MuscleMeat

ontmoeting/ training in Haarlem (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik weet ook nu nog niet waar ik dan uit kom.
Maar benen zijn altijd mijn favorieten ;)

Heb altijd vaste verdeling, dus weet dat ik daarop uitkom. Maar ach zie wel:) als het maar leuk is en we flink aan de bak gaan.
 
Anders kom jij ons toch coachen en aanwijzingen geven? :D Misschien kan je dan ook wat goody backs door BodyLab. ;)

Oh ik wil wel komen hoor, alleen met Mack erbij hangt er teveel testosteron in de zaal, zal zeker niet ten goede komen voor de training:p
 
phh nog zo'n opschepper... teveel testosteron :rolleyes:
maar intussen gewoon niet durven :p
 
Ik refereerde naar Mack10 , Dinky Toy, maar als jij een pittige training wilt ondergaan, ben je van harte welkom in Deventer:)
 
ik heb al een pt, maar dank voor je aanbod;)
 
Oh ik wil wel komen hoor, alleen met Mack erbij hangt er teveel testosteron in de zaal, zal zeker niet ten goede komen voor de training:p

Hahaha joh dan bannen we Mack toch :p Of laten hem liggen op de BP met 110kg op de borst. ;)

Lekker druk hier trouwens. Het is wel 1e kerstdag hoor. Ik heb net mijn pannetjes in de vaatwasser gedaan. :brew: :lick:
 
Ik denk dat jij meer test hebt dan ik Ibo;)

En 110 Bp is sowieso teveel:(

80 moet paar keer lukken
 
Iemand die benen wil trainen?
Yep, me :)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 09:31 ----------

Wat mij betreft is 14 u prima :) 13 u is ook geen probleem overigens :D
 
Ik ga wel kuiten en onderarmen dOen:D

Paul dillet style haha
 
:eek: ik wil ook trainen met mack!!!!!! :sad:


No homo
en met de vrouwen ook natuurlijk! :)
 
nou dan kom je toch ook!
 
Nou als mijn hele fanclub mag komen is de gym te klein :cool:
 
hahaha... ik zie het al helemaal voor me ... en dan jij op het laatste moment afzeggen
 
Nou als mijn hele fanclub mag komen is de gym te klein :cool:

Dat weet ik wel zeker, we moeten straks maar even kijken met hoeveel we meeten want als er ineens 15man komen word het iets aan de volle kant:P
 
ik zit op dit moment in Erpe-Mere
doe dat ritje regelmatig.... is maar 3 uur rijden ;)
 
Back
Naar boven