pusher
Cool Novice
- Waardering
- 0
ik lees hier veel advies van mensen die zeggen van"dit is te zwaar als eerste kuur" enz... maar nu vraag ik mij af(kan miss stom klinken) maar als je nu 3 keer moet kuren vooraleer je aan het volgende stuff mag beginnen, heb je toch 3maal je lichaam "geschaadt" om het zo te zeggen! en waarom niet eenmaal goede keer
en er word ook gezegd dat sth en igf bij voorkeur gebruikt word als je aas niet meer zo goed inslaat, maar daarmee kun je toch meer massa mee bekomen in combo met aas, dus waarom dit ook niet als tweede kuur bijv.
hoef je toch niet direct naar een volgende te grijpen want je hebt genoeg gegaint met het vorige! ik ben hierover onwetend dus graag jullie mening
ps: DO NOT HIT ME PLZ
en er word ook gezegd dat sth en igf bij voorkeur gebruikt word als je aas niet meer zo goed inslaat, maar daarmee kun je toch meer massa mee bekomen in combo met aas, dus waarom dit ook niet als tweede kuur bijv.
hoef je toch niet direct naar een volgende te grijpen want je hebt genoeg gegaint met het vorige! ik ben hierover onwetend dus graag jullie mening
ps: DO NOT HIT ME PLZ

en nee dat is niet ik btw
maar bon die gast heeft eerst kuurtje deca en sust gehad en daarna een test,deca,bold en sth heeft genoten en nu echt wel mooier staat dan andere bb daar die alles kuur per kuur opbouwen, dus stelde ik mij de vraag wat het verschil was voor de lichaamelijke schock daarvan, of juist niet meer schock als die andere bb