XXL Nutrition

Ontslag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ilya

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
1.284
Waardering
29
Ik heb vandaag ontslag genomen, lui.
Ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben weggegaan voordat ik overduidelijk degradeerde tot voetenslaaf c.q. loopbandmonteur.

Constante mot met mijn baas over het feit dat ik me niet teveel moest inlaten met de vaste klanten en dat ik de eiwitten moest verkopen etc. Dat was het eigenlijk nog niet echt wat me ergerde. Het feit dat hij me letterlijk afblafte als ik in gesprek was met mensen die ik gewoon goed kende omdat hij van mening was dat ik mensen over het hoofd zag die mijn hulp nodig hadden.
Daarbij dacht hij nog dat ik disrespect toonde als ik verbaasd vroeg waar hij het over had (op een vriendelijke toon).

Het sprekendste is nog het voorbeeld dat ik naar mensen toe moest lopen en moest zeggen : "Kom we gaan onze buikspieren trainen !!!!!"
Dit was serieus bedoeld. Sorry, maar ik denk niet dat ik dat kan. Niemand wil dat horen als je net goed en wel een maandje traint. Iedereen wil met rust gelaten worden en gewoon lekker trainen met hun vriendengroepje. Alleen de VASTE klant wil juist wel dat je hem helpt en dat je voorstellen doet, dat je hem of haar op weg helpt met voeding en training.

Was ik dus vandaag bezig eerst met 2 trainingsschema's uitwerken en daarna een voedingsschema. Allemaal op hoog niveau dus niet op instructeursniveau maar gewoon op "board"-niveau. Een dik uur was ik bezig. Daarna kreeg ik weer mot met mijn baas dat ik dus teveel tijd stak in mensen die toch wel betaalden en toch wel zouden komen trainen.

na mijn komst als instructeur is het ledenaantal met 25% toegenomen. We hebben nog 2 instructeurs. (Hele vriendelijke jongens waar ik het prima mee kon vinden, maar op 1 of andere manier kwamen de mensen toch liever naar mij en is na hun komst het ledenaantal ook niet verder toegenomen).

Ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt mensen. Ik ben bodybuilder en begeleid graag mensen in fitness en bodybuilding. Behandel me echter, nadat ik al een jaar lang werkzaam als instructeur van de hoogste kwaliteit ooit werkzaam geweest in die sportschool, met respect en laat me mijn gang gaan. Ik weet dat ik mijn werk correct doe anders komen de mensen niet speciaal naar me toe om vragen op niveau te stellen.
Het is jammer dat ik ontslag genomen heb omdat ik veel mensen nu niet meer zie die ik met plezier sprak, bovendien is het altijd een van mijn doelen geweest om instructeur/sportdietist te zijn tijdens mijn studie. Het is me gelukt alleen is mijn baas van de oude stempel en wilde hij niets aannemen van de nieuwe generatie.

Iemand nog op zoek naar een instructeur die weet waar hij het over heeft, voor enige uurtjes in de week ??
 
Allereerst wil ik zeggen dat je er goed aan hebt gedaan je ontslag in te dienen. Mensen waarmee of waarvoor je werkt dienen je met gelijke maat te behandelen en respect moet van 2 kanten komen. Als blijkt dat je niet het respect krijgt en de lof die je verdient dan moet je stappen ondernemen. En de redenen die je ex-baas aandraagt zijn allerminst gericht op je werk, meer op je persoonlijkheid en je sociale pluspunten. Ik vind het meer een kwestie van jaloezie.

Dus succes met het zoeken naar een nieuwe job! Een jongen als jij kan elke sportschool wel gebruiken. En helemaal als ze hun kwaliteit in het begeleiden willen verhogen ;) !!
 
Je werk moet je met plezier doen, ik ben indertijd met mijn vorige job ook naar het einde toe tegen mijn zin gegaan, en dan is het gewoon tijd voor jezelf om keuzes te maken.
Sommige bazen zijn gewoon onvriendelijk tegen hun personeel, meestal merk je dat in het begin niet maar later komt hun ware aard dan toch boven...
Maar jah het is zijn probleem, hij heeft een heel goede werknemer aan jou verloren. Succes in het vinden van een nieuwe baan maar dat zal wel vlotten denk ik.
 
Ik denk dat we allemaal hier wel weten dat je daar goed functioneerde. Respect dat je de eer aan jezelf hebt gehouden..
 
Idd goed dat je de eer aan jezelf hebt gehouden. En met jouw kwaliteiten vind je vast wel weer soortgelijk werk waar men je wel met respect behandeld.
 
Goede beslissing Ilya.

Er is vast wel een sportschool in de buurt die prijs stelt op personeel die kwaliteit leveren aan de leden wat betreft informatie over voeding & training.

Die vent is een korte termijn denker, zijn verlies moet je maar denken. Wel vervelend, je hebt toch banden met mensen opgebouwd die komen trainen.
 
Dat ze niet blij met jou zijn zeg!
EEn goede instructeur die verstand van zaken heeft. Zoveel zijn er niet toch?
Vindt de eigenaar blijkbaar niet belangrijk. Die wil alleen nieuwe klantjes werven en zijn zakken vullen.
Beter dat je weg gegaan bent! Nu nog een ander baantje zoeken denk, of niet? Succes!!

(p.s. Waar kom je vandaan?)
 
Originally posted by admin

Maar jah het is zijn probleem, hij heeft een heel goede werknemer aan jou verloren. Succes in het vinden van een nieuwe baan maar dat zal wel vlotten denk ik.

En zo te horen ook wat klanten in de toekomst, en een mindere toestroom van nieuwe klanten.

Het is shit, maar niet anders. Ik denk dat je beslissing verstandig is. Iig succes met zoeken/vinden van nieuw werk.
 
Netjes dat je de eer aan jezelf houdt. Zo behoudt je je eigen waardigheid. En ik ben ervan overtuigd dat je inziet dat dit de enige juiste keuze is geweest.
Succes met `t vinden van `n nieuwe baan en mocht je niks vinden kan je altijd nog beton komen storten met mij. Respect!

QuiNonProficitDeficit!
 
slechte economie. Geen werk te krijgen.
 
ik ken t. loop ook al 7 maanden thuis. moest bij mn laatste baan ook weg aangezien ze geen zaterdagkrachten konden veroorloven. blij toe eigenlijk want die baas, eigenlijk het zoontje van de echte baas, was echt een klootzak. Heb er wel 4 jaar met vel lol in een magazijn gewerkt. allemaal jonge gasten en de chef is nu ook nog een hele goede maat van me. echt veel geflikt en geouwehoerd. tot op een bewuste dag het kantoorpersoneel en dus de baas ook in kwam trekken. die dag ging overigens gepaard met onweer. toen was het wel afgelopen met voetballen, ouwehoeren en andere alternatieve bezigheden. wel veel vrachtwagenchaufeurs en o.a. het zoontje van de baas in de zeik gezet zonder dat hij het in de gaten had. was echt een mooie tijd en veel maten nog aan overgehouden. Maar vroeg of laat moet je toch verder.
en ik vond t wel lekker, die zaterdag vrij en nu wil ik weer werken en dan kan het weer niet.
echt beroerd aangezien ik wel lekker op vakantie wil plus dat deze sport aardig wat centjes kost.
 
Back
Naar boven