Fitness Seller

ontgroening

pusher

Cool Novice
Waardering
0
ik lees hier veel advies van mensen die zeggen van"dit is te zwaar als eerste kuur" enz... maar nu vraag ik mij af(kan miss stom klinken) maar als je nu 3 keer moet kuren vooraleer je aan het volgende stuff mag beginnen, heb je toch 3maal je lichaam "geschaadt" om het zo te zeggen! en waarom niet eenmaal goede keer??? en er word ook gezegd dat sth en igf bij voorkeur gebruikt word als je aas niet meer zo goed inslaat, maar daarmee kun je toch meer massa mee bekomen in combo met aas, dus waarom dit ook niet als tweede kuur bijv.??? hoef je toch niet direct naar een volgende te grijpen want je hebt genoeg gegaint met het vorige! ik ben hierover onwetend dus graag jullie mening:rolleyes: ps: DO NOT HIT ME PLZ:D

• Topic Starter Topic Starter
of is er zoiets van; eesrst je lever wat lam leggen en je testproductie beetje lastigvallen en dan mag de rest komen:p

Je lichaam went aan de stoffen die je toedient, das met alles zo, je lichaam kan er langzaam meer van aan als het ware, meteen beginnen met een hoge dosis kan je lichaam misschien niet aan daarom bouw je dat op

Ook omdat je lichaam aan de stoffen went moet je steeds meer gebruiken voor hetzelfde resultaat

In je lichaam treedt bij gebruik van Anabole steroïden ook altijd lichamelijke tolerantie op en tevens groeit een beginner gewoon voldoende goed relatief "lage" doseringen .
Met dit in je achterhoofd zou je wel dom zijn om direct hoog in te zetten en grote hoeveelheden of zware middelen te gaan gebruiken in je eerste paar kuren.
Dus om zolang mogelijk (en met de minst mogelijke schade) te kunnen blijven kuren, zal je relatief laag in moeten zetten in je eerste kuur. Want je kunt wel omhoog met hoeveelheid, maar niet meer naar beneden.

Gorilla-Man zei:
Je lichaam went aan de stoffen die je toedient, das met alles zo, je lichaam kan er langzaam meer van aan als het ware, meteen beginnen met een hoge dosis kan je lichaam misschien niet aan daarom bouw je dat op

Ook omdat je lichaam aan de stoffen went moet je steeds meer gebruiken voor hetzelfde resultaat

Echt wennen zal je lichaam nooit

Toen je de eerste keer een biertje nam?

Wat denk je dat er gebeurde als je er toen dertig had genomen?

pusher zei:
ik lees hier veel advies van mensen die zeggen van"dit is te zwaar als eerste kuur" enz... maar nu vraag ik mij af(kan miss stom klinken) maar als je nu 3 keer moet kuren vooraleer je aan het volgende stuff mag beginnen, heb je toch 3maal je lichaam "geschaadt" om het zo te zeggen! en waarom niet eenmaal goede keer??? en er word ook gezegd dat sth en igf bij voorkeur gebruikt word als je aas niet meer zo goed inslaat, maar daarmee kun je toch meer massa mee bekomen in combo met aas, dus waarom dit ook niet als tweede kuur bijv.??? hoef je toch niet direct naar een volgende te grijpen want je hebt genoeg gegaint met het vorige! ik ben hierover onwetend dus graag jullie mening:rolleyes: ps: DO NOT HIT ME PLZ:D

Iets te simpel geredeneerd. Je lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid spiermassa aanzetten in een bepaalde tijd en vasthouden. Stel dat je in 3 kuurtjes 15 kg spiermassa pakt (netto), kan je je voorstellen dat je met 1 kuurtje netto 15 kg spier overhoudt als je direct hoog inzet? Forget it.

en die sth heb je niks aan, geef die maar aan mij [/QUOTE]
u wish bro:p
en ik had het niet op de dose maar op het product bijv; tren,deca,test,mast,sth...hahaha stel je voor een newbee op 1500mg test per week, die verkracht het hele bejaardentehuis als het ware:D

2hard2die zei:
In je lichaam treedt bij gebruik van Anabole steroïden ook altijd lichamelijke tolerantie op en tevens groeit een beginner gewoon voldoende goed relatief "lage" doseringen .
Met dit in je achterhoofd zou je wel dom zijn om direct hoog in te zetten en grote hoeveelheden of zware middelen te gaan gebruiken in je eerste paar kuren.
Dus om zolang mogelijk (en met de minst mogelijke schade) te kunnen blijven kuren, zal je relatief laag in moeten zetten in je eerste kuur. Want je kunt wel omhoog met hoeveelheid, maar niet meer naar beneden.

juist'em!

pusher zei:

Geduld is een schone zaak.
Een beginner zal met 250mg test zeer goede progressies boeken.
Denk je dat meer gains zult maken als je 1000mg testo injecteerd in je eerste kuur, misschien iets meer of niet, maar 1 ding is wel zeker de neveneffecten zullen wel groter zijn.

DOOR MEZELF PAAR BERICHTEN TERUG::en ik had het niet op de dose maar op het product bijv; tren,deca,test,mast,sth...hahaha stel je voor een newbee op 1500mg test per week, die verkracht het hele bejaardentehuis als het ware:D[/QUOTE]

hitman lees mijn antwoord nog eens opnieuw:cool:
was miss wat onduidelijk ,maar ik zij niks van de dosis maar over de stuff zelf!

hitman zei:
Een beginner zal met 250mg test zeer goede progressies boeken.

Ik denk toch dat je wat te positief bent,kerel.

Ik ken zat gasten die hun eerste kuur verkloot hebben omdat ze te weinig namen.

@Pusher

Hoe ziet die kuur eruit dan?

Als je goed kuurt (waarbij alles klopt, kwa voeding, training, nakuur), zul je wel het meeste aankomen en vasthouden de 1e keer. Ik kwam ruim 12 kilo aan en hield er ruim 10 vast de eerste keer als steroide-maagd. Daarna wordt het per kuur minder. Nu zit ik op 2 kilo per kuur winst hooguit...

Testo zei:
Ik denk toch dat je wat te positief bent,kerel.

Ik ken zat gasten die hun eerste kuur verkloot hebben omdat ze te weinig namen.

@Pusher

Hoe ziet die kuur eruit dan?

Ach Testo,

Een wijs man zei ooit eens; Elk nadeel heeft zijn voordeel;)

Roy zei:
Als je goed kuurt (waarbij alles klopt, kwa voeding, training, nakuur), zul je wel het meeste aankomen en vasthouden de 1e keer. Ik kwam ruim 12 kilo aan en hield er ruim 10 vast de eerste keer als steroide-maagd. Daarna wordt het per kuur minder. Nu zit ik op 2 kilo per kuur winst hooguit...

Natuurlijk bereik je bij een eerste kuur het meeste resultaat.
Hoe komt dat denk je...niet omdat je steroide-maagd bent...maar gewoonweg omdat je nog redelijk ver van uw natuurlijk potentieel verwijderd bent.

Eenmaal op uw natuurlijk potentieel zul je steeds meer en meer moeten gebruiken om dezelfde gains te pakken. ;)

Testo zei:
Moet je mij eens vertellen welk voordeel het nadeel heeft dat je je eerste kuur verkloot,bro.;)

HET VOORDEEL IS:

DAT JE HET ZO NIET MEER DOET EN DAT JE HET DE VOLGENDE KEER EEN STUK BETER DOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Pusher

Hoe ziet die kuur eruit dan?[/QUOTE]
wel het is eerder iets waar ik zat aan te denken???
omdat iemand in mijn gym nogal een imposante progressie heeft geboekt in een korte tijd, maar dan wel vanuit het standpunt dat ie veel te vlug gekuurd heeft en dus verre van zijn maximum is en dus niet aan de aas zit om boven zijn natuurlijk maximum te geraken!:( en nee dat is niet ik btw:eek: maar bon die gast heeft eerst kuurtje deca en sust gehad en daarna een test,deca,bold en sth heeft genoten en nu echt wel mooier staat dan andere bb daar die alles kuur per kuur opbouwen, dus stelde ik mij de vraag wat het verschil was voor de lichaamelijke schock daarvan, of juist niet meer schock als die andere bb???

ik zou zeggen neem een goede stack met een kicker erbij en je zult verstelt staan van je progressie.

zorg dat je voeding goed is, dat je genoeg en hard traint en heel belangrijk dat er geen rare dingen in je prive leven aan komen en dan komt het helemaal goed!

Terug
Naar boven