MuscleMeat

Ontharingscreme voor mannen!

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Waarom mag dat niet en wél op andere lichaamsdelen, en waarom zou veet voor mannen dat wél mogen. ???

Het zou te agressief zijn voor je borst... maar je kunt het zeker wel in je bilspleet smeren :o
Wax jij je naad dan? :booty:
 
goeie shizzle maja mn haargroei is zo sterk dat ik met de veet die ik nu gebruik na 1-2 dagen alweer haartjes zie:mad:
 
hoelang duurt het bij scheren voordat er terug haar staat?

en al iemand getest ??? :D
 
jokkedemus zei:
hoelang duurt het bij scheren voordat er terug haar staat?

en al iemand getest ??? :D

Bij mij 2 dagen.................
 
Uit ervaring.. Niet te lang laten zitten.. Je ballen gaan zo trekken dat die stijve je wel kan vergeten :o
 
KaLe zei:
Nee zelda;



anders had ik het wel op mijn hoofd, zak en kont gesmeerd :(

K*t das echt jammer, ik haat dat gepiel daar beneden met scheermesje/schaar/tondeuse.

Weet je zeker dat dat niet alleen voor vagina's geldt? Die handleiding is neem ik aan op vrouwen gericht.
 
Nee, dit is de handleiding van Feet for Men... jammer dat je er je kont niet mee kan doen, zak zou ik sowieso niet doen, wil niet met chemicaliën daar in de buurt zitten pielen ;)
 
komt je haar niet 2x zo hard terug na zon waxbeurt ?

hardere en donkere haartjes bedoel ik dan, wat het dna nog lelijker maakt imho
 
Shluh zei:
komt je haar niet 2x zo hard terug na zon waxbeurt ?

hardere en donkere haartjes bedoel ik dan, wat het dna nog lelijker maakt imho

vraag ik me ook af

en zeker bij het scheren
heeft dit invloed op de groeisnelheid of niet? en komt er niet nog langer haar terug

dan is het al helemaal niet om aan te zien
 
jokkedemus zei:
vraag ik me ook af

en zeker bij het scheren
heeft dit invloed op de groeisnelheid of niet? en komt er niet nog langer haar terug

dan is het al helemaal niet om aan te zien
Zodra je haar afscheert zal het terugkomen en groeien tot zijn maximale lengte.
Dit is meestal langer dan dat het is voordat je het afscheert.
En itt wat velen beweren, komt er donker haar voor terug.
Ben 2 jaar geleden begonnen met scheren van borst en buik (enkele haren) en heb nu als ik het niet bijhoud een mooi donker vachtje op borst en buik.
Hebben jullie ook dat het stteds verder uitbreid?
Dus dat je door het scheren steeds iets verder gaat, je donkere haargroei ook steeds verder gaat?
Ik zit zowat op me rug met scheren momenteel.
 
Na het waxen komen er juist zachte donshaartjes terug.
 
Zo'n creme gaf bij mij exact hetzelfde resultaat als scheren qua stoppels ed dus ik zie de meerwaarde niet zo.
 
Laten we hopen dat deze creme (speciaal voor mannen dus he) beter is.

Heb Veet NL gemailt of deze ookal in NL in de schappen ligt (was te lui om richting de DA te lopen vandaag :o ) maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord gehad.
 
* bump *

Iemand uitgeprobeerd?
Wat zijn de bevindingen?
Makkelijk voor borst en okselhaar?
 
Ik heb ze nog niet bij de AH XL gezien, iemand ergens anders die dingen al tegen gekomen...?
 
bartp zei:
Ik heb ze nog niet bij de AH XL gezien, iemand ergens anders die dingen al tegen gekomen...?

Nope, bij Kruidvat zeggen ze dat het nog niet geimporteerd is. Maargoed wat weten die wichtjes daar nou van. Ik weet niet hoe lang het in het buitenland al in de verkoop is maar waarschijnlijk is het trial & error, verkoopt het daar niet goed dan komt het hier niet eens op de markt.
 
ik heb 1x ontharingscreme op me borst gedaan.. nou ik had netals met scheren gewoon stoppels en de haartjes groeiden dikker terug... :(

ik laat het wel harsen als het te behaard wordt... (als me vriendin dat toelaat :P :rolleyes:)
 
Gaat dus niet werken he..
Heb ook eens hardnekkige ontharingscreme voor mannen gebruikt van €20 per tube.
Kwam dus geen enkel borsthaartje mee!

Maar aan mn dikke behaarde buurvrouw gegeven, waarbij t wel werkte
 
idd werkt voor geen meter .. als de haren er al afgaan werkt het bijna hetzelfde als met scheren .. niks geen dons of zuurkool ervoor terug. alleen maar dikke zwarte zooi :(
 
Back
Naar boven