Fitness Seller

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben er 100procent!
 
Wat een gezeik joh.. Zogenaamd allemaal hardcore maar zodra het sneeuwt beginnen ze te janken hoor. Jammmmmerrrr weer maar dat is DBB.
 
Wat een gezeik joh.. Zogenaamd allemaal hardcore maar zodra het sneeuwt beginnen ze te janken hoor. Jammmmmerrrr weer maar dat is DBB.

Ach ja, kunnen niet allemaal zo hardcore zijn als jou;)
 
Wat heeft dat nOu met hardcore te maken?
 
Ik haak nog niet af maar ik ben ook niet van plan om mijn auto en mijn eigen lichaam te wagen voor een training.
Morgen beslis ik pas of ik wel of niet ga

Je moet komen..ik ben heel benieuwd naar de goodiebag:D en het is gewoon gezellig joh!
Je komt heus wel terug naar huis..snelwegen worden gewoon gestrooid indien nodig en besides..ze zitten er ook vaak genoeg naast.
 
kom op vrienden... wel een beetje aardig blijven
We moeten gewoon de beslissing respecteren van iedereen die wel of niet wil komen.
Ik ga er nog steeds van uit dat ik kom de tas staat al ingepakt en de doos met goodies staat klaar.
Maar al ben je de koningin ik bepaal zelf of ik kom of niet.
Ga ff uitzoeken hoe ik er moet komen, 14.00 uur was het toch?
 
14.00 is afgesproken Grosje. Ik ben er waarschijnlijk toch wat eerder.... ik heb een heel aardige collega, die me wat vroeger komt aflossen ;)
 
Kunnen jullie de meet niet verplaatsen naar volgende week?
 
Veel plezier morgen! :D
 
Kunnen jullie de meet niet verplaatsen naar volgende week?

Was evt optie geweest natuurlijk maar beetje laat dag;) Maar plannen zeker eens andere meet. Ben jij er dan ook bij?
 
Ik doe er net iets langer als een uur over met goed weer.
Zal rond 12.30 vertrekken dan ben ik er op tijd
Zag dat het juist weer aan het einde van de dag bij ons in Den Haag gaat sneeuwen (lichte sneeuw staat er)
Haarlem blijft geloof ik bespaard van sneeuw.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 18:49 ----------

Kunnen jullie de meet niet verplaatsen naar volgende week?

is voor mij ook geen probleem
Ik ben elke zondag vrij maar dat is misschien niet iedereen
 
zomaar een weekje verplaatsen is met mijn puzzelagenda niet echt een optie.

over een poosje nog een meet plannen kan natuurlijk altijd ;)
 
zomaar een weekje verplaatsen is met mijn puzzelagenda niet echt een optie.

over een poosje nog een meet plannen kan natuurlijk altijd ;)

haha wij hebben volgens mij een beetje zelfde puzzelagenda's. Die van jou nog iets moeilijker dan die van mij dacht ik:D

Maar een 2e meet gaat er zeker komen. Komt helemaal goed:p
 
Was evt optie geweest natuurlijk maar beetje laat dag;) Maar plannen zeker eens andere meet. Ben jij er dan ook bij?
Als het minder ver is en ik heb vervoer, dan wil ik gerust komen! Heb niet veel zin om 8u (heen/terug) onderweg te zijn en 100€ kwijt te zijn aan OV
 
Als het minder ver is en ik heb vervoer, dan wil ik gerust komen! Heb niet veel zin om 8u (heen/terug) onderweg te zijn en 100€ kwijt te zijn aan OV

Waar moet je vandaan komen dan? Dat is dan nog weer de andere kant van Nederland.
Maar staat natuurlijk nog niets vast.
 
haha wij hebben volgens mij een beetje zelfde puzzelagenda's. Die van jou nog iets moeilijker dan die van mij dacht ik:D

Maar een 2e meet gaat er zeker komen. Komt helemaal goed:p

Ja joh het is jammer dat jullie niet kunnen ik snap het wel, ben zelf ook eens door sneeuw overvallen rond de veluwe (daar is het toch vaak kouder) en dan ben je niet blij als je nog een uur voort moet kruipen.
 
Waar moet je vandaan komen dan? Dat is dan nog weer de andere kant van Nederland.
Maar staat natuurlijk nog niets vast.
Ik ben van westmalle, ligt tussen Antwerpen en Turnhout
 
Ja joh het is jammer dat jullie niet kunnen ik snap het wel, ben zelf ook eens door sneeuw overvallen rond de veluwe (daar is het toch vaak kouder) en dan ben je niet blij als je nog een uur voort moet kruipen.

Klopt, en heb geen winterbandjes das ook eens stuk minder rijden dan:o:D
 
Back
Naar boven