Fitness Seller

Ontharingscreme voor mannen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb net die van Jan Tana uit de USA laten overkomen, zal eens kijken of het wat is :o
 
MightyDuck zei:
Waarom mag dat niet en wél op andere lichaamsdelen, en waarom zou veet voor mannen dat wél mogen. ???

Het zou te agressief zijn voor je borst... maar je kunt het zeker wel in je bilspleet smeren :o

Het is en blijft troep. Een chemisch goedje dat je vaste haren zó laat afsterven en uit de porien vallen. :thumbd:

Dan maar beter scheren.
 
Ik smeer die veet women ook gewoon tussen me naad. Is daaran wel een dagje of 2 gevoelig, maar dan heb je wel mooie babybilletjes :D
 
Ga volgend weekend deze Veet for Men nog een keer proberen, maar de eerste keer viel tegen.

Er bleef erg veel achter in vergelijking met die voor de dames.
 
tja, het is waarschijnlijk gewoon een verdunde vorm van het vrouwen goedje. "Speciaal voor mannen, je kan het ook op je borst smeren!!!"

Makkelijk cashen.
 
dr. Gonzo zei:
Ik smeer die veet women ook gewoon tussen me naad. Is daaran wel een dagje of 2 gevoelig, maar dan heb je wel mooie babybilletjes :D

Ja... oke... daar ís wat voor te zeggen, ik twijfel toch nog of ik dat wil uitproberen.
 
Gisteren weer gebruikt. Nu wat dikker erop en een goede 6 minuten laten intrekken. Dit gaf wel aardig resultaat. :)
 
kwil eiglijk voor me ballen gebruike:p..vinde meisjes ook lekkerder..maar vroeg me af of t daar wel geschikt voor is:p
 
Alsof ze zien aan je gladgeschoren lichaamsdelen waarmee het weggehaald is. :P
 
Weet iemand hoe die veet op moleculaire basis werkt? Heb even gegoogled maar vond het zo snel niet. Volgens mij kan dat nooit goed zijn, op wat voor manier laten die haren los? Worden je hele haarwortels verbrand ofzo.
 
Waar koop je deze troep? Etos en Kruidvat zegt dat het niet bestaat???
 
is uit assortiment al een hele tijd,goeie bump trouwens:P
 
Prachtig, die hair removal gel creme lijkt me wel wat.
 
jezus thomas wat een bump :P
 
...
 
Laatst bewerkt:
werkt ok allemaal niet, ja als je je oksel wilt ontharen mss wel. Maar je gezicht iig niet
 
Back
Naar boven