XXL Nutrition

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij gaat het nog best druk worden hihihi. Lees in diverse logs over de meeting.
 
Nou dat ziet er allemaal goed uit
Denk dat ik wel kan
Momenteel wel al een half jaar aan het kwakkelen dus ik ben bang dat mijn trainingsarbeid ernstig tegen gaat vallen tegenover al jullie bikkels en test en coïtusbommen:) geintje hoor
Zal wel ff kijken waar ik aan mee kan doen... misschien ren ik wel van de ene topper naar de andere topper om te spotten en af en toe wat mee te doen.
Trainen kunne we uiteindelijk allemaal wel maar elkaar leren kennen in reallife is ook belangrijk.
Misschien toch maar goed dat er wat oudere jongeren zijn zoals ik, Ron en Dinky die weer wat evenwicht brengen op de vloer...(vergeet ik nog wat jongere voorbeelden)
 
Nou dat ziet er allemaal goed uit
Denk dat ik wel kan
Momenteel wel al een half jaar aan het kwakkelen dus ik ben bang dat mijn trainingsarbeid ernstig tegen gaat vallen tegenover al jullie bikkels en test en coïtusbommen:) geintje hoor
Zal wel ff kijken waar ik aan mee kan doen... misschien ren ik wel van de ene topper naar de andere topper om te spotten en af en toe wat mee te doen.
Trainen kunne we uiteindelijk allemaal wel maar elkaar leren kennen in reallife is ook belangrijk.
Misschien toch maar goed dat er wat oudere jongeren zijn zoals ik, Ron en Dinky die weer wat evenwicht brengen op de vloer...(vergeet ik nog wat jongere voorbeelden)

Thanks mate :oud:
 
graag gedaan jonge god
Moet natuurlijk zelf wel eerst vragen of ik die Zondag uit het bejaardencentrum weg mag
 
Echte vrouwen vallen niet op planken :trollface:
 
Ik kom ook, samen met RustyM. Ik zie dat het een leuk groepje is, fijn dat er geen zeikerds tussen zitten. Voor mij word het een benen of full body dag. Even zien nog.
 
Leuk! Lekker veel mensen al:)
 
Straks zijn ze nog drang hekken nodig:cool:
 
Leuk... nog 3 weken om een beetje in shape te komen
ehhhhh dat lukt wel ......
 
Ik kom ook, samen met RustyM. Ik zie dat het een leuk groepje is, fijn dat er geen zeikerds tussen zitten. Voor mij word het een benen of full body dag. Even zien nog.

Altijd goed om te horen dat ik geen zeikerd ben. ;)
 
wordt inderdaad een leuk klubje zo! Gezellie ;)
 
Wij krijgen toch wel 50+ korting daar :)
 
wordt inderdaad een leuk klubje zo! Gezellie ;)

:p Heb er veel zin in.....

Zien vanzelf wel wie er allemaal zijn:D

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 13:34 ----------

Nou dat ziet er allemaal goed uit
Denk dat ik wel kan
Momenteel wel al een half jaar aan het kwakkelen dus ik ben bang dat mijn trainingsarbeid ernstig tegen gaat vallen tegenover al jullie bikkels en test en coïtusbommen:) geintje hoor
Zal wel ff kijken waar ik aan mee kan doen... misschien ren ik wel van de ene topper naar de andere topper om te spotten en af en toe wat mee te doen.
Trainen kunne we uiteindelijk allemaal wel maar elkaar leren kennen in reallife is ook belangrijk.
Misschien toch maar goed dat er wat oudere jongeren zijn zoals ik, Ron en Dinky die weer wat evenwicht brengen op de vloer...(vergeet ik nog wat jongere voorbeelden)

Ach iedereen heeft zo zijn niveau en is niet met te vergelijken;) Gewoon doen wat je kan doen en gaat ook om een leuke middag inderdaad en elkaar wat leren kennen.. In ieder geval al leuk dat je komt!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 13:34 ----------

Wij krijgen toch wel 50+ korting daar :)

Senioren korting is toch vanaf 65+? Moet je nog ffies wachten, je bent nog te jong;)
 
te jong????
ik vind jou nu al aardig
 
Bij 50 takel je al behoorlijk af:p

:trollface: grosje?
 
daar ben ik het niet mee eens hoor.. Trouwens kostten zijn 5pp:)
 
Back
Naar boven