MuscleMeat

Ontharingscreme voor mannen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Yeah, nooit meer die stomme roze Veet for woman gebruiken, maar nu gewoon eentje voor ons mannen! :o

[Link niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ga meteen morgen kijken of het bij de DA ligt. Beter dan scheren dit iig!
 
Super, jij mag het testen mr j.
 
Cooooolllll :cool:

Als het werkt ga ik het zeker kopen..

Is het gebaseerd op de zeg maar wat zwaardere haargroei.?

Kijk bij veet voor vrouwen gaan de zachte donshaartjes wel van weg maar is nie echt voor zwart mannehaar.
Dus zou het nog een toegevoegde waarde hebben speciaal voor mannelijk haar..?
 
Als je die shizzle gebruikt hoe komen je haren dan terug? Ik wil het voor mijn bovenbenen gebruiken. Gaat het niet extra snel groeien als je die creme niet meer gebruikt enzo?
 
fitnessboy zei:
Cooooolllll :cool:

Als het werkt ga ik het zeker kopen..

Is het gebaseerd op de zeg maar wat zwaardere haargroei.?

Kijk bij veet voor vrouwen gaan de zachte donshaartjes wel van weg maar is nie echt voor zwart mannehaar.
Dus zou het nog een toegevoegde waarde hebben speciaal voor mannelijk haar..?

Yeps. :)
 
huckfinn zei:
Als je die shizzle gebruikt hoe komen je haren dan terug? Ik wil het voor mijn bovenbenen gebruiken. Gaat het niet extra snel groeien als je die creme niet meer gebruikt enzo?

Groeit natuurlijk weer terug. Alleen duurt 't iets langer dan scheren, dat wel.
 
Wat kost het? En belangrijker, wat zijn de eventuele bijwerkingen! Ik wil namelijk niet met een borst vol bultjes of rode en/of verbrande plekken rondlopen :finger:
 
Of dat je op je strip kijkt en je tepel zit er aan vast geplakt..
 
Die bultjes heb ik van continu scheren en brandplekken heb ik als ik weer eens Veet for woman gebruik. Die mag nl. niet op de borst gebruikt worden (waarom doe je dat dan J.?).
 
MrJ zei:
Die bultjes heb ik van continu scheren en brandplekken heb ik als ik weer eens Veet for woman gebruik. Die mag nl. niet op de borst gebruikt worden (waarom doe je dat dan J.?).

Waarom mag dat niet en wél op andere lichaamsdelen, en waarom zou veet voor mannen dat wél mogen. ???

Het zou te agressief zijn voor je borst... maar je kunt het zeker wel in je bilspleet smeren :o
 
Laatst bewerkt:
ik heb een best wel gevoelige huid met name voor de zoin heb namelijk een soort vorm van zonneallergie....


zou k dat spul ook kunnen gebruiken of denken jullie dat het t agressief is? ???
 
Cool. Zeg me even hoe het werkt dan haal ik het deze week en vliegt vrijdag al maar haar eraf. Alleen ik kom zo lastig bij mijn rug en reet......iemand ff helpen? :D
 
Veet™ can be used on the arms, chest*, legs, back, shoulders and around your briefs but not the face, scalp, genital or perianal areas.

* Wax Strips should not be used on the chest area

Veet for Men kan dus wel voor borsthaar worden gebruikt :D Ik had al een redelijk goedkoop hars-adresje in de buurt van Utrecht gevonden, maar dit klinkt helemaal ideaal!
 
dus enkel de creme op de borst

binnen 24 dagen vertrek ik naar spanje dan moet het er toch af :D
 
eindelijk dat rug en schouderhaar weg .

normaal gezien epileer ik het maar dat is zo tijdrovend even dit proberen .

bij de weg die veet voor vrouwen dat helpt geen reet na verschillende pogingen
kwamen er een 2tal haartjes weg en de stijve zwarte bos bleef op zijn plaats


hopelijk ruikt het beter dan de bekende : schaamhaar in sigaret geur
 
Nice, maar bestaat het al niet langer?
 
Relaxed! Kan je het ook op je zak smeren?
 
Nee zelda;

Veet™ can be used on the arms, chest*, legs, back, shoulders and around your briefs but not the face, scalp, genital or perianal areas.

* Wax Strips should not be used on the chest area

anders had ik het wel op mijn hoofd, zak en kont gesmeerd :(
 
Back
Naar boven