio na KT, 30 minuten en dat 4x in de week ... Mijn armen kunnen veel strakker zijn na 3 maanden ongeveer... of ligt dat aan mijn slome vertering?

Laatste vraag: "maakt 1 dagje alcohol drinken nu uit?"

Thanks alvast!
 
je eet precies wat weinig, ik zie geen gezonde vetten
en voor je alcohol, 1 glasje zal geen kwaad kunnen maar moete er ook geen 3-4 worden hé dan maakt het wat uit ja
 
Je eet echt veel en veelste weinig voor jou gewicht en lengte
 
Ik denk ook dat het (ook) aan het gebrek aan gezonde vetten kan liggen. Ik zie alleen kaas staan. Dat is makkelijk op te lossen door een portie vette vis, zaadjes/nootjes door je kwark (pompoenpitten bijvoorbeeld) of visoliecapsules toe te voegen.
 
Denk ook eens aan lijnzaadolie!
Lekker door een bakkie kwark of shake.
Het houdt je aderen schoon en het zijn gezonde vetten die je lichaam zelf niet aanmaakt (omega 3, zit ook in vis).

Succes!
 
Waarom zoveel brood?

Eet in plaats van al dat brood Groente.

En meer eiwitten naar binnen werken, dit gaat nergens over.
 
Ik zou je calorie-inname uppen met gezonde vetten gedurende de dag en ervoor zorgen dat je iedere maaltijd zo'n 30-40g eiwit binnen hebt. Alle zuivel schrappen (zuivel = vocht) en na 18u NIKS meer van koolhydraten. Dus liever 'n caseïne-shake voor 't slapengaan dan kwark (250g bevat nog altijd 15g KH). Enkel na je training een dextrose-whey shake om je glycogeen aan te vullen, daarna gewoon 'n volle maaltijd met vlees, groenten en gezonde vetten (met dit laatste ga ik ervan uit dat je 's avonds traint).
 
je zou je brood ook kunnen vervangen met bambix in water eventueel bij je shake mixen
je eet idd veelst te weinig je zou eens hier op het forum kunnen kijken voor een eetschema!!!
 
hmm ik zie veel reacties die zeggen dat brood moet worden vervangen door groente? dan kom ik nooit aan koolhydraten die ik wel nodig heb ..

lijnzaadolie is een goed idee inderdaad, had ik nog niet aan gedacht.. en mijn calorie inname is inderdaad aan de lage kant, maar producten met weinig koolhydraten en veel eiwitten of caloriën is niet zo 1,2,3 te vinden :-S

trouwens nog iets over het kwark, ze zeggen dat het juist perfect is om kwark voor het slapengaan te doen, terwijl ik eerst altijd een shake voor het slapengaan deed. Misschien dat ik dat eens moet omdraaien weer. ??

thnx for the tips
 
Ik zou je calorie-inname uppen met gezonde vetten gedurende de dag en ervoor zorgen dat je iedere maaltijd zo'n 30-40g eiwit binnen hebt. Alle zuivel schrappen (zuivel = vocht) en na 18u NIKS meer van koolhydraten. Dus liever 'n caseïne-shake voor 't slapengaan dan kwark (250g bevat nog altijd 15g KH). Enkel na je training een dextrose-whey shake om je glycogeen aan te vullen, daarna gewoon 'n volle maaltijd met vlees, groenten en gezonde vetten (met dit laatste ga ik ervan uit dat je 's avonds traint).

^nogmaals lezen^

Carbs zijn overrated. Enkel 's ochtends en na je training heb je die echt broodnodig.
GEEN WHEY-SHAKE VOOR 'T SLAPENGAAN, WANT DAT ZIJN SNELLE EIWITTEN. WEL 100% CASEÏNE (=MELK EIWIT). Zoek op 't forum en/of shops naar micellar caseïne, of calcium caseïnaat.
 
Back
Naar boven