XXL Nutrition

ontmoeting/ training in Haarlem (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Volgende meet zijn we dus bij jou uitgenodigd??:p

Deal :D laat maar weten wanneer jullie dat zouden willen doen. De deuren van mijn sportschool staan open voor jullie ;)
 
I'm in. Lijkt me helemaal leuk. :D Tenzij het een woman only meet wordt. :( wat ik dan wel zou begrijpen
 
I'm in. Lijkt me helemaal leuk. :D Tenzij het een woman only meet wordt. :( wat ik dan wel zou begrijpen

Er staat wel met zn alle, denk dat jij vast ook wel welkom bent aangezien je er de vorige keer ook bij was. :)
 
Deal :D laat maar weten wanneer jullie dat zouden willen doen. De deuren van mijn sportschool staan open voor jullie ;)
Ben wel erg nieuw en (nog niet echt) een bb-er... maar zou me wel leuk lijken te mogen komen. :)
maar waar zou het zijn?
 
Hillegom.

Mascha, had jij nou een verticale leg press daar? :D
 
das niet zo ver. :)
 
Deal :D laat maar weten wanneer jullie dat zouden willen doen. De deuren van mijn sportschool staan open voor jullie ;)

Super tof! Moeten we maar eens kijken wanneer dat gaat worden. Wel leuk dat het bij jou is;)
 
@Mischa, misschien een lesje posen? Is ook een best workout. Zomaar een idee hoor.
Lijkt me heel gaaf om bij jou te trainen.
 
Lijkt mij ook super. Wel weer heel eind weg, maar een dagje uit is natuurlijk niet verkeerd:)
 
Lijkt mij ook super. Wel weer heel eind weg, maar een dagje uit is natuurlijk niet verkeerd:)

Ik kom ook van ver. :cool: En voor familie die je niet goed kent rijdt je (althans ik wel) ook half Nederland door. :( En dit is BB familie die je hebt uitgekozen. :p
 
Ik kom ook van ver. :cool: En voor familie die je niet goed kent rijdt je (althans ik wel) ook half Nederland door. :( En dit is BB familie die je hebt uitgekozen. :p
Vat toch wel mee met ver? je rijdt nog langs mij ook. :D
het is in ieder geval dichterbij dan België!
 
Vat toch wel mee met ver? je rijdt nog langs mij ook. :D
het is in ieder geval dichterbij dan België!

Ja valt ook wel mee. Als ik langs je rij, kan ik je ook oppikken als het zover is. :)
Ik hoor wel dan. Moeten maar eerst wat in de planning gooien. :rolleyes:
 
Ja valt ook wel mee. Als ik langs je rij, kan ik je ook oppikken als het zover is. :)
Ik hoor wel dan. Moeten maar eerst wat in de planning gooien. :rolleyes:
Dat klinkt als een leuk aanbod! Ik hou me aanbevolen. :)
Ben benieuwd dan ook naar de planning.
 
Dat klinkt als een leuk aanbod! Ik hou me aanbevolen. :)
Ben benieuwd dan ook naar de planning.

Prima toch. Dus als ik kan en ga dan heb je een BOBB. Bewust Ongespoten BodyBuilder hahahaha.
 
Prima toch. Dus als ik kan en ga dan heb je een BOBB. Bewust Ongespoten BodyBuilder hahahaha.
:D
Ben ik het een keer niet! Ik ben altijd BOB.. alleen nu nog even BB-er worden dan! :p
Maar alvast bedankt voor het aanbod! :)
 
Sow nou gelijk doen
trainen bij Mascha, maar ben je er zelf dan ook?
Op dit moment heb ik weer even niets te zoeken tussen de BB (blesures) maar wie weet kom ik wel kijken
Al is het alleen maar om oude vrienden te zien ;)
 
Sow nou gelijk doen
trainen bij Mascha, maar ben je er zelf dan ook?
Op dit moment heb ik weer even niets te zoeken tussen de BB (blesures) maar wie weet kom ik wel kijken
Al is het alleen maar om oude vrienden te zien ;)

Niks kijken Grosje, jij bent er gewoon en gaat trainen ook. :cool: Doe wat je kan. En daarnaast mag je foto's maken. ;)
 
Back
Naar boven