Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

Sam.... [modus:roepen]SAM!!!![roepen/uit] ben je er nog, al zo'n tijd niks van je gehoord in dit topic... je bent het toch niet vergeten Hé
 
Kreeg zojuist toch een mail van Body en Fit
Het was inderdaad geen moedwil dat er niet gereageerd was, maar dat is allemaal rechtgetrokken
Er is iets onderweg naar mijn adres :)
 
yeah!!!! zo zie je maar weer niet te snel wanhopen ;)
 
Aardig van b&f!
 
We mogen dan wel een extra tas meenemen. Hahaha
 
misschien is het wel een sleutelhanger
Morgen laat ik wel weten of je een grote tas mee moet nemen :)
 
leuk!! Nog een weekje guys:p en idd sam waar is u?
 
euhhh kreeg net een doos van een meter hoog binnen van Body en Fit vol met leuke presentjes
Je hebt inderdaad een grotere tas nodig
Moet straks even kijken hoe ik het netjes kan verdelen over de 9 personen die komen (als iedereen er is)
Zit van alles in 2 shakebekers p/p / T-shirt / wintermuts / verschillende shachets whey.. / 1 pot magnificent (die kan ik moeilijk verdelen) denk dat ik daarvan in elke beker een serving doe... nou we zijn in ieder geval verwend :)
 
jeemig wat goed zeg!
 
Dat is flink wat ! Succes met uitzoeken.
 
euhhh kreeg net een doos van een meter hoog binnen van Body en Fit vol met leuke presentjes
Je hebt inderdaad een grotere tas nodig
Moet straks even kijken hoe ik het netjes kan verdelen over de 9 personen die komen (als iedereen er is)
Zit van alles in 2 shakebekers p/p / T-shirt / wintermuts / verschillende shachets whey.. / 1 pot magnificent (die kan ik moeilijk verdelen) denk dat ik daarvan in elke beker een serving doe... nou we zijn in ieder geval verwend :)

Top man. Maak je wel 2 reserve pakketjes, you never know ;). Mogen dan wel verschillende promo foto's maken voor XXL en Body&Fit. :D
Enne neem die pot gewoon mee. Als iemand een serving wil kan het gepakt worden. En houdt je over dan is dat voor jou effort, toch!
 
Snap niet waarom trainingsmeets gesponsord zouden worden door supp bedrijven. Leuk en aardig maar vele mensen meeten wekelijks
 
je hoeft het ook niet te snappen... alleen netjes dank je wel zeggen ;)

en als mensen wekelijks meeten is het geen meeting maar zijn het trainingsmaatjes
 
Nice van de mensen van b&f en xxl
 
Snap niet waarom trainingsmeets gesponsord zouden worden door supp bedrijven. Leuk en aardig maar vele mensen meeten wekelijks
Het is geen moeten. Ik heb het gevraagt en gekregen. :D Gewoon een cadeautje.
En dan zeggen we netjes dankuwel. ;)
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou ben ff bezig geweest maar dit is het allemaal
Ik doe 1 serving in 1 van de bekers van Magnificent en de rest laat ik thuis voor Moi;)
 
Laatst bewerkt:
Snap niet waarom trainingsmeets gesponsord zouden worden door supp bedrijven. Leuk en aardig maar vele mensen meeten wekelijks

Het hoeft ook niet
Ik heb netjes een mail gezonden en gevraagd of het kon, geheel vrijblijvend
Body en Fit heeft er aan meegewerkt maar dat zijn ze niet verplicht en misschien doen ze het ook niet bij iedereen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik ze erg dankbaar ben.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 16:30 ----------

Top man. Maak je wel 2 reserve pakketjes, you never know ;). Mogen dan wel verschillende promo foto's maken voor XXL en Body&Fit. :D
Enne neem die pot gewoon mee. Als iemand een serving wil kan het gepakt worden. En houdt je over dan is dat voor jou effort, toch!

Heb voor 9 personen iets gekregen dus ook netjes verdeeld door 9.
Tja als er nu ineens 10 of meer gaan komen dan hebben ze .... PECH:p
 
Ziet er top uit.
 
Back
Naar boven