Fitness Seller

Ontharen billetjes enzo.

Users who are viewing this thread

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Zet jij dat ding ook op je poes dan? :o

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
OMFG, je mag geen ontharingscreme op je edele delen smeren, das gevaarlijk..staat op de bijsluiter.. ik heb een epilady.. msch ook een idee? harsen werkt ook, maar niets voor mij.. heb 15 minute na het harsen van bikinilijn e.d. nog lopen janken.. en dat terwijl de andere kant nog gebeuren moest :|

De creme die ik gebruik is juist specifiek bedoeld voor je edele delen daarom koop ik het ook in coïtusshop bij de drogist hebben ze het niet.

SJ2

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2007
Lengte
1m75
Massa
63kg
De creme die ik gebruik is juist specifiek bedoeld voor je edele delen daarom koop ik het ook in coïtusshop bij de drogist hebben ze het niet.

Duur? :D

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
ik doe het met een scheerapparaat, heb zo een philips bodygroomer weet je wel. aan mijn aars zelf durf ik niet te hard drukken met dat ding dus doe ik daar wat het grove werk en staan er nog wat haartjes over maak ik het af met een scheermesje, scheerschuim op je reet is altijd fun :D

:rolleyes:

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
vuurtje erbij houden

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Mannen en vrouwenharen verschillen ongelovelijk veel dus een man zal niet veel hebben aan een epilady o.i.d.

Jonko

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2006
Als je een echte man bent: Haal het met een cirkelzaag weg, en bleek je anoes met een boormachine!

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
hahaha gewoon simpel een keertje je kont niet afvegen paar daagjes laten harden en met een flinke ruk alles eraf en klaar ben je....

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 mei 2003
niks wat een krabber en 5 minuutjes werk niet kunnen oplossen. Mij gaat het er trouwens niet om dat ik met babybilletjes wil rondlopen maar het amazonewoud dat vanuit m'n bilnaad naar de buitenwereld lonkt vind ik maar niks. Om maar te zwijgen van de hygienische aspecten...

dus -> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
hahaha gewoon simpel een keertje je kont niet afvegen paar daagjes laten harden en met een flinke ruk alles eraf en klaar ben je....

Jezus Jacky, op de volgende meet geef ik jou geen hand meer haha, bah

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
niks wat een krabber en 5 minuutjes werk niet kunnen oplossen. Mij gaat het er trouwens niet om dat ik met babybilletjes wil rondlopen maar het amazonewoud dat vanuit m'n bilnaad naar de buitenwereld lonkt vind ik maar niks. Om maar te zwijgen van de hygienische aspecten...

dus -> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Too much information.

Naar boven