MuscleMeat

Ontharen? Waxen,epileren,scheren, smeren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Diver2000
Voorheen scheerde ik mijn benen altijd voor het wielrennen. Eerst ff Veet er op smeren en dan de laatste haren weg scheren.

Je moet het alleen als man wel bijhouden, anders wordt je partner gek van de stoppels

greetz
Tja, als vrouw word je van je eigen stoppels al gek, daarom heb ik 20 jaar mijn oksels niet geschoren, maar ja als je weer meer wilt gaan zwemmen en niet voor gek wilt staan (of nagewezen worden) dan moet je wel he...
 
Originally posted by Esperantisto
Ff een update..
Toch weer eens van die crème gebruikt.. ik had nog wat liggen:
- het gaat er niet goed af
- het stinkt (zoals ze dat bij ons zeggen) een uur in de wind

Met de epilady krijg ik geen grip op stoppeltjes, die je al wel ziet, maar dus niet te pakken kunt krijgen..

Nee, ik ga maar eens met hars in de weer of koop anders ook zo'n 3dubbel kaasschaafje. Zag een advertentie voor Venus van Schick.. is dat wat?

Idd die creme meurt echt ontzettend en dan staat er nog op de verpakking dat het aangenaam geparfumeerd is :p

Maar als je met de epilady je haren niet te pakken krijgt, lukt dat met hars ook niet hoor. Daar moeten je haren minimaal een mm of 4 voor zijn..
 
Ik heb zojuist 5 min geleden mijn borst onthaard. Samen met mijn broer we gebruikte die hars strips van veet.

Is echt pijnlijk !!! maar het gaat wel goed weg behalve dat er steeds wat plukjes blijven staan waar je dan nog een x overheen moet.

Je kan het altijd beter door een ander laten harse want dan gat het in 1 x goed ik heb het zelf wel eens geprobeerd maar dan bleef ik halverwege stil staan met die strip aan mijn borst AUW!
 
Originally posted by M@k@vElI
Je kan het altijd beter door een ander laten harse want dan gat het in 1 x goed ik heb het zelf wel eens geprobeerd maar dan bleef ik halverwege stil staan met die strip aan mijn borst AUW!

Watje :flipoff:
Ik heb zelfs mijn oksels met de Epilady onthaard..
Jongens, de mariniers zeggen niet voor niets
- pijn is fijn, bloed is goed en jeuk is leuk ... :p
 
De ene keer mesjes,de andere keer ladyshave, aangezien ik alles (op een streepje na)scheer,ligt het er maar net aan hoeveel zin ik heb.
 
Originally posted by Esperantisto

Tja, als vrouw word je van je eigen stoppels al gek, daarom heb ik 20 jaar mijn oksels niet geschoren, maar ja als je weer meer wilt gaan zwemmen en niet voor gek wilt staan (of nagewezen worden) dan moet je wel he...
Meen je dat nou? ??? Dat je nagewezen werd? Nou ja, ik vind het zelf niet mooi als iemand (man, vrouw) zijn oksels niet scheert, maar ieder zijn meug en ik vind het idioot om daar iemand over uit te lachen. Het is en blijft je eigen lichaam en je mag ermee doen of laten wat je wilt. Maar ja, er zijn van die types .. (zie bijv. die scheerthread op het coïtusforum :mad: )

En heb je nou nog last van stoppels onder je oksels? ik had dat in het begin (10 jaar geleden ofzo) toen ik daarmee begon ook ,maar nu heb ik er veel minder last van. Het is veel makkeljker bij te houden (met ladyschaaf :)) en jeukt niet, en doet ook geen pijn. Idem dito voor bikinilijn.
 
Originally posted by Esperantisto


Watje :flipoff:
Ik heb zelfs mijn oksels met de Epilady onthaard..
Jongens, de mariniers zeggen niet voor niets
- pijn is fijn, bloed is goed en jeuk is leuk ... :p

Je zal wel erg die hard zijn dan!

Ga maar eens 2x met zo'n strip over dezelfde plek heen dan is pijn echt niet meer zo fijn !
 
Originally posted by wateengedoe2

Meen je dat nou? ??? Dat je nagewezen werd? Nou ja, ik vind het zelf niet mooi als iemand (man, vrouw) zijn oksels niet scheert, maar ieder zijn meug en ik vind het idioot om daar iemand over uit te lachen. Het is en blijft je eigen lichaam en je mag ermee doen of laten wat je wilt. Maar ja, er zijn van die types .. (zie bijv. die scheerthread op het coïtusforum :mad: )

En heb je nou nog last van stoppels onder je oksels? ik had dat in het begin (10 jaar geleden ofzo) toen ik daarmee begon ook ,maar nu heb ik er veel minder last van. Het is veel makkeljker bij te houden (met ladyschaaf :)) en jeukt niet, en doet ook geen pijn. Idem dito voor bikinilijn.

Word altijd heen en weer geslingerd tussen voorliefde voor mooi glad en afschuw van het werk dat ontharen met zich meebrengt en de stoppels... Ik ben van mezelf zowel aartslui als perfectionistisch, dus vandaar dat ik me niet met scheren bezig hield. maar ik weet wel dat ik tot een zeer zeer kleine minderheid behoor die oksels niet onthaarde.. tja en dan val je wel heel erg op in het zwembad.. en die badpakken worden ook steeds kleiner.. mijn oude badpak bedekte dat nog mooi, maar het ondergoed wordt steeds kleiner.. de trend is blijkbaar ALLES scheren!
Maar ALS het dan moet, dan moet het goed.. toen ik voor het fietsen alleen mijn benen schoor, was een stoppeltje niet zo erg en dan kon ik het met Epilady bijhouden, maar onder de oksels of de bikinilijn: afgrijselijk...
Harsen lijkt me te duur , VEET is de moord voor mijn huid en die maltraiteer ik nu toch al met de zonnebank dus blijft alleen de ladyschaaf of de losse scheermesjes voor vrouwen over..

PS. ben aan het inpakken.. de Airnimal helemaal gesloopt .. blijkt die rotkoffer te klein, kunnen we weer naar Wageningen om uiteindelijk toch met Griffon af te reizen! Tja.. vergeten broerlief even de maten van de koffer na te laten meten!
 
Okselhaar mag weer hoor. De mode van helemaal kaal is toch voorbij. (Had ik deze zomer ergens gelezen, of is dat nu weer verleden tijd). Nu voel ik mezelf ook niet echt lekker met van die plukken onder mijn oksels en ik ben niet de gelukkig enige.

Snel pijnloos en makkelijk ontharen met scheermesje dus. Van mijn vader ooit een setje Gilette GII "geleend". Ik weet niet waar hij zich nu mee scheert, maar in ieder geval niet meer met zijn GII. Regelmatig een nieuw mesje en snel okselhaar, bikinilijn en beenharen verwijderen. Scheerschuim van mijn vriend gebruiken en alles is weer lekker glad. Mijn vriend gebruikt zo een drie dubbele Mach 3 (ook Gilette) maar dat werkt misschien goed voor zijn kin, maar niet voor mij.

De was van Veet die met groene thee, potje voor in de magnetron, is volgens mij de beste manier om wat langer van je beenharen af te zijn. Moeten je haren wel weer de juiste lengte hebben.
Maar voor oksels en bikinilijn vind ik dat ook niet aangenaam.
Met ontharingscreme van het Kruidvat kun je ook prima ontharen. maar dan moet je wel de stank voor lief nemen en een tijdje met van die smerige pasta onder je armen blijven staan. Daar heb ik het geduld niet voor. Die epilady is volgens mij ook door een SM-er uitgevonden, jeetje wat doet dat zeer. Net zo iets als die hars, maar dan kun je 10 keer zo lang van de pijn "genieten" omdat je er veel langer over doet. Bovendien breken veel haartjes bij mij daardoor af en dan kan je een paar dagen later weer aan de slag.
 
Originally posted by Esperantisto
ladyschaaf of de losse scheermesjes voor vrouwen over..
ladyschaaf werkt prima, als je het mij vraagt :)

PS. ben aan het inpakken.. de Airnimal helemaal gesloopt .. blijkt die rotkoffer te klein, kunnen we weer naar Wageningen om uiteindelijk toch met Griffon af te reizen! Tja.. vergeten broerlief even de maten van de koffer na te laten meten!
Heb je die Airnimal nou al eens gebruikt? ??? LOL, volgens mij staat ie alleen maar op je kamer! :p Goeie reis en veel plezier, iig! :)
 
Originally posted by wateengedoe2

ladyschaaf werkt prima, als je het mij vraagt :)


Heb je die Airnimal nou al eens gebruikt? ??? LOL, volgens mij staat ie alleen maar op je kamer! :p Goeie reis en veel plezier, iig! :)
Ben weer op de kamer, we vertrekken over half uur.. ik heb de Airnimal al wel gebruikt hoor.. maar bij de demo in Utrecht waar ik 'm sloopte (ter lering ende vermaeck) zat er al een andere fiets in de koffer.. ik denk dat mijn oude Samsonite te laag is.. wel lang genoeg, maar ook niet diep genoeg... de wielen passen gewoon niet.. of ik doe iets grandioos verkeerd.. maar ja wat wil je ook met 2 linkerhanden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven