AndroidHealthClinic

Ontharen billetjes enzo. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jaja DBB topic! :roflol:
 
Raar topic, maar de vraag was uiterst serieus! Denysis welk merk gebruik je? ;)

edit: Jeej, 1000e post.
 
ik doe het met een scheerapparaat, heb zo een philips bodygroomer weet je wel. aan mijn aars zelf durf ik niet te hard drukken met dat ding dus doe ik daar wat het grove werk en staan er nog wat haartjes over maak ik het af met een scheermesje, scheerschuim op je reet is altijd fun :D
 
Ik vraag me dan serieus af, hoe ik in hemelsnaam netjes bij me aars kom zonder dat ik stukken vel weghaal.
 
ik doe het met een scheerapparaat, heb zo een philips bodygroomer weet je wel. aan mijn aars zelf durf ik niet te hard drukken met dat ding dus doe ik daar wat het grove werk en staan er nog wat haartjes over maak ik het af met een scheermesje, scheerschuim op je reet is altijd fun :D
En dan sta je gebukt tussen je benen door, naar jezelf te kijken in de spiegel?
 
:roflol:
 
Wil je vriend(in) jou met konthaar niet baffen?
 
Waar heb jij begrijpend leren lezen? :rolleyes:
 
Raar topic, maar de vraag was uiterst serieus! Denysis welk merk gebruik je? ;)

edit: Jeej, 1000e post.


De merknaam weet ik niet mijn voorraad is op. Ik koop het bij Christine le Duc het zit in een donkerblauwe bot en is een Duits merk.
 
Voor al het grove werk :D , wel uitkijken dat je ballen niet tot spiegelei worden getransformeerd :P .

flamethrower-754684.jpg


Voor het precisie werk.

pincet_blend_rechtebek.jpg
 
En dan sta je gebukt tussen je benen door, naar jezelf te kijken in de spiegel?



Moet ie wel oppassen, zit er opeens een groot gat in de muur.. kun je zo invallen.

:o
 
OMFG, je mag geen ontharingscreme op je edele delen smeren, das gevaarlijk..staat op de bijsluiter.. ik heb een epilady.. msch ook een idee? harsen werkt ook, maar niets voor mij.. heb 15 minute na het harsen van bikinilijn e.d. nog lopen janken.. en dat terwijl de andere kant nog gebeuren moest :|
 
Is je aars ook een edel deel? Wat is die epilady voor iets dan? :D
 
het is ook een ggevoellig stukje huid neem ik aan. Ik denk iig dat het niet veel goeds kan zijn. Een epilady ziet eruit als een scheerapparaat, maar het is een apparaat met allerlei kleine pincetten. kortom je rukt de hele haar eruit en ben er weer voor 4 weke van het gedoe verlost. Het klinkt pijnlijk maar is het niet. Er zit namelijk ook een kop bij die er voor zorgt dat de pijn voorbereid word met tintelende prikjes :)

Google Image resultaat voor http://images.ciao.com/inl/images/products/normal/478/Braun_3270_SILK_EPIL_Softperfection_EASY__332478.jpg
dees heb ik :D
 
Dus je kan net zo goed een strook ducktape op je aars plakken en er keihard aftrekken? Je haartjes worden er uitgetrokken, dat doet zeer toch?! Brrrr... maar als het echt niet anders kan..
Thx voor de tip!
 
haha doet geen zeer
je voelt iets tintelend..kijk je moet et niet voor je zak e.d. gebruiken, dan ga je dood maar verder kan wel :) Ik vertik het om om de dag die benen te doen dus liever dan maar wat pijn voor 4 weken plezier :D
 
Back
Naar boven