MuscleMeat

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je al aan het dementeren Ron? :roflol:
 
Wat is nu het deelnemers lijstje dan?

Ik denk alleen dat Sam niet gaat komen en voor de rest is het geloof ik:

Dinkytoy
Miss H
Ron
Grosje
Sanne
Mack
Rusty
Natty
(Sam has left the building i guess)
 
Haha ik heb speciaal zondag ook lower body dag, moest eigenlijk vandaag maar ik heb niet zo een strict schema dat ik niet een keer kan afwijken... in tegenstelling tot anderen, wat een beetje jammer is. ;)

leuk lijkt erop dat meerdere mensen een benen/ lower body dag hebben
wordt druk in het squatrek ;)

maar als het er te druk wordt kan ik ook uitwijken :)
misschien gewoon een aantal oefeningen die ik al een poosje niet in mijn schema heb
gewone deadlift, lunges, bent over row, upright row.... nog ff over nadenken
 
We moeten natuurlijk wel een beetje met elkaar optrekken anders kunnen we net zo goed thuis trainen
We verzinnen wel iets. We willen allemaal een goede deadlift leren geloof ik dus ik denk dat Sanne ons het beste die techniek kan uitleggen.
Ik klooi altijd wat aan en hoop dat ik het goed doe.
Misschien moeten we allemaal een favoriete oefening nemen en die kan iedereen dan na doen
 
leuk idee, Grosje, maar ik weet niet of ik me zelfzeker genoeg voel om als relatief nieuwkomer oefeningen te gaan voordoen aan de ouwe rotten ;)
Wel om zelf tips te krijgen natuurlijk ;)
 
hoeft ook niet iets heel moeilijk te zijn. Gewoon iets leuks.
Bijvoorbeeld ik doe een bor en dan verzin jij er iets na Chinnen bijvoorbeeld enz enz
Het zal geen super aansluitende training worden maar wel iets waar iedereen iets aan deelneemt
 
Ik snap er niks meer van.
Je kan toch niet met 5 man gaan deadliften?
Beste is toch groepjes van 2/3?
 
Ja in groepjes van 3 kan je deadliften en daarna wat anders doen.
Helemaal alleen trainen is niet leuk
 
Haha ik heb speciaal zondag ook lower body dag, moest eigenlijk vandaag maar ik heb niet zo een strict schema dat ik niet een keer kan afwijken... in tegenstelling tot anderen, wat een beetje jammer is. ;)

Nice, ben erg benieuwd hoe je sommige dingen uitvoert. :)
 
Ik heb de hele week niet gesport door omstandigheden dus ik kan bijna overal aan mee doen
Wel een beetje laag in gewicht

Ik trek mijn meest sexy pakje aan en zie dan wel
 
Ik ook laag in gewicht hoor op brakke zondag;)

Sanne ga je ook sldl doen?
 
Ik zie wel. MP, deadlift, bp, chinnen whatever.
 
zo, bijna klaar om te gaan werken en morgen recht uit mijn werk naar de meeting
straks ff goed opletten dat ik mijn trainingsspullen niet vergeet ;)
 
Lieve mensjes.

De weersvoorspellingen zien er helaas niet gunstig uit voor morgen, sowieso sneeuw en misschien zelfs ijzel. Aangezien wij (ik en mack) helemaal vanuit Drenthe komen, hebben we besloten niet naar de meeting te gaan.
Dit vinden we wel erg jammer, hadden er naar uitgekeken naar de training en jullie eens te zien.

In de lente/zomer dan maar eens een nieuwe meeting plannen dacht ik zo, en dan in het mooie Drenthe;)

In ieder geval heel veel plezier gewenst morgen! Zien vast wel wat pics verschijnen.
 
In de nacht naar zondag is het zwaar bewolkt en zo goed als droog. De minima komen uit rond -6 graden. De oostenwind is matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig.Zondagochtend gaat het van het zuiden uit licht sneeuwen. Aan het einde van de middag sneeuwt het in een groot deel van het land. Alleen het uiterste noorden houdt het tot ver in de avond droog. Er vallen enkele centimeters verse sneeuw. In Limburg is er een kleine kans op ijsregen. De maxima liggen rond -3 graden. De oostelijke wind is nog steeds matig tot vrij krachtig, aan zee en op het IJsselmeer krachtig, waardoor het in het oosten en in de kustprovincies kan aanvoelen als -15 graden. (Bron: KNMI)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 10:08 ----------

Ik zie niets? Aan het eind van de middag sneeuw... Dus??
 
Back
Naar boven